МАЛИ ОДГОВОРИО НИКЕЗИЋУ: Верујем да је за Вас ово било једно тешко приземљење
У ПРИЧИ о српском Аеродрому, Душану Никезићу и управљању, једино што “нема разлога” је да један бивши “стручњак” који је уназадио Србију својим деловањем, коментарише било шта на ту тему, написао је министар финансија Синиша Мали чији текст преносимо у целости.

Фото: Принтскрин
Када би свако радио свој посао најбоље што уме, где би нам био крај. Док смо дозвољавали да Србијом управљају нестручни, незналице, политичари који су на уму имали само личну корист, а не добробит грађана Србије, резулати су били јасни – Србија пред банкротом, на дну европске лествице, без инвестиција, без радних места, са мизерним платама и пензијама.
У такву Србију, Никезићу, ни туристи нису желели да дођу, а да не причамо о инвеститорима.
И стално морам да вам цртам нешто. Економија за почетнике вам не иде, али нема везе, прелазимо на тему Аеродрома “Никола Тесла”.
Када кажете “нема разлога да Аеродромом управљају странци”, претпостављам да бисте Ви подржавали и даље политику управљања која је “доводила” мање од шест милиона путника годишње, колико је Аеродром бележио уочи потписивања Уговора о концесији који је закључен 22. марта 2018. године између Републике Србије и ВИНЦИ Аирпортс САС. Концесија за Аеродром Никола Тесла Београд почела је 21. децембра 2018. Првобитно је договорено да концесија траје 25 година, али је због ублажавања утицаја ЦоВид-а продужена за додатних 18 месеци.
Планирана вредност пројекта је око 1,5 милијарди евра, од чега је претходна концесиона накнада износила 501.000.000 евра, минимална годишња концесиона накнада за период од 26,5 година око 252,5 милиона евра, док планирана капитална улагања износе око 755 милиона евра.До краја 2023. године у капиталне инвестиције уложено је око 285,6 милиона евра. Ево Вам 285,6 милиона разлога зашто по ко зна који пут нисте у праву.
Даље, данас Аеродром превезе готово осам милиона путника годишње, док се на крају концесије очекује око 16,4 милиона путника у том периоду.
Површина Терминала је повец́ана са око 55.000 м2 на више од 100.000 м2 , док ц́е се годишњи капацитет повец́ати на скоро 10 милиона путника до 2030. године. Раздвојени су токови улазних и одлазних путника, постављен је нови систем руковања пртљагом, изграђено 12 нових капија...
Изграђена је нова писта у дужини од 3.500 метара, а завршавају се радови на реконструкцији постојец́е писте.
Изграђено је више од 60.000 м2 нових платформи како би се обезбедио додатни капацитет за паркирање и руковање авионима, као и нова платформа за операције одлеђивања.
Изграђено је неколико нових паркинга са око 2.300 паркинг места. Нова паркиралишта имају више од 50 паркинг места за пуњење електричних возила.
И тако даље, и тако даље.
Верујем да је за Вас ово било једно тешко приземљење. Зар нису сва? Али, Ви већ имате искуства у томе.

ВЕЛИКА ПРОМЕНА У ШКОЛАМА У СРБИЈИ: Од данас ништа неће бити исто, односи се на родитеље
РОДИТЕЉИ школараца у Србији од данас добијају аутоматска звучна обавештења када наставник у електронски дневник упише изостанак детета са часа или нову оцену. Мада су деца годинама налазила начине да не кажу родитељима баш сва дешавања у школи, то сада више неће бити могуће.
17. 04. 2025. у 11:29

МАКРОН ПОСЛЕ РУСКОГ НАПАДА: Хитно нам је потребан мир
РУСКИ ракетни напад на град Суми на северу Украјине наглашава хитну потребу за наметањем примирја Русији, изјавио је данас председник Француске Емануел Макрон.
13. 04. 2025. у 15:34

"КОМПЛИТЛИ ФРИ ОФ ЧАРЏ": Да ли сте чули како Путин прича енглески? (ВИДЕО)
РУСКИ председник Владимир Путин имао је у фебруару телефонски разговор с америчким председником Доналдом Трампом о окончању рата у Украјини, а иако тада није саопштено којим су језиком причала двојица државника вероватно се свако користио својим матерњим и ослонио на преводиоце.
17. 04. 2025. у 15:25
Коментари (0)