УМЕСТО ШОПИНГ ГРОЗНИЦЕ ЦРНОГ ПЕТКА – ХУМАНОСТ НА ДЕЛУ: Компанија дм издвојила преко 6 милиона динара за Народне кухиње Црвеног крста Србије
Београд, 2. децембар 2024 – Захваљујући својим верним купцима, дм је и овог последњег петка у новембру издвојио пет одсто свог дневног промета у рекордном износу од 6.051.843,00 динара за донацију која је уручена Народним кухињама Црвеног крста Србије.

foto: Zoran Mirčetić
У оквиру традиционалне иницијативе Гивинг Фридаy, дрогеријски ланац дм већ шесту годину заредом указује на значај солидарности баш на Црни петак, када је цео свет углавном окренут препознатљивој шопинг грозници.
У години великог јубилеја, када слави две деценије пословања, једна од друштвено најангажованијих компанија у нашој земљи наставља низ својих хуманих подухвата, као што је Гивинг Фридаy, који има за циљ да укаже на проблем растуће глади у свету, али и да покаже снагу хуманости на делу.
- С поносом гледамо на то како су наши купци, препознајући вредност даривања, претворили Црни петак у прави празник солидарности и хуманости. У дм-у друштвена одговорност је више од пословног принципа; она је срж нашег идентитета, а иницијатива Гивинг Фридаy већ годинама нас инспирише да се као заједница окупљамо с племенитом мисијом. Верујемо да ће ова иницијатива наставити да расте, оснажујући нашу заједницу и градећи друштво у ком су емпатија и подршка свакодневица - изјавила је Тања Костић, вођа тима за ПР, ЦСР и корпоративне комуникације дм Србија.
Из Црвеног крста Србије истакли су да је ова иницијатива, у оквиру које дм већ пету годину заредом усмерава средства за набавку прехрамбених намирница за најугроженије грађане, од великог значаја за њихову мрежу народних кухиња широм земље, имајући у виду да дневно обезбеђују више хиљада оброка за своје кориснике.
- Изузетна је част што већ пети пут заредом имамо прилику да сарађујемо са компанијом дм, која је препознала нашу мисију да олакшамо свакодневицу егзистенцијално угрожених грађана. Захваљујемо се на поверењу и још једној донацији која значајно доприноси остваривању поменутог циља и показује да они најугроженији међу нама нису сами, јер све постаје лакше уз подршку читавог друштва. Надамо се да ће ова племенита иницијатива компаније дм инспирисати и друге пословне организације и појединце да помогну побољшању живота корисника Народних кухиња Црвеног крста Србије - изјавио је Генерални секретар Црвеног крста Србије Љубомир Миладиновић.
Од 2020. до 2023. године дм је у оквиру кампање Гивинг Фридаy донирао укупно преко 15,3 милиона динара, чиме је обезбеђено више од 122 тоне хране за кориснике народних кухиња у 65 градова широм земље.
Уз то, компанија овом иницијативом додатно доприноси локалним заједницама набављајући намирнице од малих произвођача, пољопривредних газдинстава и задруга, чиме се подстиче и развој домаће привреде. Због свега наведеног, овај својеврсни празник доброчинства препознала је и стручна јавност па је дм недавно добио и вредно признање „Кампање са сврхом“ истоименог фестивала друштвено одговорне комуникације у нашој земљи.

ДОДИК ЖЕСТОКО УДАРИО НА СТАНИВУКОВИЋА: Докле ћеш бити полтрон најгоре врсте?
ПРЕДСЕДНИК Милорад Додик упитао је данас градоначелника Бањалуке Драшка Станивуковића "докле ће бити полтрон најгоре врсте који се свакодневно додворава Сарајеву, а оптужује Републику Српску".
21. 08. 2025. у 19:40

"СРАМ ВАС БИЛО ЗА СВЕ ШТО РАДИТЕ" Вучић са презиром одговорио Жаклини Таталовић на добацивања и упадице
ПРЕДСЕДНИК Србије Александар Вучић одговорио је на упадице и добацивања новинарки Н1 Жаклини Таталовић.
17. 08. 2025. у 14:28

Да ли је она најзгоднија водитељка на РТС-у? Објавила фотке у бикинију са плаже
ВОДИТЕЉКА Драгана Косјерина привлачи пажњу својим атрактивним изгледом где год се појави.
22. 08. 2025. у 13:24
Коментари (0)