ВОЗОМ НИКАДА ВИШЕ: Уклоњени делови шина на местима где се колосек укрштао са друмским путевима
НА пружном правцу Вршац - Зрењанин већ две деценије нема путничког саобраћаја, а, како ствари стоје, он више никада ни неће бити успостављен, јер су ових дана уклоњени делови шина на свим местима где се тај колосек укрштао са друмским путевима, што значи и његов дефинитивни крај.
Тај посао најпре је урађен у селима Бока и Конак, у општини Сечањ, а потом и код Велике Греде, Пландишта и Вршца. Прелази су након тога прекривени слојем асфалта, па сада, осим понеког саобраћајног знака који још није уклоњен, ништа више не указује на то да су туда некада пролазили возови, јер је и пруга у већем делу одавно зарасла у траву.
Како незванично сазнајемо, с обзиром на то да нам из предузећа "Инфраструктура железница Србије" ни после десет дана нису одговорили на питања послата мејлом, скидање шина уследило је након што се прошле године и званично одустало од тог пружног правца, на ком је путнички саобраћај укинут због нерентабилности.
- То је урађено како би се повећала безбедност друмског саобраћаја. Имајући у виду чињеницу да возови годинама туда не пролазе, као и да је прорачунато да се не исплати поновно успостављање реда вожње, нема потребе ни да пруга ремети вожњу аутомобила и других возила или да их оштећује. Та пракса примењује се и на другим пругама у Србији, које је задесила иста судбина - каже добро обавештени извор "Новости".
Сада се, међутим, појавио други проблем. "Начете" шине одмах су постале плен сакупљача секундарних сировина, који су претходно похарали и напуштене зграде сеоских железничких станица. Тамо су чупали чак и електричну и водоводну инсталацију и оставили само голе зидове.
- На мети су сада и метални делови скретница и колосечки прибор, због чега полиција појачано контролише те деонице, али то не може бити дугорочно решење. Остаци пруге морају се некако заштити - додаје наш саговорник.
АПЕЛ НАДЛЕЖНИМА
ВРШЧАНИ указују надлежнима да треба што пре да поправе и прелаз преко међународне пруге Вршац - Темишвар, која се налази свега 200 метара даље. Прометан теретни саобраћај - и железнички и друмски - олабавио је шине, које већ дуже време "поскакују", праве велику буку и представљају озбиљан проблем, нарочито за аутомобиле становника суседног села Павлиш, који туда морају да пролазе.
ДНЕВНИК СТЕПИНЦА ЗАГРЕБ КРИЈЕ ДЕЦЕНИЈАМА: Интервју - Проф. др Предраг Илић, аутор тротомне студије о злочинима у НДХ
О НЕКАДАШЊЕМ загребачком надбискупу Алојзију Степинцу (Брезарић, 1898 - Крашић, 1960) и његовој улози у Независној Држави Хрватској током Другог светског рата, објављен је у Републици Хрватској огроман број историографских и хагиографских књига, зборника радова, фељтона, чланака, али не и његов дневник у пет књига, који је водио од 30. маја 1934. до 13. фебруара 1945. године.
15. 12. 2024. у 13:55
ДА ЛИ ЈЕ МОГЛО ГОРЕ? Ево зашто је пред репрезентацијом Србије "немогућа мисија" у квалификацијама за Светско првенство?
Фудбалска репрезентација Србије играће у групи К са Енглеском, Албанијом, Летонијом и Андором у оквиру квалификација за Светско првенство 2026. али је селекција "горди албиона" нешто што ће представљати највећи проблем изабраницима Драгана Стојковића Пиксија. Не само због квалитета, већ и због нечег другог.
14. 12. 2024. у 13:16
БИЛА САМ ТРУДНА, А ОН ЈЕ БИО ГРУБ: Камера забележила Нолетову и Јецину свађу - снимак изненадио све
НОВАК и Јелена Ђоковић у емотивној вези су од 18. године, што значи да су пола живота провели заједно. Важе за један од најскладнијих парова, али и код њих се дешавају несугласице.
15. 12. 2024. у 12:00
Коментари (1)