БРЕНДИНГ пројекат за ЕКСПО 2027 Београд, који је креирао наш реномирани дизајнер Саша Видаковић са својим лондонским тимом SVIDesign, освојио је престижно међународно признање за овај рад.
ГОСТ емсиије "Мислим да је важно" био је Душан Боровчанин, директор Експа. У разговору за наш портал открио је какве ће дугорочне ефекте имати ова изложба за нашу земљу али и регион.
НИЈЕ само економски разлог због ког се јури "Експо". Не мери се само просечна потрошња, него постајете центар света. Имамо прилику да репозиционирамо Србију на међународној сцени, да наш пи-ар буде позитиван. Током три месеца најважнији људи из свих области долазе и бораве код нас. Остаје оно што не можемо да измеримо, а то је репутација.
Коментари (0)