РУСКИ АКАДЕМИК ДАО ОДГОВОР: Да ли астероид "2009 PQ1" представља опасност по нашу планету?

Novosti online

29. 07. 2020. у 12:56

Астероид "2009 PQ1", који ће проћи поред Земље у августу, неће представљати опасност по нашу планету, изјавио је астрофизичар Јури Балега.

РУСКИ АКАДЕМИК ДАО ОДГОВОР: Да ли астероид 2009 PQ1 представља опасност по нашу планету?

Фото: Принтскрин

Потпредседник Руске академије је навео и да ће још један астероид проћи поред Земље у априлу 2029. године, али да ни он неће угрозити нашу планету. Реч је о астероиду "Апофис", који ће поред Земље проћи толико близу да ће бити видљив голим оком.

Руски астрофизичар је истакао да шансе да "Апофис" удари у нашу планету ипак постоје, иако готово занемарљиве, и да оне зависе од тога да ли ће астероид упасти "у замку" земљине гравитације.

- Уколико се то догоди, постоји шанса да астериод удари у Земљу 2036. године, али је та могућност близу нуле, односно један према 100.000 - рекао је он.

У овом тренутку, људска врста не располаже средствима која би могла да спрече удар астероида у Земљу, рекао је Балега и додао да научници раде на томе како би тако нешто могло да буде изведено, као и да би разне опције могле да дођу у обзир.

Танјуг

ТЕМПЕРАТУРА ПАДА ЗА 15 СТЕПЕНИ?! Метеоролог Тодоровић за Новости открива какво нас време очекује следеће недеље

ТЕМПЕРАТУРА ПАДА ЗА 15 СТЕПЕНИ?! Метеоролог Тодоровић за "Новости" открива какво нас време очекује следеће недеље

СРБИЈУ је захватио топлотни талас какав се не памти, а јуче је у нашој земљи био најтоплији дан са максималним температурама од 36 до чак 42 степена.

17. 07. 2024. у 15:24

СТРАШНЕ ВЕСТИ ЗА УКРАЈИНУ ИЗ БЕРЛИНА: Немачке власти ће преполовити војну помоћ Кијеву

ОЧЕКУЈЕ се да ће немачке власти у среду одобрити буџет за 2025. у коме ће 4 милијарде евра бити издвојено за војну подршку Украјини, уместо 8 милијарди у 2024, преноси Ројтерс, позивајући се на нацрт документа.

17. 07. 2024. у 11:27