ОД почетка ове године у Србији је погинуло 65 пешака, (током прошле страдало је 127 пешака), а повређено их је 2.126. Од тог броја, на пешачком прелазу страдало је 23 пешака, а њих 739 је повређено! У просеку, годишње четворо деце страда у својству пешака. Подаци Агенције за безбедност саобраћаја забрињавају, а стручњаци са Саобраћајног факултета у Београду упозоравају да систем не ради довољно да заустави "силеџије" у вожњи.
Saobraćajna kultura je poražavajuća od kad smo uveli demokratiju.vozači ne vode računa o pešacima.pešački prelazi su slavo vidljivi u prvom sumraku i većina nisu propisno obeleženi.pešaci su posebna priča.mali broj pešaka se prvo uveri da li će bezbedno da prođe na piešački prelaz pa tek onda krene.puno pešaka uopšte ne obraća pašnju da li vozilo može da se zaustavi na veme i samo izđe na pršački prelaz be gledanja levo i desno i tako dolazi do saobraćajnih nezgoda
Neverovatno
je kako se vozi po Beogradu i Srbiji, okolina nije bolja ali to oni treba da regulišu.
Pokazivač pravca slabo ko daje, sva četiri gde hoće i kad hoće, kada gradski autobus ima sva četiri pokazivača pravca uključena , obilaze ga, ograničenje brzine ne postoji a nekoga pustiti da se prestroji ili možda ima neki težak problem to ne dolazi u obzir. Parkiranje na pešačkim svakodnevnica, vođnja trotoarom isto tako i još trube pešacima i psuju.A upotreba zvučnog signala uvek i za svaku priliku pa i tuča na ulici.Pa šta radi zakonodavac i izvršni organ.takvo ponašanje je za sudsko oduzimanje dozvole i psihijatrijsko posmatranje od godinu dana i uz
dozvolu psihijatra ponovno polaganje.Onda ne bi bilo gaženja po ulici i mnoga deca bi preživela
40 сати вожње није довољно за пилагање. 40 сати теоретске наставе је превише. Теорију предају непрописно обзчени људи. 120 сати обуке вожње би ороменуло многе ствари на боље. Инструктоеи се понашају као свезналице. После 25 сати кажу клијенту ти си спреман за полагање и украду 10-15 сати обуке. Па сад гледај ко изађе на црту пешаку.
Gradani gube zivot mnogo je bahati vozaca.Pesaci sa strahom prelaze pesacki prelaz i cak kad ima zeleno scetlo.Svemu je kriva drzava koja tolerise nasilnike prolaze sa malim kaznama ili se oslobadsju.Hitno menjati zakone i sacuvati zivote gradana
Трећи основни суд у Београду одредио је данас притвор Д. Ј. (38) који је признао да је извршио кривично дело неовлашћено коришћење туђег возила тврдећи да је био у алкохолисаном стању.
По налогу јавног тужиоца Трећег основног јавног тужилаштва у Београду полицијски службеници ПС Нови Београд донели су решење о задржавању А.С. (26) због кривичног дела утаја.
Припадници Министарства унутрашњих послова у Кули искључили су из саобраћаја двадесетосмогодишњег возача, који је возио „БМВ“ под дејством канабиса и амфетамина.
Припадници Министарства унутрашњих послова у Суботици, брзом и ефикасном акцијом, ухапсили су С. Ш. (27) из Суботице, због постојања основа сумње да је извршио кривично дело тешка крађа.
Milutin
01.08.2021. 12:10
Saobraćajna kultura je poražavajuća od kad smo uveli demokratiju.vozači ne vode računa o pešacima.pešački prelazi su slavo vidljivi u prvom sumraku i većina nisu propisno obeleženi.pešaci su posebna priča.mali broj pešaka se prvo uveri da li će bezbedno da prođe na piešački prelaz pa tek onda krene.puno pešaka uopšte ne obraća pašnju da li vozilo može da se zaustavi na veme i samo izđe na pršački prelaz be gledanja levo i desno i tako dolazi do saobraćajnih nezgoda
Dušan
01.08.2021. 13:23
Neverovatno je kako se vozi po Beogradu i Srbiji, okolina nije bolja ali to oni treba da regulišu. Pokazivač pravca slabo ko daje, sva četiri gde hoće i kad hoće, kada gradski autobus ima sva četiri pokazivača pravca uključena , obilaze ga, ograničenje brzine ne postoji a nekoga pustiti da se prestroji ili možda ima neki težak problem to ne dolazi u obzir. Parkiranje na pešačkim svakodnevnica, vođnja trotoarom isto tako i još trube pešacima i psuju.A upotreba zvučnog signala uvek i za svaku priliku pa i tuča na ulici.Pa šta radi zakonodavac i izvršni organ.takvo ponašanje je za sudsko oduzimanje dozvole i psihijatrijsko posmatranje od godinu dana i uz dozvolu psihijatra ponovno polaganje.Onda ne bi bilo gaženja po ulici i mnoga deca bi preživela
Bokinjo
01.08.2021. 14:01
40 сати вожње није довољно за пилагање. 40 сати теоретске наставе је превише. Теорију предају непрописно обзчени људи. 120 сати обуке вожње би ороменуло многе ствари на боље. Инструктоеи се понашају као свезналице. После 25 сати кажу клијенту ти си спреман за полагање и украду 10-15 сати обуке. Па сад гледај ко изађе на црту пешаку.
Mare
01.08.2021. 17:10
19 od 20 pešaka u Beogradu prelazi svaki dan ulicu van pešačkog ili na crveno.
boki
01.08.2021. 17:14
Gradani gube zivot mnogo je bahati vozaca.Pesaci sa strahom prelaze pesacki prelaz i cak kad ima zeleno scetlo.Svemu je kriva drzava koja tolerise nasilnike prolaze sa malim kaznama ili se oslobadsju.Hitno menjati zakone i sacuvati zivote gradana