УМЕСТО ШОПИНГ ГРОЗНИЦЕ ЦРНОГ ПЕТКА – ХУМАНОСТ НА ДЕЛУ: Компанија дм издвојила преко 6 милиона динара за Народне кухиње Црвеног крста Србије
Београд, 2. децембар 2024 – Захваљујући својим верним купцима, дм је и овог последњег петка у новембру издвојио пет одсто свог дневног промета у рекордном износу од 6.051.843,00 динара за донацију која је уручена Народним кухињама Црвеног крста Србије.

foto: Zoran Mirčetić
У оквиру традиционалне иницијативе Гивинг Фридаy, дрогеријски ланац дм већ шесту годину заредом указује на значај солидарности баш на Црни петак, када је цео свет углавном окренут препознатљивој шопинг грозници.
У години великог јубилеја, када слави две деценије пословања, једна од друштвено најангажованијих компанија у нашој земљи наставља низ својих хуманих подухвата, као што је Гивинг Фридаy, који има за циљ да укаже на проблем растуће глади у свету, али и да покаже снагу хуманости на делу.
- С поносом гледамо на то како су наши купци, препознајући вредност даривања, претворили Црни петак у прави празник солидарности и хуманости. У дм-у друштвена одговорност је више од пословног принципа; она је срж нашег идентитета, а иницијатива Гивинг Фридаy већ годинама нас инспирише да се као заједница окупљамо с племенитом мисијом. Верујемо да ће ова иницијатива наставити да расте, оснажујући нашу заједницу и градећи друштво у ком су емпатија и подршка свакодневица - изјавила је Тања Костић, вођа тима за ПР, ЦСР и корпоративне комуникације дм Србија.
Из Црвеног крста Србије истакли су да је ова иницијатива, у оквиру које дм већ пету годину заредом усмерава средства за набавку прехрамбених намирница за најугроженије грађане, од великог значаја за њихову мрежу народних кухиња широм земље, имајући у виду да дневно обезбеђују више хиљада оброка за своје кориснике.
- Изузетна је част што већ пети пут заредом имамо прилику да сарађујемо са компанијом дм, која је препознала нашу мисију да олакшамо свакодневицу егзистенцијално угрожених грађана. Захваљујемо се на поверењу и још једној донацији која значајно доприноси остваривању поменутог циља и показује да они најугроженији међу нама нису сами, јер све постаје лакше уз подршку читавог друштва. Надамо се да ће ова племенита иницијатива компаније дм инспирисати и друге пословне организације и појединце да помогну побољшању живота корисника Народних кухиња Црвеног крста Србије - изјавио је Генерални секретар Црвеног крста Србије Љубомир Миладиновић.
Од 2020. до 2023. године дм је у оквиру кампање Гивинг Фридаy донирао укупно преко 15,3 милиона динара, чиме је обезбеђено више од 122 тоне хране за кориснике народних кухиња у 65 градова широм земље.
Уз то, компанија овом иницијативом додатно доприноси локалним заједницама набављајући намирнице од малих произвођача, пољопривредних газдинстава и задруга, чиме се подстиче и развој домаће привреде. Због свега наведеног, овај својеврсни празник доброчинства препознала је и стручна јавност па је дм недавно добио и вредно признање „Кампање са сврхом“ истоименог фестивала друштвено одговорне комуникације у нашој земљи.

ЏЕЈ ДИ ВЕНС УДАРИО НА ЗЕЛЕНСКОГ: То што он ради је апсурдно
У ИНТЕРВЈУУ за интернет портал УнХерд , амерички потпредседник Џеј Ди Венс назвао је нападе украјинског председника Володимира Зеленског на САД „непродуктивном реториком“ и „апсурдним“.
15. 04. 2025. у 10:27

МАКРОН ПОСЛЕ РУСКОГ НАПАДА: Хитно нам је потребан мир
РУСКИ ракетни напад на град Суми на северу Украјине наглашава хитну потребу за наметањем примирја Русији, изјавио је данас председник Француске Емануел Макрон.
13. 04. 2025. у 15:34

"СИНА СМО САХРАНИЛИ У НИКШИЋУ" Жељко Самарџић о највећој животној трагедији: "То је била туга за све нас"
ПЕВАЧ проговорио о болној теми.
15. 04. 2025. у 10:18
Коментари (0)