ХУМАНИТАРНО КУЛИНАРСКО ТАКМИЧЕЊЕ У МЕТРО HORECA ЦЕНТРУ
ПРВУ недељу јуна компанија METRO Cash &Carry Србија обележила је као Недељу робних марки, у оквиру које је централно дешавање било целодневно кулинарско такмичење професионалних кувара из целе Србије.

Učesnici takmicenja, članovi zirija, predstavnici METRO-a i HoReCa centra/Foto: Željko Kovačević
Такмичење је одржано у METRO HoReCa центру, а учесници су имали задатак да направе јела од намирница из богатог асортимана МЕТРО робних марки.
У избору стручног жирија, који су чинили представници МЕТРО-а, шеф Филип Ћирић и други представници струке, за победницу такмичења проглашена је Анђела Траживук, која је освојила ваучер у вредности од 500 ЕУР за куповину у МЕТРО-у. Кулинарско такмичење је имало и хуманитарну ноту, јер је сваки кувар уз пријаву могао да номинује и једну средњу угоститељску школу, која ће у случају њихове победе добити донацију у виду производа из МЕТРО понуде у вредности од 2.000 ЕУР. Победом Анђеле, донацију је добила Економско-трговинска школа из Смедерева, коју је Анђела номиновала.

Kulinarsko takmicenje u HoReCa centru/Foto: Željko Kovačević
Додељена је и мотивациона награда, која је отишла у стручне руке младог кувара Филипа Симића.
Подсетимо, МЕТРО је једна од првих интернационалних компанија која је у Србији представила и увела производе из асортимана приватних робних марки.

Kulinarsko takmicenje u HoReCa centru 2/Foto: Željko Kovačević
- Као једини прави велетрговац на српском тржишту, ми тежимо да увек будемо поуздан партнер професионалних купаца, пре свега угоститеља и малих, самосталних трговаца, што значи да наша понуда асортимана и услуга мора бити пре свега квалитетна, стабилног снабдевања и да у погледу цена одговара потребама свих група професионалних купаца. Ови принципи леже у основи наше понуде богатог асортимана сопствених робних марки, како локалних производа, тако и оних пореклом из целог света - изјавио је Андрé Ринненсланд, генерални директор компаније METRO Cash & Carry Србија.

Pobednica Anđela Traživuk sa članovima žirija/Foto: Željko Kovačević
Као део обележавања Недеље сопствених робних марки, МЕТРО је одлучио и да започне дугорочно хуманитарно партнерство са организацијом Звуци Срца, кроз донацију производа из асортимана робних марки за потребе њихових радних центара и кафића.
У оквиру Недеље робних марки, МЕТРО је спремио и јединствену "1+1" понуду у оквиру које купци могу пронаћи одличну селекцију из асортимана МЕТРО робних марки, где куповином једног артикла други добијају по симболичној цени за 1 динар.

Filip Simić sa članovima žirija/Foto: Željko Kovačević
METRO Cash & Carry Србија део је МЕТРО Групе са седиштем у Немачкој (МЕТРО АГ), водећег велетрговца храном који послује у 30 земаља. Компанија у Србији послује од 2005. године, запошљава око 1200 људи, водећи је домаћи велетрговац храном и усмерена је на снабдевање угоститељског сектора и малих независних трговаца. МЕТРО робне марке нуде одличан квалитет, намењен пре свега професионалним купцима и укључују брендове Аро, METRO Chef, Fine Life, Rioba, METRO Premium, METRO Professional, Sigma и Tarrington.

ДОГОВОРЕНО ПРИМИРЈЕ ИРАНА И ИЗРАЕЛА: Трамп - Крај рата; Бомбе САД нису уништиле нуклеарна постројења? (ФОТО/ВИДЕО)
РАТ Израела и Ирана - 11. дан.
23. 06. 2025. у 08:17 >> 00:53

ХАМНЕИ ПРЕВАРИО ТРАМПА: Америка гађала празно нуклеарно постројење?
ВИСОКИ ирански извори рекли су Реутерсу да је већина високо обогаћеног уранијума на локацији Фордо уклоњена пре америчког напада.
22. 06. 2025. у 10:37

ХАОС У ХРВАТСКОЈ: Загреб у блокади, затварају се 3 главна моста, а саобраћај се обуставља због концерта Томпсона
ВЕЋ ЈЕ почело фазно обустављање саобраћаја у области око Хиподрома - 11 дана пре концерта.
24. 06. 2025. у 12:24
Коментари (0)