
Политика




ЂУРИЋ ОДГОВОРИО ГЕРВАЛИ-ШВАРЦ: "То је део нашег идентитета, део наше културе"
21. 10. 2025. у 19:49

Тенис


КУЉА МАМИН БЕС! Мајка Холгера Рунеа кипти од љутње на АТП због повреде сина
21. 10. 2025. у 18:25



Фудбал


СТАНКОВИЋЕВ СПАРТАК ПРЕУЗЕО ЛИДЕРСКУ ПОЗИЦИЈУ: Московљани "газе" у Купу Русије
21. 10. 2025. у 20:25


"ОСТАЈЕ ЖАЛ ШТО ЋЕ ТРИБИНЕ БИТИ ПРАЗНЕ..." Ненад Лалатовић пред меч Партизан - Младост
21. 10. 2025. у 19:48

НОВИ ИЗАЗОВ У ЛИГИ ШАМПИОНА: Омладинци Звезде спремни за двомеч са истим ривалом у елити
21. 10. 2025. у 19:11
Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.