НЕСТАО БРИТАНАЦ У ХРВАТСКОЈ ТОКОМ ПЛОВИДБЕ: "Сви можемо само нагађати шта се догодило"

Novosti online

09. 08. 2024. у 17:27

МИНИСТАРСТВО мора, саобраћаја и инфраструктуре Хрватске саопштило је данас да се интензивна акција координираног трагања за несталом особом с путничког брода спроводи у ширем подручју вишког архипелага, уз ангажман поморских и ваздушних јединица.

НЕСТАО БРИТАНАЦ У ХРВАТСКОЈ ТОКОМ ПЛОВИДБЕ: Сви можемо само нагађати шта се догодило

Фото: Игор Маринковић

Реч је, навели су, о млађем држављанину Уједињеног Краљевства.

Додају да акцију координира Национална централа за усклађивање трагања и спашавања на мору у Ријеци (МРЦ Ц), као и да је потрага за несталом особом у вишком архипелагу покренута јутрос око 05.00 сати, након што је примљена дојава команданта путничког брода током пловидбе недалеко острва Јабука из смера Дубровника према Задру.

У трагање су, кажу, укључене Лучка капетанија Сплит, Испостава лучке капетаније у Хвару, затим Обална стража РХ са бродом и авионима, којим се претражује подручје нестанка, као и службеници из Станице поморске и аеродромске полиције у Задру.

У акцију потраге укључени су и приватни бродови и бродице.

Крузер "Ројал Карибијен експлорер", требало је данас да уплови у Луку Задар.

-Тренутно сам на броду, сви можемо само нагађати шта се догодило, али јуче и ноћас је на броду било јако, јако ветровито. Пробудио сам се у 4 ујутро кад су моји родитељи дошли да провере да нисам ја човек у мору- написао је један путник с брода.

-У потрази учествује и полиција, а координатор је Центар за трагање и спашавање на мору. Полиција ће истражити и шта се догодило- рекли за Индеx из полиције.

На друштвеним мрежама појавили су се и коментари колико путника са овог крузера.

-Сад је 5 сати ујутро. Чули смо некакву узбуну. Окренули су нас, у море је пуштено више чамаца, и сви имају рефлекторе уперене према мору. Бојим се да је неко завршио у мору. Налазимо се на пола пута између Дубровника и Задра- написао је неко од путника.

(Танјуг)

БОНУС ВИДЕО:

СВЕТСКО ПРВЕНСТВО У СУРФОВАЊУ: Погледајте како пси и њихови власници сурфују на такмичењу

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ОТКРИВЕН ПАКЛЕНИ ПЛАН ОПОЗИЦИЈЕ И СТРАНИХ АГЕНТУРА: ЖЕЛЕ ВУЧИЋЕВУ ГЛАВУ НА БЕОГРАДСКОМ МАЈДАНУ!

НА основу свих досадашњих ексклузивних информација о позадини тзв. еколошких протеста, које су се све до једне показале као потпуно тачне, склопљен је прецизан мозаик рушилачких планова опозиције и њихових страних ментора, темпиран за 10. август, чији је крајњи циљ физичка ликвидација председника Србије Александра Вучића.