РАДИЈАТОРИ ПРОЦУРИЛИ ПРЕ МИНУСА: Почетак грејне сезоне обележили бројни проблеми на новосадским кућним инсталацијама
УВЕРТИРУ у нову грејну сезону, која је почела још 1. октобра, када је започела редовна испорука топлотне енергије, обележио је велики број хаваријских цурења на кућним инсталацијама.

Фото Н. Карлић
То потврђују у ЈКП "Новосадска топлана", чијих свих шест топлотних извора несметано емитује потребну количину топлотне енергије за објекте прикључене на њихов систем даљинског грејања.
- Дневно смо имали између 20 и 25 пријава за цурење радијатора у становима - кажу у "Топлани". - Проблеми на кућним инсталацијама су у највећем броју решени и сведени на појединачне случајеве. Важно је подсетити кориснике код којих су још увек пријављени радови, да нам одјаве када се заврше, како би објекти били напуњени и како би била омогућена испорука. Рекламације на квалитет услуге су уобичајене за почетак грејне сезоне и прве хладне октобарске дане. Због сложености техничког система за производњу и дистрибуцију топлотне енергије, технички је било немогуће у тренутку обезбедити исте температуре у свим објектима, те се захваљујемо корисницима услуга на указаном стрпљењу током трајања периода стабилизације система.
Чест проблем представља ваздух у кућним инсталацијама, који узрокује неуједначене температуре грејних тела у објекту па у тим случајевима "Топлана" кориснике упућује на предузеће са којим Скупштина станара има потписан уговор о одржавању. У другим случајевима, радници Топлане у најкраћем могућем року излазе на терен и решавају проблем ваздуха у инсталацијама.
- Сви радови на ремонту и ревитализацији техничког система су завршени, као и реконструкција најстаријих и најнепоузданијих деоница вреловодне мреже. То ће обезбедити виши степен квалитета услуге без прекида у испоруци топлотне енергије за грејање узрокованих хаваријским цурењима. На неколико локација у граду у завршној фази су радови на враћању површина у технички исправно стање, што ни у ком случају не утиче ни на квалитет ни на континуитет испоруке топлотне енргије - истичу у "Новосадској топлани".
КОРИСНИЧКИ ЦЕНТАР
- НАШИ суграђани су били стрпљиви и имали разумевање за радове које смо изводили током лета, поготово по питању измене режима саобраћаја - кажу у "Топлани", којој за све рекламације корисници могу да се обрате на 423-712, 420-853 као и 0800-100-021, свакодневно од шест до 22 часа. Просторије Корисничког центра у Улици Владимира Николића један отворене су од седам до 20, а суботом од седам до 15 часова. У случају цурења на кућној инсталацији, потребно је позвати 4881-105, који је на располагању искључиво за ту врсту пријаве.

СКАНДАЛ У БРИТАНИЈИ, ПОРОДИЦЕ У ШОКУ: Директорка мртвачнице гледала цртани филм са мртвим бебама у својој кући
ЕЈМИ Аптон (38), оснивачица удружења Florrie’s Army у Лидсу у Енглеској, нашла се у центру велике афере након што су родитељи преминуле деце открили да су тела њихових беба држана у њеној кући уместо у мртвачници.
27. 08. 2025. у 17:50

ОВО ЈЕ ДЕТАЉАН СПИСАК НАМИРНИЦА КОЈИМА ЋЕ ПАСТИ ЦЕНА: Нове економске мере важне за грађане
ПРЕСЕДНИК Србије Александар Вучић истакао је јуче приликом излагања о смањењу маржи на кућну хемију и прехрамбене производе, а у оквиру представљања нових економских мера за грађане, да снижење које ће уследити као последица ограничења трговачких маржи обухвата 3000 производа из 23 групе.
25. 08. 2025. у 13:15

"ЦИНИЧАН - У ПОЗИТИВНОМ СМИСЛУ": Москва о Трамповим покушајим да оконча ратове
ПРИСТУП америчког председника Доналда Трампа у вођењу дипломатије кроз склапање трговинских договора "прилично је циничан", али у позитивном смислу, изјавио је у петак представник Кремља Дмитриј Песков.
05. 09. 2025. у 19:51
Коментари (0)