КОМПАНИЈА „ДУНАВ“ НА КОПАОНИК БИЗНИС ФОРУМУ: Надмашени високо постављени пословни циљеви
На овогодишњем Копаоник бизнис форуму, Мило Марковић, члан Извршног одбора Компаније „Дунав осигурање“ представио је пословне резултате водеће осигуравајуће куће на домаћем тржишту. Како је нагласио, Компанија је у 2024. остварила и надмашила високо постављене стратешке циљеве, што је илустровао респектабилним подацима.

Мило Марковић, члан Извршног одбора Компаније „Дунав осигурање“/Фото: Пакт студио
‒ У претходној години остварили смо раст премије од готово 15 процената. Животна осигурања повећана су преко 18 одсто, а неживотна за око 14 одсто, што је резултирало укупном премијом од преко 46 милијарди динара. На тај начин смо очували тржишно учешће од 26 одсто и поново потврдили убедљиву лидерску позицију на домаћем тржишту осигурања. Остварени резултати сврставају нас и у ред водећих осигуравача на тржишту осигурања југоисточне Европе, на коме заузимамо високо 8. место ‒ истакао је Марковић и најавио да ће, према прелиминарним подацима, и добит бити рекордна.
‒ Пословање у постојаном узлазном смеру, те стабилна дивидендна политика, испуниће очекивања акционара Компаније којима ће бити приписана добит у висини од чак 50 процената остварене нето добити. И у сегменту профитабилности, Компанија је пребацила циљеве, што ће посебно обрадовати власнике полиса животних осигурања са штедном компонентом, којима ће бити приписана значајна добит ‒ рекао је Марковић. ‒ Осигурање тако постаје и значајна инвестициона алтернатива за физичка лица, истовремено остварујући и своју основну функцију сигурности.
Кроз основну делатност, обезбеђујући полисама велике инфраструктурне пројекте, али и мале предузетничке подухвате, Компанија је помогла развој привредне активности у нашој земљи, а брзом, ажурном и адекватном накнадом штета омогућила је финансијски континуитет и сигурност својим осигураницима. Али на томе се није зауставила већ је, као и свих деценија свог постојања, наставила да пружа подршку целој друштвеној заједници.
‒ Наставили смо са политиком друштвено одговорног понашања, помажући појединце и колективе, те оне којима је помоћ и подршка била најпотребнија. Током претходног периода показали смо се као сигуран партнер нашим осигураницима, држави, друштву, акционарима и свим другим субјектима заинтересованим за наше пословање ‒ подвукао је Мило Марковић и додао да „Дунав“ поверење гради на традицији, знању, чврстини дате речи, која се увек, без задршке, испуњава. Зато је „Дунав“ синоним за осигурање, а несумњиво и најпрепознатљивији српски бренд у тој делатности.

ПРВА ДУГОРОЧНА ПРОГНОЗА СТРУЧЊАКА: Ево када ће пасти снег у Србији и каква зима чека Европу
ПРЕМА првим прогнозама европских стручњака са сајта Severe Weather Europe, зиму 2025/2026 обележиће утицај слабе фазе Ла Ниње и вероватно слабији поларни вртлог. Ово значи динамичније кретање атмосферског притиска, што може омогућити хладније дане у Европи, али и у САД и Канади.
13. 08. 2025. у 09:59

ТРАМП У ОГРОМНОМ ПРОБЛЕМУ: Велики пех пред састанак са Путином на Аљасци
ПРЕДСТОЈЕЋИ састанак између председника САД Доналда Трампа и руског председника Владимира Путина у петак на Аљасци долази у време када у америчкој администрацији готово да нема искусних стручњака за Русију, пише Фајненшел тајмс.
13. 08. 2025. у 11:24

КОСТИЋЕВА БРВНАРА НА МОКРОЈ ГОРИ: Као у ловачком дому - како изгледа глумчева викендица у природи (ФОТО)
ГЛУМАЦ Вук Костић велики је љубитељ природе, лова и риболова, па сваки слободан тренутак користи да оде ван града.
13. 08. 2025. у 10:27
Коментари (0)