ОГЛАСИЛО СЕ МИНИСТАРСТВО ЕНЕРГЕТИКЕ: Нисмо водили разговоре са топланама о одлагању грејне сезоне

В. Н.

12. 10. 2022. у 18:00

МИНИСТАРСТВО рударства и енергетике није водило разговоре ни са једном топланом о одлагању почетка грејне сезоне.

ОГЛАСИЛО СЕ МИНИСТАРСТВО ЕНЕРГЕТИКЕ: Нисмо водили разговоре са топланама о одлагању грејне сезоне

Фото: Д. Миловановић

Ово су поручили данас из ресорног Министарства истичући да су спремни да разговарају уколико постоје аргументи за такав предлог.

- Наглашавамо да је енергетски систем комплексан и да се потрошачи, кад не могу да рачунају на један извор енергије, у овом случају систем даљинског грејања, опредељују за други, што је најчешће електрична енергија, а то може значајно да оптерети читав енергетски систем - упозорили су из Министарства.

Како додају, према информацијама које су представљене на седницама Радне групе за праћење сигурности снабдевања, топлане у Србији су спремне за грејну сезону и обезбеђене су довољне количине енергената.

БОНУС ВИДЕО - НОВИ БЕОГРАД – СУРЧИН: Више од 300 радника са 220 машина ради на пројекту од 58 милиона евра

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ПРЕПЛИЋУ СЕ ШПИЈУНСКА И ВОЈНА МРЕЖА ОКО СРБИЈЕ! Појачан притисак на нашу земљу с циљем да промени позиције о националним питањима

ПРЕПЛИЋУ СЕ ШПИЈУНСКА И ВОЈНА МРЕЖА ОКО СРБИЈЕ! Појачан притисак на нашу земљу с циљем да промени позиције о националним питањима

СРБИЈА се тренутно налази у обручу војно-политичког притиска, а све с циљем да се уздрмају наше позиције по питању Косова и Метохије, чврста намера о очувању Републике Српске по Дејтонском споразуму, али и става о украјинскоруском сукобу.

05. 07. 2024. у 07:16

МИЛЕНА ЈЕ КУПИЛА ГАРНИТУРУ, А ОНДА ЈЕ УСЛЕДИО ПАКАО Салони намештаја пробијају рокове за испоруку - Купци кревет сањају, на поду спавају

МИЛЕНА ЈЕ КУПИЛА ГАРНИТУРУ, А ОНДА ЈЕ УСЛЕДИО "ПАКАО" Салони намештаја пробијају рокове за испоруку - Купци кревет сањају, на поду спавају

ДА усељење у стан може да се одужи, а да мајстори, ангажовани на реновирању или адаптацији, нису нимало криви за то, најбоље знају потрошачи приликом куповине намештаја. Све је више примедаба грађана на неажурност и неодговорност салона, јер пробијају договорене рокове доставе. Још већа мука од тога је што се неретко догађа да купљени комади стигну са грешком, па то додатно продужава чекање. Савет зналаца из области заштите права потрошача је да рекламације трговцима упуте писаним путем. Ако то не помогне, сектор тржишне инспекције при Министарству унутрашње и спољне трговине следећа је адреса.

05. 07. 2024. у 08:36

Коментари (2)

ИСПРОБАЈТЕ ИКЕА КРЕАТИВ: Уз помоћ вештачке интелигенције и 3Д технологије креирајте свој идеални животни простор