"САМО РЕТКИ СЕ МОГУ ПОХВАЛИТИ ОВАКО ДУГОМ ТРАДИЦИЈОМ": Директорка маркетинга наше куће на панелу у оквиру Туристичког самита Србије (ФОТО)

Novosti online

12. 10. 2024. у 19:53

МАРИНА Филипчев, директорка маркетинга компаније "Новости", учествовала је на панелу на коме је тема била маркетинг у туризму, а све то у оквиру Туристичког самита Србије који је одржан у Врњачкој Бањи.

САМО РЕТКИ СЕ МОГУ ПОХВАЛИТИ ОВАКО ДУГОМ ТРАДИЦИЈОМ: Директорка маркетинга наше куће на панелу у оквиру Туристичког самита Србије (ФОТО)

Фото: Новости

На почетку дискусије, Филипчев је истакла како ће за неколико дана "Новости" обележити 71. рођендан.

- Само ретки се могу похвалити овако дугом традицијом и милионима читалаца више од седам деценија. "Новости" су данас један од водећих медијских брендова са високом репутацијом у свету новинарства. Оно што нас издваја је да смо фокусирани на пружање тачних, правовремених и релевантних информација. Пратећи трендове тржишта и потреба различитих циљних група развили смо широк спектар садржаја у штампаним и дигиталним медијима, на друштвеним мрежама, прилагођавајући се потребама данашњег друштва за интерактивном комуникацијом - рекла је Филипчев.

Фото: Новости

Потом је говорила о томе како се стратегије маркетинга у туризму прилагођавају променама у понашању потрошача.

- Понашање потрошача у туризму је подложно променама услед бројних фактора попут технолошког развоја, социо-економских околности и глобалних трендова. Модерни потрошачи су данас информисанији, захтевнији и еколошки свеснији. Како би се маркетиншке стратегије прилагодиле овим променама, туристичке компаније треба да дигитализују комуникацију, што значи више да се ослањају на друштвене мреже, имејл маркетинг, персонализоване онлајн понуде, јер већина путника користи интернет као примарни алат за истраживање и резервацију путовања - рекла је Филипчев на почетку излагања.

Фото: Новости

Према њеним речима, потребно је и персонализовати понуду.

- Потрошачи траже јединствена, персонализована искуства, па је коришћење анализе за креирање понуда које одговарају индивидуалним преференцијама кључна. Ту су и персонализоване препоруке, које на основу претходних путовања или интереса постају све чешће. Затим еколошка одговорност, јер све више путника бира дестинације и компаније које воде рачуна о одрживости и друштвеној одговорности, што захтева да маркетинг буде усмерен на зелене иницијативе и еколошки прихватљиве праксе. Треба поменути и аутентичност и локално искуство. Дакле, потрошачи данас траже аутентична искуства, везана за културу и традицију дестинације. Маркетинг се све више фокусира на приказивање локалне заједнице и обичаја, чиме се омогућава дубље повезивање с дестинацијом - објаснила је Филипчев.

Фото: Новости

Директорка маркетинга наше компаније похвалила се и бројкама које досеже портал "Новости.рс". Тачније, ради се о Гемиус подацима у периоду од јануара до септембра 2024. године.

Филипчев је током учествовања на панелу између осталог истакла и да је веома важно ко презентује одређени садржај, те да медијска кућа треба да има свој углед, бренд, те историју да би људи веровали у информације које добију.

На питање о томе да упореди однос штампаног издања и дигитала, Филипчев каже да свако има своју публику, али да принт не губи трку, без обзира на то што је то устаљено мишљење.

- Наше старије становништво има навику да чита, али и млађа популација неретко воли да осети новине у рукама. Такође, информишу се и на порталима где је другачији начин извештавања, односно где се све пласира из минута у минут - појаснила је она.

Подсетимо, "Самит здравственог туризма, туризма и привреде" одржао се 11. и 12. октобра 2024. године у прелепом окружењу Врњачке Бање, у хотелу "Фонтана".

Организује се другу годину заредом, а као што је већ постала пракса, окупља кључне актере из области хотелијерства, гастрономије, естетике, новинарства, маркетинга, туризма и медицине.

Осим бројних домаћих стручњака из света медицине и здравства, присутни су били и гости из Истанбула, стручњаци у областима трансплантације јетре, бубрега, операција желуца, вантелесне оплодње и пресађивања косе, који су поделили своја искуства.

Самит је организовала продукција "Белла" на челу са директором Јеленом Ђоковић, а у сарадњи са општином Врњачка Бања и Туристичком организацијом.

Овај догађај пружа јединствену прилику за умрежавање, размену искустава и истраживање нових пословних могућности у динамичном свету здравственог туризма и привреде.

БОНУС ВИДЕО: Ана је победила рак дојке: Овако данас прича о емоцијама

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ВАРАЛА САМ ДУШКА!: Карлеуша признала - Нисам осећала ништа, чак ни олакшање

"ВАРАЛА САМ ДУШКА!": Карлеуша признала - "Нисам осећала ништа, чак ни олакшање"

ПЕВАЧИЦА Јелена Карлеуша недавно се развела се од фудбалера Душка Тошића, с којим има две ћерке Нику и Атину. Након 17 година потписали су папире за споразумни развод брака, а сада је ЈК све изненадила када је признала у ком моменту је преварила свог већ сада бившег супруга.

11. 10. 2024. у 12:40

Коментари (0)

НАДАО САМ СЕ ДА ОВАЈ ДАН НИКАД НЕЋЕ ДОЋИ: Федерер послао дирљиву поруку Надалу (ФОТО)