СВИ ВОЛЕ ДОМАЋЕ: Перутнина Птуј чува традицију квалитета већ 120 година
У ВРЕМЕНУ када се све мења брже него икад, једно остаје исто — потреба за сигурном, здравом и домаћом храном. Управо на тој вредности почива традиција Перутнине Птуј, компаније која већ више од 120 година са поносом производи најквалитетније свеже пилеће месо, сада под брендом Натур – потпуно произведено у Србији.
Фото: Промо
Ретке су компаније које могу да се похвале потпуном контролом производње, али Перутнина Птуј јесте једна од њих. Њихов вертикално интегрисани систем значи да је цео процес — од узгоја пилића, припреме хране, обраде и паковања меса — под њиховим надзором.
Све почиње у срцу војвођанске равнице, на фармама које поштују највише стандарде за узгој и исхрану живине. Храна за пилиће долази са домаћих њива, богатих кукурузом, сојом и пшеницом, чиме се обезбеђује потпуна биолошка безбедност и нутритивна вредност сваког залогаја.
Свежина коју можете да осетите
Када отворите паковање свежег Натур пилећег меса, разлика се види — и осећа. Захваљујући најмодернијој технологији паковања у модификованој атмосфери (МАП), месо задржава природну свежину, мирис и боју, без потребе за додатним конзервансима. Минималан контакт са месом током процеса обраде значи највиши ниво хигијене и сигурности, док пажљиво контролисани услови чувања гарантују да квалитет остане беспрекоран све до вашег стола.
Домаће је увек најбоље
Бренд Натур носи једноставну, али снажну поруку: „Сви воле домаће. Произведено у Србији.“ То није само слоган — то је филозофија. У времену глобалних брендова и непознатог порекла производа, потрошачи све више бирају домаће — оно што долази из њихове земље, из познатог окружења, и од произвођача који брину о сваком кораку.
За оне који брину о својој породици
Наши највернији потрошачи су жене — менаџери домаћинства, које свакодневно бирају најквалитетније састојке за своје породице. Оне знају да квалитетно месо значи здрав оброк, више енергије и мирну савест. За њих, али и све који воде рачуна о здравој и уравнотеженој исхрани, Перутнина Птуј нуди сигурност, поузданост и традицију која траје више од једног века.
Eдукација и свест о квалитету
Кроз актуелну кампању која траје од 15. октобра до 30. новембра 2025., Перутнина Птуј жели да едукује потрошаче о значају конзумације пилећег меса у свакодневној исхрани, његовим бенефитима, као и да подсети да домаће не значи само блиско — већ и проверено, сигурно и врхунског квалитета. Сви воле домаће, произведено у Србији.
Препоручујемо
ТРАМП ДОНЕО ОДЛУКУ: Повлачи амбасадоре и дипломате из окружења Србије
АДМИНИСТРАЦИЈА америчког председника Доналда Трампа повлачи скоро 30 каријерних дипломата са амбасадорских и других високих позиција у дипломатским представништвима САД у свету.
22. 12. 2025. у 10:32
РУСИ ЋЕ НАПАСТИ ЕУ МНОГО РАНИЈЕ: Велико упозорење из Украјине, позната година и главна мета
РУСИЈА је померила своје планове за директну агресију са 2030. на 2027. годину, а Европа је све гласнија о ризику од директног сукоба, у којем би се балтичке државе могле наћи под окупацијом.
20. 12. 2025. у 09:41
ХРВАТИ ПОСЛАЛИ ЈАСНУ ПОРУКУ: "Држава нам је на погрешном путу!"
ВЕЋИНА грађана Хрватске сматра да земља иде у погрешном смеру, а највише примедби имају на корупцију, инфлацију, ниске плате, мале пензије и сиромаштво, показало је децембарско истраживање Кробарометра, објављено у Дневнику хрватске Нове ТВ.
26. 12. 2025. у 12:34
Коментари (0)