Политика
"КУРТИ НЕ ЖЕЛИ ДИЈАЛОГ, ВЕЋ НАСИЉЕ" Петковић из Брисела: Данас затворено 35 српских институција (ВИДЕО)
15. 01. 2025. у 13:37 >> 13:51
СРЂАН МИЛИВОЈЕВИЋ ПРИЗНАО: Опозиција одлази на факултете у блокади (ВИДЕО)
15. 01. 2025. у 13:46
СВЕЧАНО У ВРАЊУ: Премијер Вучевић обилази реконструисано породилиште (ФОТО/ВИДЕО)
15. 01. 2025. у 12:41 >> 13:33
Тенис
АУСТРАЛИЈАН ОПЕН - РЕЗУЛТАТИ: Велико изненађење код тенисерки, Срби сигурни у другом колу
15. 01. 2025. у 11:07 >> 14:07
Фудбал
"ОДЛАЗИМ У ПРАВОМ ТРЕНУТКУ!" Чувени тренер никад емотивније о свом мандату у Евертону
15. 01. 2025. у 14:47
ВРЕМЕ ЈЕ ЗА ПРОМЕНУ: Чукарички се растао са некадашњим фудбалером Партизана
15. 01. 2025. у 11:50
"БОМБА" У СУПЕРЛИГИ: Спартак Суботица довео некадашњег фудбалера Евертона (ФОТО/ВИДЕО)
15. 01. 2025. у 11:23
ЦРВЕНА ЗВЕЗДА ОСТАЈЕ БЕЗ ШТОПЕРА: Дефанзивац црвено-белих иде у Серију А
15. 01. 2025. у 10:35
Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.