АТЛАНТИК ГРУПА ПРЕУЗИМА СТРАУС АДРИАТИК: Интеграција важна за јачање конкурентности регионалне индустрије кафе и локалних брендова

Novosti online

29. 02. 2024. у 12:18

АТЛАНТИК Група 1. марта закључује трансакцију којом преузима компанију Страусс Адриатиц, власника српских брендова кафе Донцафе и Ц кафа, а који се овом аквизицијом придружују регионалним лидерима Гранд кафи и Баркафеу у ширем портфолију.

АТЛАНТИК ГРУПА ПРЕУЗИМА СТРАУС АДРИАТИК: Интеграција важна за јачање конкурентности регионалне индустрије кафе и локалних брендова

Foto: Promo

Уз познате брендове, Атлантик преузима и модеран производни погон у индустријској зони Шимановци крај Београда и 220 запослених, саопштила је та компанија.

Трансакцију је, како се наводи, претходно условно одобрила Комисија за заштиту конкуренције у Републици Србији.

- Ова аквизиција потврђује стратешко одређење Атлантик групе ка јачању нашег основног пословања, чији је кафа велики део. Верујем да сви ми – као привредни субјекти, менаџмент обе компаније, запослени и тржиште и потрошачи – можемо да будемо задовољни исходом ове трансакције. Ми смо као тржишни лидер на читавом простору нашег региона увек имали на уму своју одговорност за развој категорије на подручју ЈИ Европе, и настављамо да радимо у истом смеру. Изнад свега, желим искрену добродошлицу Донкафеу, Ц кафи и колегиницама и колегама који улазе у наш систем, радујући се расту и развоју који је пред нама, рекао је потпредседник Атлантиц Групе за стратешка подручја Кафу и Слатко и слано Мате Штетић.

- Радује нас што смо нашли стратешког партнера који ће једнако посвећено да развија наш досадашњи бизнис у Србији, како наше снажне брендове, тако и запослене и саму категорију кафе. Поносни смо на резултате које смо до сада остварили и уверени смо да ће Атлантик Група наставити успешно да развија интегрисано пословање са кафом на тржишту Србије“, закључио је генерални директор Страусс Адриатица Синиша Даничић.

Атлантик Група намерава значајно да улаже у развој пословања с кафом, како у производњу и развој технологије тако и брендова, њиховог производног портфолија и комуникације, у малопродајном и у ХоРеЦа сегменту.

Развој кључних производних категорија (кафе, чоколаде и слатког и сланог снацка, деликатесних намаза и безалкохолних пића), органски и аквизицијама снажних брендова у тим категоријама, темељ су стратегије развоја компаније.

Последња аквизиција важан је корак на путу реализације стратегије, као и допринос расту категорије кафе у Србији и региону и јачање конкурентности регионалне индустрије кафе и локалних брендова.

БОНУС ВИДЕО: ОГРОМНО ИНТЕРЕСОВАЊЕ ЗА СТУДЕНТСКЕ КАРТИЦЕ: Министар Синиша Мали за "Новости"

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
АЛАРМАНТНО! ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА: Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

АЛАРМАНТНО! "ПРИПРЕМИТЕ ЗАЛИХЕ ЗА 72 САТА": Европа пред катастрофом, a ове земље у опасности

У ИЗВЕШТАЈУ о цивилној и војној спремности Европе, који је објављен у среду, наводи се како би становници Европске уније требало да прикупе залихе неопходних потрепштина у случају избијања рата или неке друге велике опасности, пише "Њузвик".

04. 11. 2024. у 16:15

Коментари (0)

БИЛА ЈЕ ЗАТОЧЕНИЦА ЗЕМУНАЦА 9 МЕСЕЦИ: Ко је Љиљана Буха коју у серији Сабља игра прелепа глумица?