Обележено јубиларних 50 година омиљеног бренда ПОЛИ

Промо

22. 05. 2024. у 09:37

ПРЕ педесет година, 1974. године, Перутнина Птуј је на тржиште лансирала пилећу кобасицу Поли, потпуну иновацију у прехрамбеној индустрији тог времена.

Обележено јубиларних 50 година омиљеног бренда ПОЛИ

Фото: Промо

Од тада до данас, Поли остаје веран највишим стандардима квалитета и оригиналној рецептури, спровођењу стратешких праваца развоја и препознатљивом идентитету бренда, који се огледа на сваком кораку његовог деловања. Јубиларних 50 свечано је обележено и у Београду, у присуству представника компаније и медија.

- Могли бисмо рећи да је наша Поли судећи по годинама, дама средњих година, но с обзиром на њену тренутну активност и у складу с вредностима које живи... заправо је... младолика госпођица која практично још увек има читав живот пред собом. Спој традиције и улагања у одржавање дугорочног поверења пословних партнера и потрошача, у иновације производа као одговор на потребе данашњег начина живота и прехрамбених навика, те улагања у маркетинг и продају - све су то фактори који доприносе чињеници да је већ пет деценија Поли један од култних брендова у региону - истакао је маг. Давид Висењак, директор продаје и маркетинга за Перутнина Птуј Групу.

Поли одушевљава своје фанове у више од 20 земаља широм света, што потврђује и његову глобалну популарност. Снага бренда огледа се у продајним резултатима и новој стратегији коју је Перутнина Птуј почела да примењује од 2016. године, тако да компанија може да се похвали да је у 2023. години продаја свих категорија марке Поли порасла на близу 50 милиона евра.

Посебно место у развојној стратегији групе заузима Србија у којој је  Перутнина Птуј лидер у производњи пилећег меса. Најсавременији процеси којима гарантујемо апсолутну следљивост свих фаза производње почињу, одвијају се и завршавају у Србији.

- Поносни смо на пет деценија дуго поверење које нам потрошачи у  Србији поклањају.  За нас је привилегија и част да, као тржишни лидер кроз бренд ПОЛИ, константно померамо границе индустрије и будемо покретач иновација у производном и креативном смислу. Квалитет је императив док је доследност неопходна, а то је основ нашег пословања и успеха бренда ПОЛИ. Док настављамо заједнички пут, осврћемо се на то да је наш резултат производ јединственог труда, дељене визије и синергије сваког члана нашег тима, одличних односа са пословним партнерима, као и велике подршке институција. Не постоје границе за оно што можемо постићи док смо заједно - истакао је директор Перутнине Птуј – Топико Олексии Утесхев на конференцији за медије поводом пет деценија нашег омиљеног Полија.

Од Скандинавије до Медитерана, страст за ПОЛИ не познаје границе. Поли се сматра једним од најпрепознатљивијих брендова у региону југоисточне Европе и постао је синоним за посебну пилећу кобасицу. Данас смо луди за Поли у више од 20 земаља широм света. На свом развојном путу, овај бренд је пратећи трендове и потребе својих љубитеља успешно ширио деловање, континуирано унапређујући свој асортиман. Прва међу иновацијама била је “лагана” Поли, са сниженим процентом масти за 30% као одговор на растућу потребу за лаганијом исхраном. Кроз наредне године развијени су нови укуси док се бренд Поли проширио и на нове категорије, укључујући Поли виршле, Поли Хаммy пилећу шунку, као и паштету Поли патé и линију за децу Поли Кидс (са смањеним садржајем соли), као и Поли зелена линија са којом се обраћа свима који из било ког разлога траже квалитетне и укусне алтернативне изворе протеина. Поли је, такође, ушла у свет „цонвениенце“ програма са својим смрзнутим производима као што су Поли Роллс и Поли Пизза, а као најновији производ представљен је Поли Нуггетс.

ПОЛИ ЈЕ У ЧАСТ ОБЕЛЕЖАВАЊА 50. ГОДИШЊИЦЕ ПРИПРЕМИЛА НИЗ АКТИВНОСТИ И ПРОМОЦИЈА ТОКОМ ЧИТАВЕ ГОДИНЕ

У складу са својим идентитетом, бренд Поли остаје вечно млад, одважан и иновативан у свим корацима свог пословања. Током ове јубиларне године маркетиншки пројекти и активације одвијају се регионално и глобално.

У 2024. годину смо ушли са Поли у јубиларном омотачу и новим производом Поли 800г који нец́е бити једина иновација ове године. Средином фебруара стартовала је тизер фаза рекламне кампање „Била сам ту..“ у којој су активно учествовали наши запослени кроз креативне видее.  Прославу  златног јубилеја смо отворили великом ретро журком у стилу седамдесетих коју смо организовали за верна Поли лица, утицајне инфлуенсере са којима имамо дугогодишњу сарадњу.  Евоцирање успомена наставили смо кроз интегрисану маркентишку кампању јер Поли прославља и за пуних 50 година лојалности и поверења  награђује своје најверније потрошаче током читаве рођенданске године. У току  је и велика национална наградна игра у којој ће најсрећнији добитник постати власник новог Фиат 500 хyбрид.

Брига за заједницу нам је изузетно важна и зато смо поводом Поли рођендана покренули активацију сређивања школских кошаркашких терена уз донацију лопти. Поли је добила и своју оригиналну "Поли Тиме Мацхине" са јединственим искуством виртуелне стварности на поли сајту https://www.madaboutpoli.com/si/sl/poli-memories/. У духу великог јубилеја и ове године реализујемо сада већ традиционални, виртуелни ПОЛИ маратон у ком учешће могу узети сви љубитељи бициклизма.

Поли је била увек ту и у моменту многих прекретница које су обележиле наше животе од средине седамдесетих до данас. Сама по себи представља једну од важних иновација које су промениле и обогатиле наш свакодневни живот.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ПРИЧА О НАЈСТАРИЈЕМ СРПСКОМ КРСТУ КОЈИ ЖИВИ ПРЕКО 1.000 ГОДИНА: Преноси се са колена на колено и окупља људе све три вере (ВИДЕО)

ПРИЧА О НАЈСТАРИЈЕМ СРПСКОМ КРСТУ КОЈИ "ЖИВИ" ПРЕКО 1.000 ГОДИНА: Преноси се са колена на колено и окупља људе све три вере (ВИДЕО)

У НАЈНОВИЈЕМ пројекту "Новости" под називом "Другачије приче" доносимо вам ексклузивне снимке са планине Румије и причу о најстаријем српском крсту који породица Андровић из околине Бара чува више од 1.000 година.

02. 07. 2024. у 15:14

ХИТНА ПОРУКА ЛЕ ПЕНОВЕ: Макрон хоће да изврши административни државни удар

ХИТНА ПОРУКА ЛЕ ПЕНОВЕ: Макрон хоће да изврши административни државни удар

ЛИДЕРКА француске крајње деснице Марин ле Пен оптужила је данас француског председника Емануела Макрона да жури да именује највише званичнике, што она види, како је навела, као преотимање власти.

02. 07. 2024. у 14:14

Коментари (0)

ИСПРОБАЈТЕ ИКЕА КРЕАТИВ: Уз помоћ вештачке интелигенције и 3Д технологије креирајте свој идеални животни простор