
Политика


НАЦИЗАМ НА ДЕЛУ: Око 80 згубидана блокадера напало кућу Милоша Вучевића (ВИДЕО)
21. 07. 2025. у 21:51



Тенис

КРАЈ ВЕЋ НА СТАРТУ ТУРНИРА ЗА СРБИНА: Душан Лајовић поражен у првом колу турнира у Умагу
21. 07. 2025. у 20:35


ИТАЛИЈА У НЕВЕРИЦИ: Јаник Синер има нову девојку, шта мислите одакле је? (ФОТО)
21. 07. 2025. у 12:33


Фудбал

ЦРВЕНИ ДЕО МАНЧЕСТЕРА СЛАВИ! Јунајтед потписао петогодишњи уговор са Ембеумом
21. 07. 2025. у 22:55

СУПЕРЛИГА СРБИЈЕ: Спартак убедљиво славио у гостима против ОФК Београда
21. 07. 2025. у 22:20

САДА И ЗВАНИЧНО! Арнаутовић потписао двогодишњи уговор са Црвеном звездом
21. 07. 2025. у 21:25

РЕЛАЦИЈА СРБИЈА - КИПАР: Доскорашњи фудбалер Црвене звезде потписао за АПОЕЛ
21. 07. 2025. у 21:00

Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.