Ананас лансира први е-fulfillment центар у овом делу Европе

Промо

04. 06. 2024. у 17:45

АНАНАС e-commerce и званично је отворио први специјализовани e-fulfillment центар који се простире на импресивних 10 000 квадратних метара, недалеко од Београда.

Ананас лансира први е-fulfillment центар у овом делу Европе

Фото: Промо

Ананас магацин прилагођен је високим, светским стандардима са модерним техничким решењима која омогућавају ефикасно и сигурно складиштење робе. Простире се на четири спрата и оно што га издваја од других магацинских простора јесте Pick Towe систем (вишеспратно складиштење) и конвејер дужине од 700 метара који омогућавају транспорт робе до било које позиције у складишту. 

Фото: Промо

 

- Од самог оснивања нисмо крили своје високе амбиције у пословању. Отварањем првог е–fulfilment центра ове врсте у Србији и најсавременијег у овом делу Европе, потврђујемо нашу спремност да Ананас подигнемо на још виши ниво и наставимо са вртоглавим растом у свим сегментима нашег пословног екосистема - изјавио је Марко Царевић, CEO Ananas e-commerca. 

Овакав систем складиштења повећава продуктивност и до 40 одсто и значајно скраћује време припреме поруџбине. Оно што разликује Ананас е-fulfillment центар од других јесте и посебан принцип складиштења робе исте врсте на различитим позицијама, посебно дизајнирани пунктови за паковање, као и пет излаза ка курирским службама чиме се убрзава процес комисионирања робе.

Ананас је за потребе е-fulfillment центра у потпуности развио софтверско решење које оптимизује и управља свакодневним операцијама у складишту, као што су праћење инвентара, управљање пријемом и издавањем робе, оптимизација складишног простора, као и координација рада запослених. Осим тога, магацин је у потпуности повезан са ананас.рс платформом и у пуном капацитету може да спреми и до 65 000 пошиљки на дневном нивоу. Важно је истаћи да је целокупно пословање еколошки одрживо. Захваљујући свему овоме, Ананас већ сада за 97 одсто поруџбина из свог е-fulfillment центра, започне испоруку до крајњег купца већ у току наредног дана од тренутка поруџбине. 

Фото: Промо

 

- Промене на глобалном и домаћем тржишту захтевају све већу агилност компанија, као и посвећеност потребама потрошача. Повећање продуктивности и ефикасности процеса, као и прихватање глобалних стандарда у области е-цоммерцеа, а у условима снажне глобалне конкуренције, предуслов су успеха на тржишту - изјавио је Михаило Весовић, директор Сектора за стратешке анализе, услуге и интернационализацију Привредне коморе Србије, истичући значај оваквих иницијатива за развој е-commerce екосистема у Србији. 

Фото: Промо

 

Отварање најсавременијег е-fulfillment центра у овом делу Европе представља једно од најзначајнијих достигнућа компаније Ананас. На ананас.рс тржном центру а на нету, већ сада можете пронаћи преко пола милиона артикала. Више од хиљаду трговаца продаје своје производе преко Ананаса, а чак трећина њих у овом тренутку користи услуге е-fulfillment центра. 

Ананас послује на тржишту Србије и Северне Македоније, а у трећем кварталу планира се ширење и на тржишта Црне Горе и Босне и Херцеговине, чиме ће Ананас додатно учврстити своју позицију лидера на регионалном е-цоммерце тржишту.

­­­­­­­­­

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
„КАО ДА НИКАДА НИСУ ПОСТОЈАЛЕ“ Немачки новинар у репортажи за Билд о руским бомбама - Ово није могло да се замисли...

„КАО ДА НИКАДА НИСУ ПОСТОЈАЛЕ“ Немачки новинар у репортажи за "Билд" о руским бомбама - "Ово није могло да се замисли..."

НА ЗАПАДУ нису могли да верују да постоји тако масивна бомба као што је ФАБ-3000 коју су руске снаге недавно употребиле у Украјини, оцењује немачки новинар Јулијан Репке у репортажи за „Билд“.

22. 06. 2024. у 19:05

Коментари (0)

ХОЛИВУДСКИ ГЛУМАЦ У БРАКУ СА СЕСТРОМ: Када су сазнали да су у сродству урадили су нешто што би мало ко смео (ФОТО)