
Политика


СЛ: Славко Симић има безрезервну подршку странке и српске заједнице
13. 06. 2025. у 21:46

"ЗА МЕНЕ ЈЕ ЖИВОТ СРБИЈА": Председник Вучић послао снажну поруку грађанима (ВИДЕО)
13. 06. 2025. у 21:04


Тенис



ЗВЕРЕВ НА ДВА КОРАКА ДО ТИТУЛЕ: Немац се пласирао у полуфинале Штутгарта
13. 06. 2025. у 17:30


УСРЕД РАЗВОДА - ЈОШ ЈЕДАН "УДАРАЦ": Шта Ана Ивановић губи после распада брака?
13. 06. 2025. у 09:18
Фудбал



УЕФА БЕЗ МИЛОСТИ: Још један клуб избачен из Европе, чак и Кристал Палас стрепи
13. 06. 2025. у 20:50


sedi1
27.09.2021. 09:16
.. vidi da su bili pametni napravili bi još jedan kružni tok i rešili zakrčenje..
nemanja
27.09.2021. 09:28
zar nije bilo lakse napraviti kruzni tok kao 300 metara dalje na trosarini. imali su savrsenu priliku da lepo rese ali morali su da naprave glupost i zakomplikuju. kruzni tokovi su vec 50 godine u svetu prepoznati kao najbolje resenje jedino kod nas od semafora ne mogu da se odlepe. nasi zastareli 'strucnjaci' ....i eto ti sranje...
Aleksandar
27.09.2021. 11:23
Увек светлосна сигнализација има предност у односу са хоризонталну и вертикалну. Ово правило смо сви учили у ауто-школама.
Aca
27.09.2021. 15:21
Pa osnovna škola vožnje! Ukoliko semafor ne radi primenjuje se pravilo znakova!!!
mitrovic
28.09.2021. 12:26
Ne radi se o tome ko kada ima pravo, to je jasno. Problem je sto prvenstvo prolaza nije isto u slucaju kada semafori rade i kada ne rade a to nema logike.