ПОБОЉШАЊЕ БУЏЕТА ОД СЛЕДЕЋЕ ГОДИНЕ: Корона криза тешко погодила маркетиншку индустрију у Немачкој
МАРКЕТИНШКА индустрија у Немачкој прошле године је била тешко погођена пандемијом корона вируса.

Фото: Депоситпхотос
Инвестиције у огласе су 2020. опале за 3,4 одсто на укупно 33,7 милијарди евра.
Нето приходи од огласа опали су за пет одсто, указује Централно удружење немачке маркетиншке индустрије (ЗАW).
Снажни раст код онлајн-огласа компензовали су делимично губитке огласа у другим областима.
Удео маркетиншке индустрије у БДП-у је прошле године укупно опао са 1,4 на 1,3 одсто.
За ову годину ЗАW очекује на јесен опоравак маркетиншке индустрије, али ће она, како додају, уследити само ако политика постави смренице за опоравак привреде.
Повратак на предкризни буџет за огласе ЗАW очекује тек од 2022.године.
Препоручујемо

РУСКИ БРОД ПОЧЕО ДА ПОСТАВЉА ЦЕВИ: Настављена изградња Северног тока 2 у немачким водама
23. 05. 2021. у 21:52

МЕРКЕЛОВА ПРЕТИ ПАЛЕСТИНСКИМ ДЕМОНСТРАНТИМА: Антисемитизам се мора спречити
22. 05. 2021. у 16:09

ШПАНИЈА ПРОГЛАСИЛА ВАНРЕДНО СТАЊЕ
МИНИСТАРСТВО унутрашњих послова Шпаније прогласило је ванредно стање након данашњег нестанка струје.
28. 04. 2025. у 21:32

МАКРОН ПОСЛЕ РУСКОГ НАПАДА: Хитно нам је потребан мир
РУСКИ ракетни напад на град Суми на северу Украјине наглашава хитну потребу за наметањем примирја Русији, изјавио је данас председник Француске Емануел Макрон.
13. 04. 2025. у 15:34

НЕ МОЖЕ ДА САКРИЈЕ ТУГУ: Дарко Лазић потпуно сломљен, јавно се огласио (ФОТО)
ПЕВАЧ се присетио свог покојног оца...
28. 04. 2025. у 19:35
Коментари (0)