Тенис
СЕНЗАЦИЈА: Ига Швјонтек добила меч са 6:1, 6:0 - и испала са завршног турнира!
07. 11. 2024. у 18:43
СРБИЈА СЕ РАДУЈЕ: Међедовић у полуфиналу Београд опена! Са Ђереом за финале!
07. 11. 2024. у 18:02
Фудбал
НЕМАЧКА ТУГУЈЕ: Преминула легенда Бундеслиге коју су упоређивали с Бекенбауером
07. 11. 2024. у 18:16
БОРАЦ СЕ "СМРЗАО" НА ИСЛАНДУ: Бањалучани поражени од Викингура у Лиги конференција
07. 11. 2024. у 17:46
Niko
06.08.2020. 16:31
A koja je svha tog apeksa... Neka grad kupi taj software i prestane da placa tolike pare toj firmi
Radojks
06.08.2020. 17:49
Svesni smo da se prevoz placati mora . Svesni smo da se vozimo u novim autobusima ,a ponajvise u starim gde greje sa svih strana i nema vazduha. Ali nismo svesni da karta isto kosta za 2 stanice i 25 stanica. Zar netko tko pravi te cene razmislja o tome. Nista putnicima neznaci sat i 45 minuta trajanje karte kada on ide na posao i nema vremena da se vozi taj sat. Razmislite o tome i putnici ce biti zadovoljni i kucati redovno karte.
duca011
06.08.2020. 21:38
Ukinuti placanje prevoza i uvesti taksu od recimo 1200 din za one koji se voze sami u kolima. Automatski si omogucio svima koji to zele da koriste javni prevoz, destimulisao one koji nemaju para da se voze i gde treba i gde ne treba svojim automobilom, a gubitak se pokrije od takse. Prosto i jednostavno. Kako sami kazu mesecno se naplati oko 5 miliona eur sto za Beograd i nisu neke pare. To je 5 miliona putnika u koji bi placali taksu u toku meseca, odnosno oko 170 000 dnevno koji hoce da plate komfor. Vrlo prosto.Ustede visestruke u smislu ukupne potrosnje goriva, manjih guzvi, manje zagadjenja...
Goran
07.08.2020. 11:01
@duca011 - A ostane isti broj autobusa u kojima nema gužve i nikada ne kasne?