РАСПИСАН ТЕНДЕР ЗА ДЕМОНТАЖУ ПАРКИРАЛИШТА "КАМЕНИЧКА" У КАРАЂОРЂЕВОЈ УЛИЦИ КОД АУТОБУСКЕ СТАНИЦЕ: Радови на тунелу за месец дана
ИЗГРАДЊА тунела који ће у дужини од готово два километра ићи од Економског факултета до Булевара деспота Стефана почеће у мају, најавио је главни градски урбаниста Марко Стојчић. Итовремено је објављен тендер ЈКП "Паркинг сервис" за демонтажу и транспорт паркиралишта "Каменичка" у Карађорђевој улици.

ЈКП Паркинг сервис
Тендером је предвиђена демнотажа и транспорт демонтираних елемената у Међународни терминал Блок 43. Укупна површина конструкције за демонтажу износи 990 квадрата осовине, а тендер је отворен до 23. априла. Демонтажа овог паркинга представља припремне радове уочи почетка градње тунела чији ће улазни портал бити управо у зони Каменичке улице, а који ће излазити код МУП у Булевару деспота Стефана. Паркиралиште се на овој локацији налазило годинама, а грађани су често истицали да монтажна конструкција ружи цео простор.
Број места у гаражи, која је имала приземље и спрат за аутомобиле је 92. Ту су се углавном паркирали они који су користили аутобуску станицу, али и њеним премештањем неће бити велике потребе за паркиралиштем на овој локацији.
- Крајем маја почећемо радове на изградњи тунела од Економског факултета до Булевара деспота Стефана - рекао је Стојчић. - Почећемо од Деспота Стефана, тунел дакле улази код Економског факултета и излази код МУП. Око два километра је дугачак и његова је улога да саобраћај са Новог Београда, који иде ка Палилули, Звездари и мостовима преко Дунава, усмери испод земље. Односно, да немамо транзитни саобраћај у центру, што ће саобраћај растеретити за петину.

ЈКП Паркинг сервис
Подземни пут, који ће коштати око 235 милиона евра радиће кинеска компанија "Пауер Чајна", а рок за завршетак посла је 2030. година. Уговор са кинеском фирмом потписан је крајем прошле године, а идеја о овом пројекту стара је готово пола века. Изградња тунела део је ширег пројекта који подразумева уклањање старог Савског моста и уређење новог.
Границом Плана детаљне регулације за изградњу тунела обухваћен је део територија општина Стари град, Савски венац и Палилула, потез од Карађорђеве на Савској падини до Булевара деспота Стефана са околном уличном мрежом на Дунавској падини. У обухвату се издвајају три зоне, портали тунела на Савској и Дунавској падини, као и зона тунелских (подземних) деоница. Површина обухваћена ПДР износи око 25,6 хектара.
Мост део пројекта
Део пројекта је и нови Савски мост, који је предвиђено да се гради на месту садашњег. Његова демонтажа најављивана је неколико пута, последњи пут у марту, али још нема назнака када ће она почети. Планови су да нова веза преко Саве има по две траке за возила, као и трамвајску баштицу. Ту би се налазила и пешачке и бициклистичке стазе, а вредност радова са приступним саобраћајницама била би око 100 милиона евра.

НИЈЕ НИ КУПИЛА КАРТУ, НА ПЛАЖИ ЈОЈ ПОНУДИЛИ БЕСПЛАТНУ ВОЖЊУ: Нови детаљи трагичне смрти Новосађанке у Будви
ТИНЕЈЏЕРКА је, како каже њен близак пријатељ, била девојка пуна живота, имала је много планова за будућност, а тек је имала 19 година, и цео живот је био пред њом, а сада је читава њена породица завијена у црно.
30. 05. 2025. у 14:42

УКРАЈИНА ИЗВЕЛА ЈЕДАН ОД НАЈВЕЋИХ НАПАДА НА РУСИЈУ: Аеродроми у Москви затворени, уништена важна фабрика (ВИДЕО)
УКРАЈИНА је током ноћи извела један од највећих напада дроновима од почетка рата, гађајући више циљева на територији Русије. Због напада су московски аеродроми били приморани да привремено обуставе рад, што је изазвало хаос у ваздушном саобраћају.
28. 05. 2025. у 09:45

ПОСТОЈИ ДРУГИ СНИМАК Који је узрок понашања девојке страдале у Будви? Психолог објашњава: "Екстремни страх и фокус да се побегне"
"ЗА ТЕЗУ да је бег из ситуације опасне са суженом свешћу више гооври о томе да се ради о екстремногм страху који може да се протумачи као паника. Ако није долазила у такве ситуације не можемо знати да ли је склона томе ако не зна да ли има напад панике."
30. 05. 2025. у 13:33 >> 13:33
Коментари (0)