
Политика


САСЛУШАНО ЈОШ ОСАМ БЛОКАДЕРА ТЕРОРИСТА: Тужилаштво тражи притвор за блокадере
30. 06. 2025. у 22:00

БЛОКАДЕРКА ПРОБАЛА ДА ПРОБИЈЕ БЛОКАДУ: За њих не важе сопствена правила (ФОТО)
30. 06. 2025. у 21:44

ТЕРОРИСТИ КРЕЋУ ПО КУЋАМА: Желе да линчују људе, а први на мети је Јованов
30. 06. 2025. у 21:28

Тенис



МУКЕ АЛКАРАЗА НА ВИМБЛДОНУ: Карлитос након више од четири сата "преживео" Италијана
30. 06. 2025. у 19:31

КРАЈ ЗА ЛАЈОВИЋА! Душана победио 151. рекет света у првом колу Вимблдона
30. 06. 2025. у 18:37

Фудбал

ИЗНЕНАЂЕЊЕ НА СВЕТСКОМ КЛУПСКОМ ПРВЕНСТВУ! Флуминенсе избацио Интер из такмичења
30. 06. 2025. у 23:06

"БРАТСКИ КУП" У РУСИЈИ: ОФК Београд убедљиво поражен од Динама из Москве
30. 06. 2025. у 21:39


"СРЕЋАН САМ ШТО ПОНОВО МОГУ ДА ИГРАМ!" Пол Погба емотиван након потписа за Монако
30. 06. 2025. у 15:45

ЖЕЉЕ НАВИЈАЧА СУ ЈАСНЕ: Ненад Лалатовић овако нешто никада није доживео
30. 06. 2025. у 13:48
Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.