ЂАЦИ трећег разреда гимназије из историје прво науче ратовање Србије и Црне Горе у балканским или Првом светском рату, а тек након тога уче ослобађање од османске власти, настанак и изградњу српске државе.
Ова такозвана "тематска" организација градива може успешно да се изведе само када бисмо имали ауторе уџбеника попут Георгија Острогорског, који би могли да напишу готово савршене уџбенике. Пошто је то у пракси немогуће, добили смо још већу збрку - поједине теме се понављају из области у област, а код деце се ствара невиђена конфузија, јер потпуно губе хронолошку осу, а и територијална им није савладива. Поред тога, имају утисак да се стално враћају на почетак, што им ствара страшну конфузију у глави. Као историчар и родитељ гимназијалаца, сведок сам погубности оваквог система рада. Једини спас је у хитној промени, како наредне генерације не би биле потпуно дезорјентисане по питању познавања прошлости људског рода. Или је то циљ?
ПРИЗНАТИ светски писац, научник, клинички професор, визионар и пионир интегративне медицине и личног развоја, Дипак Чопра (Deepak Chopra), долази у Београд како би поделио своју мудрост и инспирацију са људима из нашег региона. Др Чопра аутор је 95 књига, преведених на 43 језика и продатих у преко 20 милиона примерака.
РЕПУБЛИЧКИ хидрометеоролошки завод издао је најновиј еупозорење и вечерас у Војводини, а током ноћи и у осталим крајевима најавио пролазно наоблачење са севера које ће понегде условити краткотрајне слабе падавинама - кишу и снег.
dd
19.06.2021. 11:55
Ништа није случајно.
Ljiljana
19.06.2021. 15:38
Ова такозвана "тематска" организација градива може успешно да се изведе само када бисмо имали ауторе уџбеника попут Георгија Острогорског, који би могли да напишу готово савршене уџбенике. Пошто је то у пракси немогуће, добили смо још већу збрку - поједине теме се понављају из области у област, а код деце се ствара невиђена конфузија, јер потпуно губе хронолошку осу, а и територијална им није савладива. Поред тога, имају утисак да се стално враћају на почетак, што им ствара страшну конфузију у глави. Као историчар и родитељ гимназијалаца, сведок сам погубности оваквог система рада. Једини спас је у хитној промени, како наредне генерације не би биле потпуно дезорјентисане по питању познавања прошлости људског рода. Или је то циљ?
Suluda politika
19.06.2021. 17:09
Zla je namera. Zabraniti ud to ranije onih koji forsiraju ovo razaranje obrazovanja.cilj je da ništa ne nauče.