ГРАЂАНИ 11-0-11 ЗВАЛИ МИЛИОН ПУТА: Откад је прошле године отворена јединствена линија за градске службе, усијали се телефони

С.В.

23. 09. 2024. у 19:00

ОД КАДА је у марту прошле године отворена јединствена телефонска линија Сервисног центра града Београда, суграђани су број 11-0-11 позвали више од 1.050.000 пута! На овом обједињеном броју налазе се инфо-службе свих градских предузећа, те суграђани не морају да зову неколико бројева и утврђују ко је надлежан за који проблем.

ГРАЂАНИ 11-0-11 ЗВАЛИ МИЛИОН ПУТА: Откад је прошле године отворена јединствена линија за градске службе, усијали се телефони

БЕОИНФО

Довољно је да, када позову 11-0-11, изаберу област у којој им треба помоћ и да сачекају да се оператер јави. Када службеник забележи проблем, има рок од 72 сата да јави суграђанину како ће и када његова ситуација бити решена. Према речима Соње Божовић, градске секретарке за инспекцију, надзор и комуникацију, у ових годину и по дана рада Сервисног центра показало се да су грађани лепо прихватили ову новину, о чему сведочи и више од милион позива.

- То је велики број, дневно готово око 5.000 позива - истиче, за "Новости", секретарка Божовић. - Ради се 24 сата, сваки дан у недељи, без обзира на то да ли су празници или викенди. Грађани се највише жале на проблеме унутар зграда, попут пуцања цеви, поквареног лифта, али и на непрописно паркирање и буку. Захваљујући Сервисном центру, све пријаве долазе на један број телефона чиме смо грађанима омогућили брзу и ефикасну комуникацију и укинули ранију лошу праксу тражења телефона надлежне службе и пребацивања с једне на другу.

Према њеним речима, неки проблеми попут непрописног паркирања буду одмах решени и санкционисани, док друге ситуације захтевају више времена због комплексности проблема те се не могу решити у року од 72 сата.

Стигло 60.000 мејлова

ГРАЂАНИ могу своје пријаве да упуте и на мејл адресу servisnicentar@beograd.gov.rs. Од почетка рада Сервисног центра на ову мејл адресу стигло је око 60.000 мејлова. Осим проблема грађани могу да дају своје предлоге и сугестије у циљу још бољег функционисања Града.

- Али грађани свакако добију информацију шта је урађено, да ли је отворен предмет, какви су даљи кораци и могу да се распитују о току тог случаја - објашњава наша саговорница.

Сервисни центар отворен је у марту 2023. године, на иницијативу градоначелника Београда Александра Шапића, како би комуникација са грађанима и решавање проблема били што ефикаснији. Раније су инфо-службе градских предузећа радиле до 16 часова, а број 11-0-11 отворен је 24 сата, сваког дана у години.

Фото: Д. Миловановић

 

Све услуге предузећа "Јавно осветљење", "Паркинг сервис", "Београд пут", "Наплата превозне услуге", "Инфостан технологије", "Зеленило", "Градска чистоћа", "Београдске електране", "Градско стамбено", "Београдски водовод и канализација", као и Секретаријата за инспекцију, надзор и комуникацију и друге налазе се на једном броју телефона.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
(МАПА) ПУТИН ВЕЋ НАЦРТАО НОВУ МЕТУ У ДОЊЕЦКУ: Пада кључни украјински град, Руси напредују у Торецку - муке за Кијев тек долазе

(МАПА) ПУТИН ВЕЋ НАЦРТАО НОВУ МЕТУ У ДОЊЕЦКУ: Пада кључни украјински град, Руси напредују у Торецку - муке за Кијев тек долазе

РУСКЕ трупе напредовале су у Торецку, кључном логистичком чворишту Украјине и главној тактичкој мети Москве у региону Доњецка, према украјинском каналу "Дип стејт".

15. 10. 2024. у 19:38

Коментари (0)

ЧЕТВОРИЦА СРБА ПРОГЛАШЕНА ЗА НЕПРИЈАТЕЉЕ УКРАЈИНЕ! Три фудбалска репрезентативца и тренер урадили ово - и нашли се на црној листи