ĐACI trećeg razreda gimnazije iz istorije prvo nauče ratovanje Srbije i Crne Gore u balkanskim ili Prvom svetskom ratu, a tek nakon toga uče oslobađanje od osmanske vlasti, nastanak i izgradnju srpske države.
Ова такозвана "тематска" организација градива може успешно да се изведе само када бисмо имали ауторе уџбеника попут Георгија Острогорског, који би могли да напишу готово савршене уџбенике. Пошто је то у пракси немогуће, добили смо још већу збрку - поједине теме се понављају из области у област, а код деце се ствара невиђена конфузија, јер потпуно губе хронолошку осу, а и територијална им није савладива. Поред тога, имају утисак да се стално враћају на почетак, што им ствара страшну конфузију у глави. Као историчар и родитељ гимназијалаца, сведок сам погубности оваквог система рада. Једини спас је у хитној промени, како наредне генерације не би биле потпуно дезорјентисане по питању познавања прошлости људског рода. Или је то циљ?
SRPSKA pravoslavna crkva danas obeležava dan Svete velikomučenice Jefimije, device koja je ostala čiste duše iako je bila na velikim mukama i pred velikim izazovima kako se ne bi odala idolopoklonstvu
U DANAŠNjE vreme sve češće se čuje primer kako brakovi pucaju jer se mladi muškarci ne odvajaju od svojih majki i nikako ne uspevaju da preuzmu ulogu domaćina i supruga.
Komentari (3)