ВЕСИЋ ЗВАНИЧНО ПРЕУЗЕО МИНИСТАРСКУ ФОТЕЉУ: Први корак пакет помоћи грађевинској индустрији
НОВИ министар грађевинарства, саобраћаја и инфрастуктуре Горан Весић изјавио је данас, приликом примопредаје дужности од претходника Томислава Момировића, да ће један од првих корака које ће предузети бити доношење пакета помоћи грађевинској индустрији.
- Наредних дана ћу имати састанак са предеставницима грађевинске индустрије, да видимо како да им помогнемо, јер се суочавају са проблемима, зато што се сваки динар уложен у грађевинску индустрију мултипликује кроз друге делатности - рекао је Весић.
Он је најавио да ће међу приоритетима његовог мандата бити доношње измена Закона о изградњи, с циљем да се процедуре за добијање дозвола убрзају, побољшавање рада Катастра и доношење Закона о одрзавању инфраструктуре, који ће омогућити пописивање државне инфраструктуре, како би она била боље одржавана и мање новца се накнадно трошило на реконструкцију инфраструктурних објеката.
Момировић је истакао да се последњих година у Србији одиграва невероватан талас изградње саобраћајне и комуналне инфраструктуре и захвалио свим својим претходницима што су учествовали у томе.
Он је набројао да је за време његовог мандата завршена обилазница око Чачка, брза пруга Београд-Нови Сад, хиљаде станова за прираднике снага безбедности широм Србије, две деонице обилазнице око Београда и започети Моравски и Фрушкогорски коридор, обновљен већи број железничких пруга и велики број локалних и регионалних путева.
Момировић је напоменуо како грађевинска индсутрија у последња два квартала бележи пад и додао да се морају донети мере помоћи том сектору.
Момировић, који прелази на дужност министра унуитрашње и спољне трговине, преузео је део одговорности што пројекат експлоатације литијума у Јадру није реализован, оценивши да је то била велика развојна шанса за Србију.
Весић је најавио да ће међу приоритетима његовог мандата бити доношње измена Закона о изградњи, с циљем да се процедуре за добијање дозвола убрзају, побољшавање рада Катастра и доношење Закона о одрзавању инфраструктуре, који ће омогућити пописивање државне инфраструктуре и њено одговарајуће одржавња.
Фото: Министарство грађевинарства,саобраћаја и инфраструктуре
- Имамо ситуацију већ деценијама да када се изгради нека инфраструктура нико је не одржава, осим ако нису у питању ауто-путеви. Када би се знало у каквом је стању онда би семање новца трошило на реконструкције и могле би да се спрече неке несреће - најавио је Весић.
Истакао је да је срећан што је дошао на чело Министарства иза кога остају видљива дела.
- Мислим да је једна од највећих заслуга која ће бити приписана Александру Вучићу када се једног дана буиде писала историја, то што е он први српски лидер који је схватио значај развоја инфраструктуре, а то није смао пут. То значи више инвестиција у одређене делове Србије да се она гради, боља заштита животне средине, да људи могу да остану у својим местима да живе и да се земље развија - истакао је Весић.
Весић је захвалио Момировићу на досадашњем раду и истакао како "промене у влади могу да се дешавају и међу пријатељима" и додао како је данашња примопредаја пример како то треба да се ради.
Фото: Министарство грађевинарства,саобраћаја и инфраструктуре
Нагласио је да Момировић остаје на веома одговорниим пословима у влади, што је заслужио својим досадашњим радом у Министарству грађевинарства.
Весић је нагласио да никада ни једна институција не почиње од човека који долази на њено чело, и додао како сви министри од 2012. спроводе једну политику, ону коју води Алекшандар Вучић.
Момировић је истакао да се последњих година у Србији одиграва невероватан талас изградње саобраћајне и комуналне инфраструктуре и захвалио свим својим претходницима што су учествовали у томе.
Он је набројао да је за време његовог мандата завршена обилазница око Чачка, брза пруга Београд-Нови Сад, хиљаде станова за прираднике снага безбедности широм Србије, две деонице обилазнице око Београда и започети Моравски, Фрушкогорски и Дунавски коридор, обилазница око Горњег Милановца и Ужица, саобраћајница од Новог Београда до Сурчина, поменуо је да је обновљен већи број железничких пруга и велики број локалних и регионалних путева.
Фото: Министарство грађевинарства,саобраћаја и инфраструктуре
Момировић је напоменуо да је доста новца уложено и у пројекте водног саобраћаја, попут реконструкције преводнице на Ðердапу 1, и почетка радова на проширењу лука у Новом Саду, Богојеву, Сремској Митровици и Прахову.
Он је рекао како грађевинска индустрија у последња два квартала бележи пад и да се брзо морају донети мере помоћи том сектору.
Момировић, који прелази на дужност министра унутрашње и спољне трговине, преузео је део одговорности што пројекат експлоатације литијума у Јадру није реализован, оценивши да је то била велика развојна шанса за Србију.
- Велика рупа у активности не само овог министраства него целе владе односи се на експлоатацију литијума и повезивање свих индустрија које треба да буду део тога и које су несумњиво индустрије будућности. Желим да преузмем део одговорности зашто се то није десило - рекао је Момировић.
Момировић и Весић су истакли да су имали веома добру сарадњу у претходном периоду, док су обављали дужности у Влади Србије и Граду Београду.
ШОК САЗНАЊА НА СУЂЕЊУ: Запослени у "Рибникару" нису пружили помоћ деци након што их је Коста упуцао?
ИЗ СНИМАКА се види да су теткица, којој још не знамо име, разредна Драгана Томић и домар Раде Симић, након што је Коста пуцао, а пре доласка наставника географије Зорана Нишевића и полиције, били на вратима учионице историје у којој је било "VII/2" и нико од њих није ушао унутра и пружио помоћ деци.
30. 09. 2024. у 14:56
МЛАДИЋИ РОЂЕНИ ОВЕ ГОДИНЕ ЋЕ ПРВИ У ВОЈСКУ: Генерал Мојсиловић открио све детаље о служењу војног рока
НАЧЕЛНИК Генералштаба Војске Србије генерал Милан Мојсиловић рекао је у емисији "Таковска 10" да Србија касни са увођењем обавезне војне обавезе. Суштина је да се изгради одбрамбени капацитет Србије, сваки дан и сваку годину коју чекамо, губимо генерације младих војника, рекао је генерал Мојсиловић. У једној класи рачунамо до 20.000 војника-регрута, на годишњем нивоу, два и по месеца по пет хиљада њих у једној класи, односно циклусу, рекао је Мојсиловић уз напомену да ће прво бити регрутовани млађи војници, почев од 2006. годишта.
25. 09. 2024. у 22:01
СРБИН ОБЈАВИО КОЛИКО ГА КОШТА ЖИВОТ НА СЕЛУ: Дао детаљан списак на шта троши - има питање за сународнике
СРБИН који живи са супругом и дететом на селу написао је на друштвеним мрежама да месечно троши између 2.000 и 2.500 евра. Објаву је поставио јер је, како каже, приметио да многи троше мање од њега, и то у граду, и занимало га је да ли у нечему претерује.
04. 10. 2024. у 18:13
Коментари (0)