ХУМАНИТАРНО КУЛИНАРСКО ТАКМИЧЕЊЕ У МЕТРО HORECA ЦЕНТРУ
ПРВУ недељу јуна компанија METRO Cash &Carry Србија обележила је као Недељу робних марки, у оквиру које је централно дешавање било целодневно кулинарско такмичење професионалних кувара из целе Србије.

Učesnici takmicenja, članovi zirija, predstavnici METRO-a i HoReCa centra/Foto: Željko Kovačević
Такмичење је одржано у METRO HoReCa центру, а учесници су имали задатак да направе јела од намирница из богатог асортимана МЕТРО робних марки.
У избору стручног жирија, који су чинили представници МЕТРО-а, шеф Филип Ћирић и други представници струке, за победницу такмичења проглашена је Анђела Траживук, која је освојила ваучер у вредности од 500 ЕУР за куповину у МЕТРО-у. Кулинарско такмичење је имало и хуманитарну ноту, јер је сваки кувар уз пријаву могао да номинује и једну средњу угоститељску школу, која ће у случају њихове победе добити донацију у виду производа из МЕТРО понуде у вредности од 2.000 ЕУР. Победом Анђеле, донацију је добила Економско-трговинска школа из Смедерева, коју је Анђела номиновала.

Kulinarsko takmicenje u HoReCa centru/Foto: Željko Kovačević
Додељена је и мотивациона награда, која је отишла у стручне руке младог кувара Филипа Симића.
Подсетимо, МЕТРО је једна од првих интернационалних компанија која је у Србији представила и увела производе из асортимана приватних робних марки.

Kulinarsko takmicenje u HoReCa centru 2/Foto: Željko Kovačević
- Као једини прави велетрговац на српском тржишту, ми тежимо да увек будемо поуздан партнер професионалних купаца, пре свега угоститеља и малих, самосталних трговаца, што значи да наша понуда асортимана и услуга мора бити пре свега квалитетна, стабилног снабдевања и да у погледу цена одговара потребама свих група професионалних купаца. Ови принципи леже у основи наше понуде богатог асортимана сопствених робних марки, како локалних производа, тако и оних пореклом из целог света - изјавио је Андрé Ринненсланд, генерални директор компаније METRO Cash & Carry Србија.

Pobednica Anđela Traživuk sa članovima žirija/Foto: Željko Kovačević
Као део обележавања Недеље сопствених робних марки, МЕТРО је одлучио и да започне дугорочно хуманитарно партнерство са организацијом Звуци Срца, кроз донацију производа из асортимана робних марки за потребе њихових радних центара и кафића.
У оквиру Недеље робних марки, МЕТРО је спремио и јединствену "1+1" понуду у оквиру које купци могу пронаћи одличну селекцију из асортимана МЕТРО робних марки, где куповином једног артикла други добијају по симболичној цени за 1 динар.

Filip Simić sa članovima žirija/Foto: Željko Kovačević
METRO Cash & Carry Србија део је МЕТРО Групе са седиштем у Немачкој (МЕТРО АГ), водећег велетрговца храном који послује у 30 земаља. Компанија у Србији послује од 2005. године, запошљава око 1200 људи, водећи је домаћи велетрговац храном и усмерена је на снабдевање угоститељског сектора и малих независних трговаца. МЕТРО робне марке нуде одличан квалитет, намењен пре свега професионалним купцима и укључују брендове Аро, METRO Chef, Fine Life, Rioba, METRO Premium, METRO Professional, Sigma и Tarrington.

БИВШИ АМЕРИЧКИ ГЕНЕРАЛ О СПОРАЗУМУ: Трампов план је да се Украјина преда Русији
БИВШИ командант америчке војске у Европи, пензионисани генерал Бен Хоџес, изјавио је да Трампов план за мир у Украјини значи њену „предају“ Русији.
18. 03. 2025. у 11:53

РОДИТЕЉИ ПОГИНУЛЕ ДЕЦЕ ФОРМИРАЛИ ЖИВИ ШТИТ: Не дозвољавају да се тела однесу на обдукцију
РОДИТЕЉИ који су у пожару изгубили своју децу у дискотеци "Пулс" у Кочанима не дозвољавају да се тела настрадалих однесу на додатну обдукцију у Скопље, тражећи да им се одмах предају како би припремили сахране, јавља Плусинфо.
16. 03. 2025. у 19:40

МАРШАЛОВА ПОСЛЕДЊА ЖЕЉА Унук Јошка открио: Тито би живео још најмање ПЕТ година да није донео једну одлуку
ДОЖИВОТНИ председник СФРЈ Јосип Броз Тито живео би још најмање неколико година да је пристао да му словеначки доктори одсеку ногу коју је већ захватила гангрена.
18. 03. 2025. у 08:56
Коментари (0)