ПОБОЉШАЊЕ БУЏЕТА ОД СЛЕДЕЋЕ ГОДИНЕ: Корона криза тешко погодила маркетиншку индустрију у Немачкој

27. 05. 2021. у 09:08

МАРКЕТИНШКА индустрија у Немачкој прошле године је била тешко погођена пандемијом корона вируса.

ПОБОЉШАЊЕ БУЏЕТА ОД СЛЕДЕЋЕ ГОДИНЕ: Корона криза тешко погодила маркетиншку индустрију у Немачкој

Фото: Депоситпхотос

Инвестиције у огласе су 2020. опале за 3,4 одсто на укупно 33,7 милијарди евра.

Нето приходи од огласа опали су за пет одсто, указује Централно удружење немачке маркетиншке индустрије (ЗАW).

Снажни раст код онлајн-огласа компензовали су делимично губитке огласа у другим областима.

Удео маркетиншке индустрије у БДП-у је прошле године укупно опао са 1,4 на 1,3 одсто.

За ову годину ЗАW очекује на јесен опоравак маркетиншке индустрије, али ће она, како додају, уследити само ако политика постави смренице за опоравак привреде.

Повратак на предкризни буџет за огласе ЗАW очекује тек од 2022.године.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

ЈАНИК СИНЕР ПОВУКАО ДРАСТИЧАН ПОТЕЗ: Дан после Аустралијан опена - одрекао се АТП бодова