ЗАШТО у случају болести и отказивања путовања од агенције не може да се добије повраћај целокупног износа аранжмана, и има ли начина да се то реши, да ли је путник оштећен ако првог дана на пут крене тек касно увече, која су његова права ако није добио квалитет смештаја који је уплатио... Ово су нека од најчешћих питања и ствари на које се ове сезоне жале путници који летују преко агенција, некада оправдано, а некада не. Упућују приговоре и ако је апартман удаљен од плаже 300 метара, а било им је речено да је 100 метара, као и због квалитета аутобуса, климе, неки се жале да им је хладно, други да им је топло.
15. 08. 2024. у 10:26
Bara
27.07.2021. 21:26
Od kada smo se razisli jako tesko ili nikako ne kupujem njijove proizvode. Losi su i nemaju kvalitet za Serbiju.
Atila
28.07.2021. 00:07
I ja isto u Srbiji moraju paziti na njihove proizvodekao nekad na siptarski hleb.