ЗАШТО у случају болести и отказивања путовања од агенције не може да се добије повраћај целокупног износа аранжмана, и има ли начина да се то реши, да ли је путник оштећен ако првог дана на пут крене тек касно увече, која су његова права ако није добио квалитет смештаја који је уплатио... Ово су нека од најчешћих питања и ствари на које се ове сезоне жале путници који летују преко агенција, некада оправдано, а некада не. Упућују приговоре и ако је апартман удаљен од плаже 300 метара, а било им је речено да је 100 метара, као и због квалитета аутобуса, климе, неки се жале да им је хладно, други да им је топло.
15. 08. 2024. у 10:26
Srbijo Zuta kuco
14.10.2020. 14:09
Opet Srbi najgore prolaze. Zasto ne primorate onlajn kompanije koje posluju u Srbji da se registruju ovde i pocnu da placaju porez na dobit koju ostvaruju u Srbiji? Ne samo to. Te kompanije moraju, obzirom da koriste kredit karte da naplate uslugu (pa onda sitninu posalju gradjanima Srbije), da naplate i sve dazbine i boravisnu taksu i uplate u Budzdet Republike Srbije. Dosta tog provincijskog mentaliteta zbog kojeg strani investitori imaju povlascen polozaj a domace drzava satire. Ako ne znate kako se to radi pitajte Nemce kako su kastrirali Uber ili Francuze kako su to ucinili sa Booking. com, Wimdu.com, Airbnb.com i sl. Svinjarija. Dodje mi da se odreknem srpskog drzavljanstva. Ne zbog toga sto treba da placam porez nego zato sto stranci ne moraju da ga plate. No, niko mi ne daje drugo drzavljanstvo. Cak ni Crna Gora.