ЂАЦИ трећег разреда гимназије из историје прво науче ратовање Србије и Црне Горе у балканским или Првом светском рату, а тек након тога уче ослобађање од османске власти, настанак и изградњу српске државе.
Ова такозвана "тематска" организација градива може успешно да се изведе само када бисмо имали ауторе уџбеника попут Георгија Острогорског, који би могли да напишу готово савршене уџбенике. Пошто је то у пракси немогуће, добили смо још већу збрку - поједине теме се понављају из области у област, а код деце се ствара невиђена конфузија, јер потпуно губе хронолошку осу, а и територијална им није савладива. Поред тога, имају утисак да се стално враћају на почетак, што им ствара страшну конфузију у глави. Као историчар и родитељ гимназијалаца, сведок сам погубности оваквог система рада. Једини спас је у хитној промени, како наредне генерације не би биле потпуно дезорјентисане по питању познавања прошлости људског рода. Или је то циљ?
ОД 31 факултетета Универзитета у Београду само је 12 попунило сва места у првом уписном року, и то на 17 од постојећих 106 студијских програма. Све буџетске индексе поделило је 11 факултета за 15 студијских програма. У прву годину студија уписана су у првом року 10.984 студента (7.592 на буџет и 3.392 самофинансирајућа), што је за 538 мање него лане. За септембарски уписни рок преостало је 4.325 места (2.210 на буџету и 2.115 самофинансирајућих).
АСОЦИЈАЦИЈА новинара Србије (АНС) најоштрије осуђује поновно вандалско уништавање спомен-обележја великом новинару и једном од оснивача Студија Б, Ђоки Вјештици.
dd
19.06.2021. 11:55
Ништа није случајно.
Ljiljana
19.06.2021. 15:38
Ова такозвана "тематска" организација градива може успешно да се изведе само када бисмо имали ауторе уџбеника попут Георгија Острогорског, који би могли да напишу готово савршене уџбенике. Пошто је то у пракси немогуће, добили смо још већу збрку - поједине теме се понављају из области у област, а код деце се ствара невиђена конфузија, јер потпуно губе хронолошку осу, а и територијална им није савладива. Поред тога, имају утисак да се стално враћају на почетак, што им ствара страшну конфузију у глави. Као историчар и родитељ гимназијалаца, сведок сам погубности оваквог система рада. Једини спас је у хитној промени, како наредне генерације не би биле потпуно дезорјентисане по питању познавања прошлости људског рода. Или је то циљ?
Suluda politika
19.06.2021. 17:09
Zla je namera. Zabraniti ud to ranije onih koji forsiraju ovo razaranje obrazovanja.cilj je da ništa ne nauče.