ГРАЂАНИ 11-0-11 ЗВАЛИ МИЛИОН ПУТА: Откад је прошле године отворена јединствена линија за градске службе, усијали се телефони
ОД КАДА је у марту прошле године отворена јединствена телефонска линија Сервисног центра града Београда, суграђани су број 11-0-11 позвали више од 1.050.000 пута! На овом обједињеном броју налазе се инфо-службе свих градских предузећа, те суграђани не морају да зову неколико бројева и утврђују ко је надлежан за који проблем.

БЕОИНФО
Довољно је да, када позову 11-0-11, изаберу област у којој им треба помоћ и да сачекају да се оператер јави. Када службеник забележи проблем, има рок од 72 сата да јави суграђанину како ће и када његова ситуација бити решена. Према речима Соње Божовић, градске секретарке за инспекцију, надзор и комуникацију, у ових годину и по дана рада Сервисног центра показало се да су грађани лепо прихватили ову новину, о чему сведочи и више од милион позива.
- То је велики број, дневно готово око 5.000 позива - истиче, за "Новости", секретарка Божовић. - Ради се 24 сата, сваки дан у недељи, без обзира на то да ли су празници или викенди. Грађани се највише жале на проблеме унутар зграда, попут пуцања цеви, поквареног лифта, али и на непрописно паркирање и буку. Захваљујући Сервисном центру, све пријаве долазе на један број телефона чиме смо грађанима омогућили брзу и ефикасну комуникацију и укинули ранију лошу праксу тражења телефона надлежне службе и пребацивања с једне на другу.
Према њеним речима, неки проблеми попут непрописног паркирања буду одмах решени и санкционисани, док друге ситуације захтевају више времена због комплексности проблема те се не могу решити у року од 72 сата.
Стигло 60.000 мејлова
ГРАЂАНИ могу своје пријаве да упуте и на мејл адресу servisnicentar@beograd.gov.rs. Од почетка рада Сервисног центра на ову мејл адресу стигло је око 60.000 мејлова. Осим проблема грађани могу да дају своје предлоге и сугестије у циљу још бољег функционисања Града.
- Али грађани свакако добију информацију шта је урађено, да ли је отворен предмет, какви су даљи кораци и могу да се распитују о току тог случаја - објашњава наша саговорница.
Сервисни центар отворен је у марту 2023. године, на иницијативу градоначелника Београда Александра Шапића, како би комуникација са грађанима и решавање проблема били што ефикаснији. Раније су инфо-службе градских предузећа радиле до 16 часова, а број 11-0-11 отворен је 24 сата, сваког дана у години.

Фото: Д. Миловановић
Све услуге предузећа "Јавно осветљење", "Паркинг сервис", "Београд пут", "Наплата превозне услуге", "Инфостан технологије", "Зеленило", "Градска чистоћа", "Београдске електране", "Градско стамбено", "Београдски водовод и канализација", као и Секретаријата за инспекцију, надзор и комуникацију и друге налазе се на једном броју телефона.

"ТО ЛИЦЕ, ТЕ УСНЕ..." Трамп поново изазвао пажњу коментаром о својој портпаролки Каролин Левит (28)
АМЕРИЧКИ председник Доналд Трамп поново је доспео у жижу јавности због необичног коментара о изгледу портпаролке Беле куће Каролин Левит.
14. 10. 2025. у 14:48

"ПЉЕСКАЛА РУКАМА И СЛАВИЛА УБИСТВО" Лавров: Сви се сећамо како је смрт Гадафија одушевила Хилари Клинтон
РУСКИ министар спољних послова Сергеј Лавров рекао је да памти како је бивша америчка државна секретарка Хилари Клинтон пљескала рукама и славила убиство либијског лидера Моамера Гадафија 2011. године и алудирао да бивши сиријски председник Башар ел Асад тренутно живи у Москви, јер су њему и његовој породици прећени сличним физичким уништењем у Сирији.
14. 10. 2025. у 13:06

"ПАЦОВИ ПОБЕГЛИ" Како је Павковић говорио после хапшења у Сабљи: "Најстрашнији је затвор у отаџбини! Војска са атентатом на Вука нема ништа"
НЕКАДАШЊИ начелник Генералштаба Војске Југославије генерал Небојша Павковић преминуо је данас у Београду, у 79. години.
20. 10. 2025. у 18:59
Коментари (0)