Обележено јубиларних 50 година омиљеног бренда ПОЛИ

Промо

22. 05. 2024. у 09:37

ПРЕ педесет година, 1974. године, Перутнина Птуј је на тржиште лансирала пилећу кобасицу Поли, потпуну иновацију у прехрамбеној индустрији тог времена.

Обележено јубиларних 50 година омиљеног бренда ПОЛИ

Фото: Промо

Од тада до данас, Поли остаје веран највишим стандардима квалитета и оригиналној рецептури, спровођењу стратешких праваца развоја и препознатљивом идентитету бренда, који се огледа на сваком кораку његовог деловања. Јубиларних 50 свечано је обележено и у Београду, у присуству представника компаније и медија.

- Могли бисмо рећи да је наша Поли судећи по годинама, дама средњих година, но с обзиром на њену тренутну активност и у складу с вредностима које живи... заправо је... младолика госпођица која практично још увек има читав живот пред собом. Спој традиције и улагања у одржавање дугорочног поверења пословних партнера и потрошача, у иновације производа као одговор на потребе данашњег начина живота и прехрамбених навика, те улагања у маркетинг и продају - све су то фактори који доприносе чињеници да је већ пет деценија Поли један од култних брендова у региону - истакао је маг. Давид Висењак, директор продаје и маркетинга за Перутнина Птуј Групу.

Поли одушевљава своје фанове у више од 20 земаља широм света, што потврђује и његову глобалну популарност. Снага бренда огледа се у продајним резултатима и новој стратегији коју је Перутнина Птуј почела да примењује од 2016. године, тако да компанија може да се похвали да је у 2023. години продаја свих категорија марке Поли порасла на близу 50 милиона евра.

Посебно место у развојној стратегији групе заузима Србија у којој је  Перутнина Птуј лидер у производњи пилећег меса. Најсавременији процеси којима гарантујемо апсолутну следљивост свих фаза производње почињу, одвијају се и завршавају у Србији.

- Поносни смо на пет деценија дуго поверење које нам потрошачи у  Србији поклањају.  За нас је привилегија и част да, као тржишни лидер кроз бренд ПОЛИ, константно померамо границе индустрије и будемо покретач иновација у производном и креативном смислу. Квалитет је императив док је доследност неопходна, а то је основ нашег пословања и успеха бренда ПОЛИ. Док настављамо заједнички пут, осврћемо се на то да је наш резултат производ јединственог труда, дељене визије и синергије сваког члана нашег тима, одличних односа са пословним партнерима, као и велике подршке институција. Не постоје границе за оно што можемо постићи док смо заједно - истакао је директор Перутнине Птуј – Топико Олексии Утесхев на конференцији за медије поводом пет деценија нашег омиљеног Полија.

Од Скандинавије до Медитерана, страст за ПОЛИ не познаје границе. Поли се сматра једним од најпрепознатљивијих брендова у региону југоисточне Европе и постао је синоним за посебну пилећу кобасицу. Данас смо луди за Поли у више од 20 земаља широм света. На свом развојном путу, овај бренд је пратећи трендове и потребе својих љубитеља успешно ширио деловање, континуирано унапређујући свој асортиман. Прва међу иновацијама била је “лагана” Поли, са сниженим процентом масти за 30% као одговор на растућу потребу за лаганијом исхраном. Кроз наредне године развијени су нови укуси док се бренд Поли проширио и на нове категорије, укључујући Поли виршле, Поли Хаммy пилећу шунку, као и паштету Поли патé и линију за децу Поли Кидс (са смањеним садржајем соли), као и Поли зелена линија са којом се обраћа свима који из било ког разлога траже квалитетне и укусне алтернативне изворе протеина. Поли је, такође, ушла у свет „цонвениенце“ програма са својим смрзнутим производима као што су Поли Роллс и Поли Пизза, а као најновији производ представљен је Поли Нуггетс.

ПОЛИ ЈЕ У ЧАСТ ОБЕЛЕЖАВАЊА 50. ГОДИШЊИЦЕ ПРИПРЕМИЛА НИЗ АКТИВНОСТИ И ПРОМОЦИЈА ТОКОМ ЧИТАВЕ ГОДИНЕ

У складу са својим идентитетом, бренд Поли остаје вечно млад, одважан и иновативан у свим корацима свог пословања. Током ове јубиларне године маркетиншки пројекти и активације одвијају се регионално и глобално.

У 2024. годину смо ушли са Поли у јубиларном омотачу и новим производом Поли 800г који нец́е бити једина иновација ове године. Средином фебруара стартовала је тизер фаза рекламне кампање „Била сам ту..“ у којој су активно учествовали наши запослени кроз креативне видее.  Прославу  златног јубилеја смо отворили великом ретро журком у стилу седамдесетих коју смо организовали за верна Поли лица, утицајне инфлуенсере са којима имамо дугогодишњу сарадњу.  Евоцирање успомена наставили смо кроз интегрисану маркентишку кампању јер Поли прославља и за пуних 50 година лојалности и поверења  награђује своје најверније потрошаче током читаве рођенданске године. У току  је и велика национална наградна игра у којој ће најсрећнији добитник постати власник новог Фиат 500 хyбрид.

Брига за заједницу нам је изузетно важна и зато смо поводом Поли рођендана покренули активацију сређивања школских кошаркашких терена уз донацију лопти. Поли је добила и своју оригиналну "Поли Тиме Мацхине" са јединственим искуством виртуелне стварности на поли сајту https://www.madaboutpoli.com/si/sl/poli-memories/. У духу великог јубилеја и ове године реализујемо сада већ традиционални, виртуелни ПОЛИ маратон у ком учешће могу узети сви љубитељи бициклизма.

Поли је била увек ту и у моменту многих прекретница које су обележиле наше животе од средине седамдесетих до данас. Сама по себи представља једну од важних иновација које су промениле и обогатиле наш свакодневни живот.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ПРВИ СНИМЦИ УКРАЈИНСКОГ НАПАДА НА РИЛСК: Најмање шест мртвих и десетине повређених, горе аутомобили (ВИДЕО)

ПРВИ СНИМЦИ УКРАЈИНСКОГ НАПАДА НА РИЛСК: Најмање шест мртвих и десетине повређених, горе аутомобили (ВИДЕО)

ШЕСТ особа, међу којима и једно дете, убијено је у Рилску, у области Курск, као резултат ракетног удара украјинских оружаних снага, саопштио је вршилац дужности гувернера Курске области Александар Хинштајн.

20. 12. 2024. у 17:07

Коментари (0)

ОВО ЈЕ СКАНДАЛ! НЕНОРМАЛНО! Предраг Мијатовић открио каква права има 25 играча Партизана: Никад то нисам видео!