ĐACI trećeg razreda gimnazije iz istorije prvo nauče ratovanje Srbije i Crne Gore u balkanskim ili Prvom svetskom ratu, a tek nakon toga uče oslobađanje od osmanske vlasti, nastanak i izgradnju srpske države.
Ова такозвана "тематска" организација градива може успешно да се изведе само када бисмо имали ауторе уџбеника попут Георгија Острогорског, који би могли да напишу готово савршене уџбенике. Пошто је то у пракси немогуће, добили смо још већу збрку - поједине теме се понављају из области у област, а код деце се ствара невиђена конфузија, јер потпуно губе хронолошку осу, а и територијална им није савладива. Поред тога, имају утисак да се стално враћају на почетак, што им ствара страшну конфузију у глави. Као историчар и родитељ гимназијалаца, сведок сам погубности оваквог система рада. Једини спас је у хитној промени, како наредне генерације не би биле потпуно дезорјентисане по питању познавања прошлости људског рода. Или је то циљ?
INSTITUT za kardiovaskularne bolesti "Dedinje" 2024. godinu završava sa još jednim rekordom! Tokom ovih 12 meseci uradili su čak 3.000 operacija na otvorenom srcu, što je jedinstven rekord na evropskom kontinentu!
VLADA je na sednici od 20. decembra ove godine usvojila Uredbu o posebnim uslovima važenja kvalifikacionih kartica vozača izdatih do 31. decembra 2020. godine. Njom se propisuje da je rok važenja kvalifikacionih kartica vozača izdatih do 31. decembra 2020. godine sedam godina, računajući od datuma izdavanja, navodi Agencija za bezbednost saobraćaja.
U Srbiji, smrtnost majki u vezi sa trudnoćom i porođajem varira. Odnos broja umrlih majki za vreme trudnoće, porođaja i babinja (šest nedelja nakon porođaja) na 100.000 živorođenih iznosila je 14,9 u 2012. godini, da bi u 2021. godine bio zabeležen nagli skok na 22,5, verovatno zbog pandemije kovida. U 2023. godini smrtnost majki pala je na 9,8.
dd
19.06.2021. 11:55
Ништа није случајно.
Ljiljana
19.06.2021. 15:38
Ова такозвана "тематска" организација градива може успешно да се изведе само када бисмо имали ауторе уџбеника попут Георгија Острогорског, који би могли да напишу готово савршене уџбенике. Пошто је то у пракси немогуће, добили смо још већу збрку - поједине теме се понављају из области у област, а код деце се ствара невиђена конфузија, јер потпуно губе хронолошку осу, а и територијална им није савладива. Поред тога, имају утисак да се стално враћају на почетак, што им ствара страшну конфузију у глави. Као историчар и родитељ гимназијалаца, сведок сам погубности оваквог система рада. Једини спас је у хитној промени, како наредне генерације не би биле потпуно дезорјентисане по питању познавања прошлости људског рода. Или је то циљ?
Suluda politika
19.06.2021. 17:09
Zla je namera. Zabraniti ud to ranije onih koji forsiraju ovo razaranje obrazovanja.cilj je da ništa ne nauče.