
Политика


ЛАЖНА ПРИНЦЕЗА БЕОГРАДСКОГ ЏЕТ-СЕТА: Јасмина Шупељак у краљевству мужевих пара (ФОТО)
14. 08. 2025. у 13:55


ОШТРЕ РЕАКЦИЈЕ НА ЈЕЗИВО НАСИЉЕ БЛОКАДЕРА: Огласили се Мали, Брнабић, Мацут, Поповић, Ђурић, Петковић...
14. 08. 2025. у 11:14 >> 13:26

Тенис

СЕНЗАЦИЈА НА МАСТЕРСУ У СИНСИНАТИЈУ! Велико изненађење у осмини финала
14. 08. 2025. у 08:15

НЕСТВАРНО! Гледајте тениску репрезентацију Србије у Дејвис купу за само 500 динара!
13. 08. 2025. у 18:54

И ОНА ЋЕ ИГРАТИ НА ЈУ-ЕС ОПЕНУ: Венус Вилијамс добила специјалну позивницу за гренд слем
13. 08. 2025. у 18:02


Фудбал




АЛБАНЦИ У ШОКУ: Не могу да верују шта су пољски навијачи сад урадили због Србије!
14. 08. 2025. у 12:13

Aleks
21.11.2021. 14:49
Imajuci u vidu sve bolje puteve u Srbiji, broj poginulih ove godine nije nikakav napredak, kako sugerise clanak, vec veoma los rezultata koji bi morao vec naredne godine da se znacajno popravi, odnosno broj poginulih konacno smanji na najmanju mogucu meru. Iole ozbljnija analiza bi pokazala da najmanje polovina smrtih ishoda moze lako da se spreci, a malo detaljnije analize verovatno svode taj broj na petinu trenutnog. Medjutim, nadlezni uporno zanemaruju problem jer se u apsolutnom smislu broj poginulih zaista smanjuje, ali svakako ne njihovom zaslugom. Za pocetak je izvesno da fokus policije nije dobar, umesto da se bavi (samo) vozacima, treba podjednaku paznju da obrati na motociliste, bicikliste i pesake, koji ginu nenormalno mnogo, uglavnom spostvenom krivicom.