РАДИЈАТОРИ ПРОЦУРИЛИ ПРЕ МИНУСА: Почетак грејне сезоне обележили бројни проблеми на новосадским кућним инсталацијама
УВЕРТИРУ у нову грејну сезону, која је почела још 1. октобра, када је започела редовна испорука топлотне енергије, обележио је велики број хаваријских цурења на кућним инсталацијама.
Фото Н. Карлић
То потврђују у ЈКП "Новосадска топлана", чијих свих шест топлотних извора несметано емитује потребну количину топлотне енергије за објекте прикључене на њихов систем даљинског грејања.
- Дневно смо имали између 20 и 25 пријава за цурење радијатора у становима - кажу у "Топлани". - Проблеми на кућним инсталацијама су у највећем броју решени и сведени на појединачне случајеве. Важно је подсетити кориснике код којих су још увек пријављени радови, да нам одјаве када се заврше, како би објекти били напуњени и како би била омогућена испорука. Рекламације на квалитет услуге су уобичајене за почетак грејне сезоне и прве хладне октобарске дане. Због сложености техничког система за производњу и дистрибуцију топлотне енергије, технички је било немогуће у тренутку обезбедити исте температуре у свим објектима, те се захваљујемо корисницима услуга на указаном стрпљењу током трајања периода стабилизације система.
Чест проблем представља ваздух у кућним инсталацијама, који узрокује неуједначене температуре грејних тела у објекту па у тим случајевима "Топлана" кориснике упућује на предузеће са којим Скупштина станара има потписан уговор о одржавању. У другим случајевима, радници Топлане у најкраћем могућем року излазе на терен и решавају проблем ваздуха у инсталацијама.
- Сви радови на ремонту и ревитализацији техничког система су завршени, као и реконструкција најстаријих и најнепоузданијих деоница вреловодне мреже. То ће обезбедити виши степен квалитета услуге без прекида у испоруци топлотне енергије за грејање узрокованих хаваријским цурењима. На неколико локација у граду у завршној фази су радови на враћању површина у технички исправно стање, што ни у ком случају не утиче ни на квалитет ни на континуитет испоруке топлотне енргије - истичу у "Новосадској топлани".
КОРИСНИЧКИ ЦЕНТАР
- НАШИ суграђани су били стрпљиви и имали разумевање за радове које смо изводили током лета, поготово по питању измене режима саобраћаја - кажу у "Топлани", којој за све рекламације корисници могу да се обрате на 423-712, 420-853 као и 0800-100-021, свакодневно од шест до 22 часа. Просторије Корисничког центра у Улици Владимира Николића један отворене су од седам до 20, а суботом од седам до 15 часова. У случају цурења на кућној инсталацији, потребно је позвати 4881-105, који је на располагању искључиво за ту врсту пријаве.
РУСИ ОБЈАВИЛИ СПИСАК НАЈВЕЋИХ НЕПРИЈАТЕЉА: Ево на ком је месту Хрватска
РУСКИ ски лист „Взгљад“ саставио је и у уторак објавио „Рејтинг непријатељских влада“ како би показао разлику између држава које се свесно супротстављају Русији и оних које су на ту одлуку „против њихове воље натерале спољнополитичке околности“, преноси Слободна Далмација.
14. 11. 2025. у 16:54
ЗЕЛЕНСКИ АЛАРМИРАО ЕВРОПУ: Русија ће покренути велику агресију на континент, позната и година
УКРАЈИНСКИ председник Володимир Зеленски тврди да Русија планира да покрене велику агресију на европском континенту 2029. или 2030. године, наводећи да на то указује повећана руска производња оружја.
13. 11. 2025. у 10:54
Полиција улетела на свадбу, ХАПСИ МЛАДУ - а тек објашњење! Ово је ЛУДНИЦА (ВИДЕО)
ЧАК и на најлепшим свадбама понекад се десе непредвиђене ситуације, ситне грешке или чак већи инциденти.
14. 11. 2025. у 16:23
Коментари (0)