ПОБОЉШАЊЕ БУЏЕТА ОД СЛЕДЕЋЕ ГОДИНЕ: Корона криза тешко погодила маркетиншку индустрију у Немачкој
МАРКЕТИНШКА индустрија у Немачкој прошле године је била тешко погођена пандемијом корона вируса.

Фото: Депоситпхотос
Инвестиције у огласе су 2020. опале за 3,4 одсто на укупно 33,7 милијарди евра.
Нето приходи од огласа опали су за пет одсто, указује Централно удружење немачке маркетиншке индустрије (ЗАW).
Снажни раст код онлајн-огласа компензовали су делимично губитке огласа у другим областима.
Удео маркетиншке индустрије у БДП-у је прошле године укупно опао са 1,4 на 1,3 одсто.
За ову годину ЗАW очекује на јесен опоравак маркетиншке индустрије, али ће она, како додају, уследити само ако политика постави смренице за опоравак привреде.
Повратак на предкризни буџет за огласе ЗАW очекује тек од 2022.године.
Препоручујемо

РУСКИ БРОД ПОЧЕО ДА ПОСТАВЉА ЦЕВИ: Настављена изградња Северног тока 2 у немачким водама
23. 05. 2021. у 21:52

МЕРКЕЛОВА ПРЕТИ ПАЛЕСТИНСКИМ ДЕМОНСТРАНТИМА: Антисемитизам се мора спречити
22. 05. 2021. у 16:09

НОВИНАР БИ ЗА ОВУ РЕЧЕНИЦУ У СВАКОЈ ДРЖАВИ ЗАВРШИО У ЗАТВОРУ: Полицију и тужилаштво који раде свој посао назива “одметнути део”
ОВО што се назива новинаром Нове С у јутарњем програму изговорио је реченицу због које би у свакој држави завршио у затвору.
30. 06. 2025. у 07:38

ХАМНЕИ ПРЕВАРИО ТРАМПА: Америка гађала празно нуклеарно постројење?
ВИСОКИ ирански извори рекли су Реутерсу да је већина високо обогаћеног уранијума на локацији Фордо уклоњена пре америчког напада.
22. 06. 2025. у 10:37

"СЛАГАЛИЦА" ОВО НЕ ПАМТИ: Такмичар од беса полупао тастер
КВИЗ "Слагалица" ретко има несвакидашње ситуације током емитовања, али се необични тренуци дешавају, као и у сваком програму уживо.
29. 06. 2025. у 14:51
Коментари (0)