Политика
ЈОВАНОВ О НАСТУПУ ШАБИЋА НА Н1: Видео је и звучни топ и беле мишеве који њиме управљају
24. 10. 2025. у 20:29
„ГРАЂАНИ ПРОТИВ БЛОКАДА“: Сутра организују скупове у Пожаревцу, Краљеву и Врању
24. 10. 2025. у 18:48
Тенис
БРАВО ДЕВОЈКЕ! Крунић и Данилина избориле пласман у полуфинале дубла у Токију
24. 10. 2025. у 10:09
Фудбал
ЛАЛАТОВИЋ ПЕЦНУО ПАРТИЗАН, ПА ПОРУЧИО: "Недостајали су ми Гробари, и ја њима"
24. 10. 2025. у 19:35
УПРАВА ЗВЕЗДЕ БЕЗ МИЛОСТИ: Играчи кажњени за бламажу против Браге
24. 10. 2025. у 19:04 >> 19:05
ПАРТИЗАН ПОТОПИО ЛАЛАТОВИЋЕВУ МЛАДОСТ: Голеада пред сабласно празним трибинама у Хумској
24. 10. 2025. у 19:19 >> 19:02
Aleks
21.11.2021. 14:49
Imajuci u vidu sve bolje puteve u Srbiji, broj poginulih ove godine nije nikakav napredak, kako sugerise clanak, vec veoma los rezultata koji bi morao vec naredne godine da se znacajno popravi, odnosno broj poginulih konacno smanji na najmanju mogucu meru. Iole ozbljnija analiza bi pokazala da najmanje polovina smrtih ishoda moze lako da se spreci, a malo detaljnije analize verovatno svode taj broj na petinu trenutnog. Medjutim, nadlezni uporno zanemaruju problem jer se u apsolutnom smislu broj poginulih zaista smanjuje, ali svakako ne njihovom zaslugom. Za pocetak je izvesno da fokus policije nije dobar, umesto da se bavi (samo) vozacima, treba podjednaku paznju da obrati na motociliste, bicikliste i pesake, koji ginu nenormalno mnogo, uglavnom spostvenom krivicom.