МИСАО да је изнад свега - па и изнад профита - „способност мисли и имагинације које нас чине људима и које наше односе чине богатим људским односима, а не од- носима пуког искоришћавања и манипулације“, је иначе утемељена и на америчкој традицији, на коју Нусбаум подсећа, помињући два века незаборављеног Бронсона Алкота, просветног радника из Масачусетса, који је образовање разумевао као „процес којим се мишљење ослобађа из душе, уједињује се са спољашњим светом, рефлектује се и тако постаје свесно њихове стварности и облика“.
Milica5
28.03.2025. 00:14
Divan tekst uvaženog profesora u penziji. Sve pohvale.
Sandra
28.03.2025. 01:49
Bruka i Sramota
Dragan KNN
28.03.2025. 04:59
Svaka riječ ti je kao u Njegoša !
Maki
28.03.2025. 05:21
Duboko poštovanje za autora.
Ivana
28.03.2025. 05:51
Opasna ravnodušnost prema onome što obrazovanje znači za društvo.
Ruska bokerica
28.03.2025. 05:54
Moja gimnazija je svačija državna gimnazija đaka.
Ruska bokerica
28.03.2025. 05:56
Mesto za znanje su gimnazije.
zoran
28.03.2025. 06:01
Pravo u sridu.
Ruska bokerica
28.03.2025. 06:05
Nedeljko Kuljic piše istinu grozote blokada.
Jovana
28.03.2025. 06:30
Kako posle svega vratiti decu u skole
Milica
28.03.2025. 07:01
Pravi heroji današnjice su oni koji se bore za obrazovanje i znanje, a ne za političke fotelje.