ПРЕДСЕДНИК Србије Александар Вучић је данас у Палати "Србија" дочекао председнике влада Краљевине Холандије Марка Рутеа и Великог Војводства Луксембург Гзавијеа Бетела. Након састанка уследило је обраћање новинарима, а председник је одговорио и о томе шта мисли о протестима који се дешавају у Француској и зашто је изостала рекација ЕУ знајући како су реаговали на антиковид протесте у Београду.
Francuska je poznata po demonstracijama oni malo malo pa demonstriraju ali Vucic je upravu ako demonstriranje vodi u anarhiju paljenje zgrada automobila opsti haos onda to nije demokratija.
Protesti kao iskazivanje nezadovoljstva su normalna stvar u demokratskom društvu, ali ne treba pribegavati nasilju, vandalizmu, provalama itd. Nadam se da će se situacija u Francuskoj ipak smiriti.
Kada vidite ono što se dešava u Francuskoj ovih dana i morate da se zapitate kako to da za svaku situaciju relativno sličnog karaktera EU ima različitu reakciju.
Najlakse je izaci na ulice i rusiti palatu, a niko nece da sedne i razgovara. Situacija u francuskoj nije ni malo naivna, nadamo se da ce se uskoro stabilizovati.
Pa da za druge zemlje Francuska uvek ima komentar,a sta cemo sad kad se to jos mnogo gore desava u njenoj zemlji? Ali to su ti Francuzi uvek bili i bice.
- Što se tiče Francuske, ako se hteli da kažete da su nas kritikovali iako smo mnogo manju silu upotrebljavali, to su ti dupli standardi na koje smo navikli. Ja moram da kažem da sam u potpunosti uz francusku vladu i uz francuskog predsednika, ja sam uvek uz organe reda.
Vučićeva izjava o dvostrukim standardima Zapada je potpuno opravdana. Naša zemlja je pretrpela brojne kritike i osude, čak i kada smo se suočili s manje ozbiljnim izazovima u odnosu na druge sile. Ovo ukazuje na nepravednu politiku i selektivnost u proceni međunarodnih dešavanja.
Francuska i ostali zapadni lideri trebaju biti konzistentni u svojim kritikama i primenjivati iste standarde na sve zemlje. Ako su neke akcije ili postupci neprihvatljivi za nas, onda bi ista pravila trebala važiti i za druge. Nepoštovanje tih principa samo doprinosi percepciji dvostrukih standarda.
Ulica,vandalizam i haos samo donosi ogromnu štetu živima, a mrtve ne vraća.Haos nije demokratija. A da je strašno -Jeste što je policajac ubio tog dečaka.Ne treba milioni ljudi da pate zato štoje on zloupotrebio službeni položaj i oružje. Razumem revolt, proteste, ali ne mora da se ruši da bi se iskazao pijetet prema žrtvi.
Након великих трагедија које су задесиле Србију у мају 2023. године опозиција је брзином метка измилела на улице Београда, а један од главних захтева предводника хаоса био је укидање ријалити емисија у Србији. Годину и по дана касније када се рационално погледа шта су исти ти људи радили и раде све ово време, поставља се питање, зашто су вам сметали ријалити програми када ви ријалитије правите и живите?
ПОВОДОМ тренутне ситуације у вези са донетим решењима о утврђивању пасивног статуса за пољопривредна газдинства Златка Кокановића и Предрага Вељковића, Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде обавештава јавност да су поменути пољопривредници у законском року, путем платформе еАграр, изјавили жалбе на донета решења.
Jelena
03.07.2023. 21:00
Neredi u Francuskoj su izmakli svakoj kontroli.
Jelena
03.07.2023. 21:01
Vandalizam i potpuni užas vlada u Francuskoj.
Mina
03.07.2023. 21:05
Red se mora poštovati i francuski demonstranti to ne pokazuju.
Maja
03.07.2023. 21:06
Jasno je da iz Francuske ne dolaze demokratske slike s ulica.
Mima
03.07.2023. 21:06
Dvostruki aršini su pokazani, ali mi smo već na to i navikli.
Alen
03.07.2023. 21:10
Vučić je u pravu kada ističe da nasilje i paljenje zgrada i automobila nije demokratija.
Alex23
03.07.2023. 21:10
U potpunosti podržavam Vučićevu izjavu da ne odobrava takvo ponašanje u Francuskoj.
Bole
03.07.2023. 21:10
Vučić je u pravu kada kaže da je podrška organima reda i vladama ključna u održavanju stabilnosti i mira.
Caki
03.07.2023. 21:11
Slažem se sa stavom predsednika Vučića o duplim standardima u međunarodnoj politici, što je i ranije bio slučaj.
Slavica
03.07.2023. 21:11
Protesti u Francuskoj nisu nimalo demokratski, neko mora da odgovara za te haose i nerede koje prave po ulicama.
Daki91
03.07.2023. 21:11
Vučić je u pravu kada naglašava da nasilje nije prihvatljivo ni u jednom obliku, bez obzira na kontekst.
SimaX
03.07.2023. 21:12
Slažem se sa stavom predsednika Vučića o važnosti očuvanja reda i mira kao osnove demokratskog društva.
Dario
03.07.2023. 21:12
Vučićevu podršku francuskim vlastima u suočavanju sa protestima smatram ispravnom i odgovornom.
Vujko
03.07.2023. 21:12
U potpunosti delim mišljenje predsednika Vučića o tome da paljenje zgrada i automobila nije ni lepo, ni pametno, ni korisno.
Esa
03.07.2023. 21:12
Paljenje zgrada i automobila je nasilje. To trpi sada Francuska
Vujko
03.07.2023. 21:12
Slažem se sa Vučićevom ocenom da će Francuska uspeti da se izbori sa trenutnim izazovima.
Yanko
03.07.2023. 21:13
Vučić je u pravu kada ističe da podržava organe reda jer se samo tako može održati društvena stabilnost.
Irina
03.07.2023. 21:13
Jako teska situacuja u Francuskoj.Nadam se da ce se uskoro resiti.
Xander
03.07.2023. 21:13
Slažem se sa stavom predsednika Vučića o tome da nasilje ne sme biti tolerisano u bilo kojoj demokratiji.
Tomi88
03.07.2023. 21:13
Podržavam Vučićevu podršku francuskoj vladi u njenim naporima da održe red i obezbede sigurnost građana.
Nana
03.07.2023. 21:14
Verujem da će Francuska da se izbori sa tim i želim im sve najbolje
Taki
03.07.2023. 21:14
U potpunosti se slažem sa stavom predsednika Vučića o tome da nasilje nije demokratsko i da ne vodi ka rešavanju problema.
Xander
03.07.2023. 21:14
Vučić je u pravu kada naglašava važnost mirnog i odgovornog izražavanja stavova u demokratskom društvu.
Milica
03.07.2023. 21:14
Vučić je u pravu, naravno da je paljenje zgrada i automobila čist vandalizam a ne demokratija.
Mina
03.07.2023. 21:14
Suvise narod sebi daje za pravo, zato su i nastali onoliki neredi u Francuskoj.
Rale
03.07.2023. 21:14
Slažem se sa Vučićem, dvostruki strandardi vladaju u Evropi i svetu.
Anka
03.07.2023. 21:15
Naravno da nije, apsolutno je u pravu Vučić. Demokratija se na različit način manifestuje.
ana
03.07.2023. 21:16
Podrška za Francusku vladu
Željko
03.07.2023. 21:16
Tako je, reakcija EU izostaje na proteste u Francuskoj a kritikuju Srbiju koja je demokratska.
Milos
03.07.2023. 21:17
Demonstranti su ovim postupkom narusili ugled Francuske.
bane
03.07.2023. 21:17
Demokratija u Francuskoj je pala na ispitu.
Novica
03.07.2023. 21:17
Vučić kao i uvek ima jasan i utemeljen stav.
bane
03.07.2023. 21:18
Francuska je bila kolevka demokratije ai se nažalost ispostavilo da to nije.
bale
03.07.2023. 21:19
U Francuskoj je opšti haos i metež i to nije dobro za EU.
Žile
03.07.2023. 21:19
Bilo koji oblik nasilja nije deo demokratije, jer demokratske vrednosti stoje na temelju mira i pacifizma.
Milos
03.07.2023. 21:19
Srbija podrzava vladu Francuske da se izbori sa neredima.
Arsa
03.07.2023. 21:20
Haos u Francuskoj utiče negativno na celu Evropu.
bale
03.07.2023. 21:20
Ovo u Francuskoj izgleda kao ratna zona što uopšte nije dobro za nikoga.
Maja
03.07.2023. 21:20
Lako je praviti nerede, neka svi pokusaju na legitimnije nacine da izraze svoje misljenje i za njega se izbore!
Keti
03.07.2023. 21:21
Uvek smo pružali podršku Francuskoj tako da ni sada neće izostati. Nadamo se da će uspeti da se izbori sa silnim neredima
bane
03.07.2023. 21:21
Francuska je pala na ispitu u svakom pogledu.tamo vlada potpuna anarhija.
Sale
03.07.2023. 21:22
Dugo će trebati Francuskoj da se opotravi od ovog haosa.
Zoran
03.07.2023. 21:22
Strašno je i što je policajac pucao i što je čovek odbio da stane na komande policije ,ali nije način ni ubiti nekog zbog saobraćajnog prekršaja!
Sanja
03.07.2023. 21:23
U Francuskoj je na delu čist vandalizam koji nema veze sa demokratijom!
kole
03.07.2023. 21:23
Francuska više nikome ne može da priča bilo šta o demokratiji.
Goksi
03.07.2023. 21:23
Francuska je trenutno na udaru terorista. Nije to demokratija to je terorizam.
Sale
03.07.2023. 21:24
Neredi u Francuskoj su doživeli kulminaciju i to je za Francusku veoma loša vest!
Olga
03.07.2023. 21:24
Demokratija je procedura, a ne rušenje sopstvene zemlje!
Dora
03.07.2023. 21:24
Paljenje po ulici i ugrožavanje prava drugih ljudi nije demokratija, treba izraziti nezadovoljstvo na miran način.
Zorica
03.07.2023. 21:25
Kuda ide ovaj svet? Pa kakva demokratija, više se ništa i niko ne poštuje, kako to sme da se radi?!
Mara
03.07.2023. 21:25
Demokratija nije paljenje automobila i zgrada što se već nekoliko dana odvija u Francuskoj,u Srbiji toga nije bilo i niti će .
Arsa
03.07.2023. 21:25
Francuska dugi niz godina ima da se oporavlja od ovog šoka koji ima nesagledive posledice.
dare
03.07.2023. 21:26
Francuska je prava ratna zona i tu treba rešavati sve mirnim putem jer može doći do velikih tragedija.
Slavka
03.07.2023. 21:26
Paliti nešto što je mukom stečeno, zajedničkim radom, i u minuti bude spaljeno ili srušeno, to ne može biti demokratija koju gledamo u Francuskoj
Milan
03.07.2023. 21:26
Francuska je poznata po demonstracijama oni malo malo pa demonstriraju ali Vucic je upravu ako demonstriranje vodi u anarhiju paljenje zgrada automobila opsti haos onda to nije demokratija.
Dušan
03.07.2023. 21:27
Teška situacija za Francusku ,nadamo se da će se situacija smiriti
Milan
03.07.2023. 21:27
Protesti uz nasilje ili neprimereno ponašanje utiču da se iole normalni zahtevi sklone po strani.
Mladen
03.07.2023. 21:27
Vučić je odgovoran lider koji neće dozvoliti da se išta slično kao što je u Francuskoj desi u našoj zemlji.Naša Srbija je demokratska zemlja.
mira
03.07.2023. 21:27
Veliki sukobi su u Francuskoj što će usporiti njen privredni rast a samim tim i na stabilnost Evropske unije.
Litl
03.07.2023. 21:31
Tako bi i ovi u Srbiji samo da mogu
Marija
03.07.2023. 21:31
Demokratija nije uništavanje državne imovine.
Boško
03.07.2023. 21:32
Unistavanje imovine i nasilje nisu sastavni deo demokratije.
Boban
03.07.2023. 21:33
Naravno da nije to je vandalizam i Srbija takvu demokratiju ne želi.
Žika76
03.07.2023. 21:33
Vandalsko ponašanjem u Francuskoj je za svaku osudu i verujem da niko ne bi želeo da se tako nešto desi u njegovoj zemlji.
Bojana
03.07.2023. 21:33
Koja crna demokratija, kad se uništavaju zgrade, automobili....
Petar
03.07.2023. 21:34
Ponašanje protestanata u Francuskoj je za svaku osudu i takvo ponašanje daje utisak anarhije a ne demokratije.
Ana
03.07.2023. 21:34
To je huliganstvo. Tu uopste nema demokratije. Strasno sta rade
Vera
03.07.2023. 21:35
Puna podrska Fransuskom predsedniku da se izbori sa ovako napetom situacijom.
Zara
03.07.2023. 21:35
Srbija se saoseća sa Francuskom, a takvo ponašanje nije demokratija.
Marija
03.07.2023. 21:37
Nije lepo da se na protestima spaljuju zgrade i automobili
Markos
03.07.2023. 21:38
Strasno sta nam se radi
Perić
03.07.2023. 21:38
To su valjda evropske vrednosti o kojima priča N1
Tika
03.07.2023. 21:39
Protesti kao iskazivanje nezadovoljstva su normalna stvar u demokratskom društvu, ali ne treba pribegavati nasilju, vandalizmu, provalama itd. Nadam se da će se situacija u Francuskoj ipak smiriti.
Jovan Kursula
03.07.2023. 21:44
Srbija je ogledalo trenutne pravde i poštovanja međunarodnog prava u svetu, a sve zahvaljujući odgovornoj politici Aleksandra Vučića.
Mara
03.07.2023. 21:45
U EU se nakupilo mnogo nepravde i dupli standardi su postali ustaljeno pravilo. Zato se i ne gleda isto na srpske i francuske demonstrante
Definitivno
03.07.2023. 21:46
Ako je ovo EU standard onda neka hvala.
Marija
03.07.2023. 21:48
Postoje dvostruki aršini, velike zemlje poput Francuske ne kritikuju, dok Srbiju kritikuju za sve.
Sem
03.07.2023. 21:51
Francuska je jedna od ključnih zemalja EU. Nije čudno što reakcija EU izostaje, no dupli standardi nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Marija
03.07.2023. 21:52
Nasilje tokom protesta nije dobro ni za jednu zemlju.
Nada
03.07.2023. 21:55
Sve šta je zapad zamerao Srbiji, sada se njima vraća 10 puta gore. Nažalost po njih, to se kod nas zove karma.
El
03.07.2023. 21:55
Kada vidite ono što se dešava u Francuskoj ovih dana i morate da se zapitate kako to da za svaku situaciju relativno sličnog karaktera EU ima različitu reakciju.
Sara
03.07.2023. 21:59
Vučićeva politika regionalne saradnje doprinosi stabilnosti i miru na Balkanu.
Sara
03.07.2023. 21:59
Podržavam predsednika Vučića u njegovim naporima da unapredi sistem socijalne zaštite i pruži podršku najugroženijim grupama.
Sara
03.07.2023. 22:00
Hvala predsedniku Vučiću što podržava razvoj sporta za osobe sa invaliditetom i promoviše inkluziju.
Sara
03.07.2023. 22:00
Vučić je lider koji se zalaže za unapređenje saobraćajne bezbednosti i smanjenje broja saobraćajnih nesreća.
Sara
03.07.2023. 22:01
Podrška predsedniku Vučiću za njegove napore u promociji zdravog načina života i prevenciji bolesti.
Vax
03.07.2023. 23:43
Zapad ništa dobro ne želi Srbiji
Vax
03.07.2023. 23:44
Srbija je distancirana od Zapada i to je korisno
Vax
03.07.2023. 23:44
Zapad je uvek bio protiv Srbije
Vax
03.07.2023. 23:45
Sa Zapadom uvek moramo biti na distanci
Vax
03.07.2023. 23:45
Srbija ne igra po pravilima Zapada i to ih boli
Stefan
03.07.2023. 23:48
Slazem se sa stavom predsednika Vucica.
Baron
03.07.2023. 23:59
Treba Vučić da uvede sankcije Francuskoj, kao što je uradio Belorusiji! I on ima duple standarde.
Istina
04.07.2023. 00:27
Nažalost oni važe samo kada je u pitanju Srbija.
Zaista
04.07.2023. 00:28
Pa ne ako su to te evropske vrednosti treba i Srbija da ih primeni.
Bukvalno
04.07.2023. 00:30
U Srbiji se demonstranti potuku međusobno odmah svi trube o incidentima.
Lim
04.07.2023. 00:31
Dvostruki aršini u pravom smislu tih reči važe za Srbiju.
Obavezno
04.07.2023. 00:33
Ma ne ako treba da se uskladimo sa EU treba policija da počne da mlati i to je to.
Tito
04.07.2023. 01:10
Nije Lepa slika u Francuskoj i želimo im da se što pre okonča ova situacija
Zoran
04.07.2023. 01:47
Mi smo primer u svetu od kada ste vi na vlasti
Tačno
04.07.2023. 06:25
Nas kritikuju i kada ništa ne uradimo, sankcionišu kada se spremamo da uradimo i bombarduju kada uradimo. To su vam zapadno-demokratski standardi.
Lidija
04.07.2023. 06:27
Ponasanje protestanata u Francuskoj je za svaku osudu i takvo ponasanje daje utisak anarhije a ne demokratije.
Lidija
04.07.2023. 06:28
Srbija je zemlja koja se zalaze za mir i stabilnost na svojoj teritoriji ali i u drugim zemljama. Neredi nikom nista dobro nisu doneli.
Lidija
04.07.2023. 06:30
Brz oporavak Francuskoj iz ove krize, da vise ne prozivljava ovakve dane.
Lidija
04.07.2023. 06:31
U Francuskoj se sve otelo kontroli, nadamo se da ce se ovo sto pre zavrsiti.
Lidija
04.07.2023. 06:32
Nista ne moze da se resava silom ali to nikako pojedini da shvate.
Lidija
04.07.2023. 06:33
Ako se prave neredi i unistava drzavna imovina onda je to nasilje a ne demokratija.
Tanja
04.07.2023. 06:35
Najlakse je izaci na ulice i rusiti palatu, a niko nece da sedne i razgovara. Situacija u francuskoj nije ni malo naivna, nadamo se da ce se uskoro stabilizovati.
Iva
04.07.2023. 06:37
Neredi u Francuskoj karakterisani su spaljivanjem zgrada i automobila a to nije demokratija, vec nasilnicko ponasanje.
Čeda
04.07.2023. 06:44
Srbija je danas država koja ima najveću demokratije u Evropi
Vesa
04.07.2023. 06:45
Srbija ima demokratske politiku i slobodu govora i izražavanja veću nego iko u Evropi danas
Vita
04.07.2023. 06:46
Srbija ne prebija protestante kao što to rade evropske države već se vodi politikom dijaloga i napretka
Kale
04.07.2023. 06:48
Mnogi jedino znaju da kritikuju Srbiju jer im ne odgovara napredak i jačanje Srbije
Maja
04.07.2023. 06:49
Mnogi koji kritikuju Srbiju ustvari upućuju kritike iz razloga što ne mogu da se pomire sa tim da je Srbija danas lider regiona
Violeta
04.07.2023. 06:51
Uzalud sve kritike prema Srbiji jer Srbija će da i dalje bude lider regiona i ekonomski još jača
Vasa x
04.07.2023. 07:37
Vučić je u pravu kada naglašava da nasilje nije prihvatljivo ni u jednom obliku, bez obzira na kontekst. U Francuskoj se dešava potpuni haos.
Miloš
04.07.2023. 07:42
Uvek su nam solili pamet oni koji su najgori
Mile
04.07.2023. 07:43
EU mora reagovati istovetno prema svima
Nesa
04.07.2023. 07:44
Neredi u Francuskoj dostizu vrhunac i podhitno se moraju stabilizovati i nestati
Mici
04.07.2023. 07:44
Da Srpska policija postupi kao francuska nama bi uveli sankcije.
Mima
04.07.2023. 07:44
Evrospki drzavnici i zvanicnici moraju reagovati za sve isto
Ona
04.07.2023. 07:45
Srbija ja kljucna u tome da bude kritikovana, a slabo pohvaljena, za bilo sta
Mima
04.07.2023. 07:46
Neredi u Francuskoj se moraju stopirati odmah jer to nije dobro za nikog
Novica
04.07.2023. 07:51
Piše se sve i svašta protiv našeg predsednika
mile
04.07.2023. 07:53
Demokratija je procedura a ne rušenje sopstvene zemlje.
Stefi
04.07.2023. 07:53
I kada so manje sile upotrebljavali uvek sm,o bili kritikovani, dok Zapad I Francuska duplim standardima
Andrijana
04.07.2023. 07:54
Srbija je uvek zemlja za kritikovanje. Ali dosta je bilo.
Andrijana
04.07.2023. 07:55
Da se ovo ovako desava u Srbiji, ko zna kako bi Medjunarodna zajednica reagovala.
Snežana
04.07.2023. 07:56
Aršini EU prema Srbiji i drugim zemljama nisu isti. Nekako uvek izostane reakcija EU kada je Srbija u pitanju.
Sara
04.07.2023. 08:00
Zapad je uvek bio na Kurtijevoj strani, zato se on tako bahato ponasa i maltretira Srbe.
Janko
04.07.2023. 08:05
Pa da za druge zemlje Francuska uvek ima komentar,a sta cemo sad kad se to jos mnogo gore desava u njenoj zemlji? Ali to su ti Francuzi uvek bili i bice.
Boka
04.07.2023. 08:06
- Što se tiče Francuske, ako se hteli da kažete da su nas kritikovali iako smo mnogo manju silu upotrebljavali, to su ti dupli standardi na koje smo navikli. Ja moram da kažem da sam u potpunosti uz francusku vladu i uz francuskog predsednika, ja sam uvek uz organe reda.
mare
04.07.2023. 08:06
Od kada se nasilje, unistavanje drzavne i javne imovine i pravljenje nereda naziva demokratijom.
jovo
04.07.2023. 08:07
Eto, ljudi izađu na ulicu sa namerom da uniste neciju imovinu jer imaju pravo, zar je to demokratski???
sava
04.07.2023. 08:08
Paljenje zgrada i automobila je samo dokaz nezadovoljstva i frustracije tih osoba koje to rade!
Marija
04.07.2023. 08:08
Neredi koji se desavaju u Francuskoj su izmakli kontroli
Sale
04.07.2023. 08:08
Vučićeva izjava o dvostrukim standardima Zapada je potpuno opravdana. Naša zemlja je pretrpela brojne kritike i osude, čak i kada smo se suočili s manje ozbiljnim izazovima u odnosu na druge sile. Ovo ukazuje na nepravednu politiku i selektivnost u proceni međunarodnih dešavanja.
dule
04.07.2023. 08:09
Niko nema prava da pali, i unistava tudju imovinu. Narod zloupotrebljava situaciju.
Paja
04.07.2023. 08:09
Francuska i ostali zapadni lideri trebaju biti konzistentni u svojim kritikama i primenjivati iste standarde na sve zemlje. Ako su neke akcije ili postupci neprihvatljivi za nas, onda bi ista pravila trebala važiti i za druge. Nepoštovanje tih principa samo doprinosi percepciji dvostrukih standarda.
gagi
04.07.2023. 08:10
Paljenje zgrada i automobila je nasilje. To ne treba podrzavati.Nasiljem se nikad nista nije resilo!
vlada
04.07.2023. 08:11
Apsolutno bilo kakvi neredi,paljenje i unistavanje grada ne može biti demokratija!
šilja
04.07.2023. 08:12
Rušenje zemlje se nikad ne može nazivati demokratijom.
cane
04.07.2023. 08:13
Francuska je poptpuno pala na ispitu demokratije.
miša
04.07.2023. 08:14
Sve je to moglo da se izbegne samo da ih nije vodio bes.
Mira
04.07.2023. 09:28
Ulica,vandalizam i haos samo donosi ogromnu štetu živima, a mrtve ne vraća.Haos nije demokratija. A da je strašno -Jeste što je policajac ubio tog dečaka.Ne treba milioni ljudi da pate zato štoje on zloupotrebio službeni položaj i oružje. Razumem revolt, proteste, ali ne mora da se ruši da bi se iskazao pijetet prema žrtvi.
toma
04.07.2023. 10:51
Ako je demokratija spaljivanje zgrada i automobila, onda je to dno dna!
tole
04.07.2023. 10:52
Neredi u Francuskoj su stvarno zastrašujući! Nadamo se da će razum preovladati!
sima
04.07.2023. 10:54
EU ni jednom nije osudila represiju francuske policije nad demontrantima.
toša
04.07.2023. 10:56
Kada Francuska policija ubija i tesko povredjuje demontrante ,to ispada da nije kršenje ljudskih prava?
gole
04.07.2023. 10:56
Neredi koji se dešavaju na ulicama Francuske su ružna slika koja sada obilazi svet.
joca
04.07.2023. 10:57
Ovaj vandalizam i unistavanje imovine mora hitno da prestane!!!
šale
04.07.2023. 10:58
Nadamo se da ce se uskoro naci rešenje za situaciju u Francuskoj.Naravno da to tako ne treba i da proteste tog tipa treba osuditi.
deki
04.07.2023. 11:00
Nije demokratija kada neko ruši i pali državu. Takve nerede treba sprečiti!!
zoki
04.07.2023. 11:01
U pravu je Vučić što je podržao organe reda u Francuskoj, Vladu i predsednika koji su se suočili sa takvom krizom u zemlji.
pera
04.07.2023. 11:02
Ono sto ne zelimo sebi,ne zelimo ni drugima. Samo neka je MIR.
kale
04.07.2023. 11:03
Ovo sto Francuzi rade je cisto nasilje.To niko ne podrzava,nema tu demokratije.
vasa
04.07.2023. 11:04
Nikome ne zelimo tako nesto. A ovo je bas preslo svaku granicu.
vule
04.07.2023. 11:05
Dupli aršini uvek postoje kada je Srbija u pitanju u odnosu na ostatak zemalja !Nama se sve zamera .
dare
04.07.2023. 11:06
Strašno. Neredi svuda u Francuskoj,zahvatili jednu od najmodernijih evropskih zemalja.
uroš
04.07.2023. 11:07
Pojam demokratije i demokratskog ponasanja se ocigledno razlikuje kod nas u odnosu na Francusku.