Политика
ЈОВАНОВ О НАСТУПУ ШАБИЋА НА Н1: Видео је и звучни топ и беле мишеве који њиме управљају
24. 10. 2025. у 20:29
„ГРАЂАНИ ПРОТИВ БЛОКАДА“: Сутра организују скупове у Пожаревцу, Краљеву и Врању
24. 10. 2025. у 18:48
Тенис
БРАВО ДЕВОЈКЕ! Крунић и Данилина избориле пласман у полуфинале дубла у Токију
24. 10. 2025. у 10:09
Фудбал
ЛАЛАТОВИЋ ПЕЦНУО ПАРТИЗАН, ПА ПОРУЧИО: "Недостајали су ми Гробари, и ја њима"
24. 10. 2025. у 19:35
УПРАВА ЗВЕЗДЕ БЕЗ МИЛОСТИ: Играчи кажњени за бламажу против Браге
24. 10. 2025. у 19:04 >> 19:05
ПАРТИЗАН ПОТОПИО ЛАЛАТОВИЋЕВУ МЛАДОСТ: Голеада пред сабласно празним трибинама у Хумској
24. 10. 2025. у 19:19 >> 19:02
sedi1
27.09.2021. 09:16
.. vidi da su bili pametni napravili bi još jedan kružni tok i rešili zakrčenje..
nemanja
27.09.2021. 09:28
zar nije bilo lakse napraviti kruzni tok kao 300 metara dalje na trosarini. imali su savrsenu priliku da lepo rese ali morali su da naprave glupost i zakomplikuju. kruzni tokovi su vec 50 godine u svetu prepoznati kao najbolje resenje jedino kod nas od semafora ne mogu da se odlepe. nasi zastareli 'strucnjaci' ....i eto ti sranje...
Aleksandar
27.09.2021. 11:23
Увек светлосна сигнализација има предност у односу са хоризонталну и вертикалну. Ово правило смо сви учили у ауто-школама.
Aca
27.09.2021. 15:21
Pa osnovna škola vožnje! Ukoliko semafor ne radi primenjuje se pravilo znakova!!!
mitrovic
28.09.2021. 12:26
Ne radi se o tome ko kada ima pravo, to je jasno. Problem je sto prvenstvo prolaza nije isto u slucaju kada semafori rade i kada ne rade a to nema logike.