ХУМАНИТАРНО КУЛИНАРСКО ТАКМИЧЕЊЕ У МЕТРО HORECA ЦЕНТРУ
ПРВУ недељу јуна компанија METRO Cash &Carry Србија обележила је као Недељу робних марки, у оквиру које је централно дешавање било целодневно кулинарско такмичење професионалних кувара из целе Србије.
![ХУМАНИТАРНО КУЛИНАРСКО ТАКМИЧЕЊЕ У МЕТРО HORECA ЦЕНТРУ ХУМАНИТАРНО КУЛИНАРСКО ТАКМИЧЕЊЕ У МЕТРО HORECA ЦЕНТРУ](/data/images/2024-06-07/493711_ucesnici-takmicenja-clanovi-zirija-predstavnici-metro-a-i-horeca-centra_fmob.jpg)
Učesnici takmicenja, članovi zirija, predstavnici METRO-a i HoReCa centra/Foto: Željko Kovačević
Такмичење је одржано у METRO HoReCa центру, а учесници су имали задатак да направе јела од намирница из богатог асортимана МЕТРО робних марки.
У избору стручног жирија, који су чинили представници МЕТРО-а, шеф Филип Ћирић и други представници струке, за победницу такмичења проглашена је Анђела Траживук, која је освојила ваучер у вредности од 500 ЕУР за куповину у МЕТРО-у. Кулинарско такмичење је имало и хуманитарну ноту, јер је сваки кувар уз пријаву могао да номинује и једну средњу угоститељску школу, која ће у случају њихове победе добити донацију у виду производа из МЕТРО понуде у вредности од 2.000 ЕУР. Победом Анђеле, донацију је добила Економско-трговинска школа из Смедерева, коју је Анђела номиновала.
![](/data/images/2024-06-07/493707_kulinarsko-takmicenje-u-horeca-centru-foto-zeljko-kovacevic_iff.jpg?1717757376)
Kulinarsko takmicenje u HoReCa centru/Foto: Željko Kovačević
Додељена је и мотивациона награда, која је отишла у стручне руке младог кувара Филипа Симића.
Подсетимо, МЕТРО је једна од првих интернационалних компанија која је у Србији представила и увела производе из асортимана приватних робних марки.
![](/data/images/2024-06-07/493714_kulinarsko-takmicenje-u-horeca-centru-2-foto-zeljko-kovacevic_iff.jpg?1717757507)
Kulinarsko takmicenje u HoReCa centru 2/Foto: Željko Kovačević
- Као једини прави велетрговац на српском тржишту, ми тежимо да увек будемо поуздан партнер професионалних купаца, пре свега угоститеља и малих, самосталних трговаца, што значи да наша понуда асортимана и услуга мора бити пре свега квалитетна, стабилног снабдевања и да у погледу цена одговара потребама свих група професионалних купаца. Ови принципи леже у основи наше понуде богатог асортимана сопствених робних марки, како локалних производа, тако и оних пореклом из целог света - изјавио је Андрé Ринненсланд, генерални директор компаније METRO Cash & Carry Србија.
![](/data/images/2024-06-07/493709_pobednica-andela-trazivuk-sa-clanovima-zirija_iff.jpg?1717757407)
Pobednica Anđela Traživuk sa članovima žirija/Foto: Željko Kovačević
Као део обележавања Недеље сопствених робних марки, МЕТРО је одлучио и да започне дугорочно хуманитарно партнерство са организацијом Звуци Срца, кроз донацију производа из асортимана робних марки за потребе њихових радних центара и кафића.
У оквиру Недеље робних марки, МЕТРО је спремио и јединствену "1+1" понуду у оквиру које купци могу пронаћи одличну селекцију из асортимана МЕТРО робних марки, где куповином једног артикла други добијају по симболичној цени за 1 динар.
![](/data/images/2024-06-07/493710_filip-simic-sa-clanovima-zirija_iff.jpg?1717757418)
Filip Simić sa članovima žirija/Foto: Željko Kovačević
METRO Cash & Carry Србија део је МЕТРО Групе са седиштем у Немачкој (МЕТРО АГ), водећег велетрговца храном који послује у 30 земаља. Компанија у Србији послује од 2005. године, запошљава око 1200 људи, водећи је домаћи велетрговац храном и усмерена је на снабдевање угоститељског сектора и малих независних трговаца. МЕТРО робне марке нуде одличан квалитет, намењен пре свега професионалним купцима и укључују брендове Аро, METRO Chef, Fine Life, Rioba, METRO Premium, METRO Professional, Sigma и Tarrington.
![СЕРГЕЈ ТРИФУНОВИЋ О ПРОДАЈИ СББ-А: Добра је фора да се на крају продаш фирми с којом си водио рат СЕРГЕЈ ТРИФУНОВИЋ О ПРОДАЈИ СББ-А: Добра је фора да се на крају продаш фирми с којом си водио рат](/data/images/2020-11-25/41908_sergejtrifunovic0420022020_kf.jpg?time=1739359130)
СЕРГЕЈ ТРИФУНОВИЋ О ПРОДАЈИ СББ-А: Добра је фора да се на крају продаш фирми с којом си водио рат
ГЛУМАЦ и бивши председник Покрета слободних грађана Сергеј Трифуновић коментарисао је продају бизниса Драгана Шолака у Србији.
12. 02. 2025. у 12:02
![ОТКРИВЕН УЗРОК СМРТИ СРПСКЕ ПЕВАЧИЦЕ: Преминула у колима Хитне помоћи ОТКРИВЕН УЗРОК СМРТИ СРПСКЕ ПЕВАЧИЦЕ: Преминула у колима Хитне помоћи](/data/images/2025-02-12/572152_jasna-bosnjakovic-nikad-nije-kasno_kf.jpg?time=1739372786)
ОТКРИВЕН УЗРОК СМРТИ СРПСКЕ ПЕВАЧИЦЕ: Преминула у колима Хитне помоћи
ЈАСНА Бошњаковић, певачица и некадашња учесница шоуа „Никад није касно“, преминула је изненада у 48. години, на путу ка болници.
12. 02. 2025. у 16:05
![3 МИЛИОНА СЛЕПАЦА У ХРВАТСКОЈ: Томпсон - то није будала! Наши хероји су давно починили масакр, а чији смо ми? 3 МИЛИОНА СЛЕПАЦА У ХРВАТСКОЈ: Томпсон - то није будала! Наши хероји су давно починили масакр, а чији смо ми?](/data/images/2025-02-11/571873_vedrana-rudan-zoran-milanovic-marko-perkovic-tompson-foto-yt-printscreen-profimedia-ata-images-2_kf.jpg?time=1739290351)
3 МИЛИОНА СЛЕПАЦА У ХРВАТСКОЈ: "Томпсон - то није будала! Наши 'хероји' су давно починили масакр, а чији смо ми?"
"ЧИЈИ смо ми? Питајте Загребачку банку, Привредну банку, питајте Хрватску народну банку... Питајте све оне који нам се свакодневно церекају са свих портала и реците, имате Хрватску."
11. 02. 2025. у 17:12
Коментари (0)