ПАДА СЕ ЗБОГ БОЈЕ СЕДИШТА И ТЕЧНОСТИ ЗА СТАКЛО? Хаос на техничким прегледима - дупло су скупљи, а не прође га осам од 10 аута! (ФОТО)
16. 07. 2021. у 00:40
ПОСЛЕ доношења нових правила за техничке прегледе, многи возачи незадовољни су критеријума и поскупљењем.
Повезане вести
ВАЖНЕ ВЕСТИ ЗА ВЛАСНИКЕ ДИЗЕЛАША: Мења се начин контроле издувних гасова
ИЗМЕНЕ прописа о техничким условима које возила морају да испуне да би прошла технички преглед и продужила регистрацију, донекле су умирила возаче јер су све одредбе које су могле представљати проблем, или промењене или одложене.
23. 06. 2021. у 20:56
Најновије из рубрике
ПОТПРЕДСЕДНИК РУСКЕ ВЛАДЕ: Светска потражња за нафтом порашће до 2036. за око 10 одсто
СВЕТСКА потражња за нафтом биће увећана за око 10 одсто до 2036. године због све веће моторизације у земљама у развоју, што ће захтевати улагања у производњу тог горива, истакао је потпредседник руске владе Александар Новак.
05. 10. 2024. у 23:10
ЧАДЕЖ: Инвестициони рејтинг Србије најбоља вест у последњих 20 година
ПРЕДСЕДНИК Привредне коморе Србије Марко Чадеж оценио је данас добијање инвестиционог кредитног рејтинга од агенције "S&P" као једну од најзначајнијих вести у последње две деценије, која говори да постајемо земља у коју је сигурно и атрактивно улагати, а где посао може расти без великих ризика и с повољним стопама раста.
05. 10. 2024. у 19:42
АНАЛИЗА БЛУМБЕРГА: Србија економски отпорна на шокове, са стопом раста међу највећим у Европи
АГЕНЦИЈА Блумберг данас је, анализирајући вест да је Србија први пут добила инвестициони кредитни рејтинг, указала на мере које је држава предузела како би остварила тај успех, пре свега на стабилност валуте и контролу јавног дуга, као и на успех српских обвезница на међународном тржишту.
05. 10. 2024. у 10:07
СИНИША МАЛИ О ИНВЕСТИЦИОНОМ РЕЈТИНГУ: Србија је данас у првој лиги
МИНИСТАР финансија Синиша Мали обратио се јавности после вести да је Србија добила инвестициони кредитни рејтинг и рекао да то значи нове инвестиције, нова радна места, веће плате...
05. 10. 2024. у 08:28
СИНИША МАЛИ НА РТС: Oво је најважнија вест у историји за нашу економију
МИНИСТАР финансија Синиша Мали поручио је младима у јутарњем програму РТС да је добијање инвестиционог рејтинга најбољи сигнал да остану у Србији.
05. 10. 2024. у 08:05 >> 08:07
zaja
16.07.2021. 06:10
Ispricat cu moj tehnicki u drzavi u kojoj zivim.Tehnicki pregled vrsi mehanicar. Moj mehanicar je izbeglica i ima servis.S njim sam u bratskim odnosima.Zabave,izlasci,rostilj...Sve po naski.Na tehnickom mi auto ne prolazi jer se jedva primeti na prednjim gumama da su trosene.Daj ih zameni sa zadnjima da ne kupujem druge. Nema sanse,kaze on.Ako te zaustavi policija i usporedi kad je izvrsen tehnicki i stanje guma nece kazniti tebe nego mene.Mozda izgubim i dozvolu za rad.
Desimir
16.07.2021. 06:59
Tehnici pregled vozila treba biti ispravan kocnice signalizacija i ostalo a ne neke sitnice preterivanje kamere preterano neke gluposti i to svake godine tehnici u Nemackoj tehnicki svake dve godine kosta 80 evra i to oko pola sata i svaki ovlasceni servis pripremi vozilo uz termin dolazi covek ovlascen koji pregleda i daje tehnicki srpski propisi budalastiine ni potpuno nova vozila nece proci tehnicki
ziki
16.07.2021. 07:13
Za sigurnost vozila su bitne samo tri stvari ,sistem upravljanja, zaustavljanja i svetlosna signalizacija,sve ostalo je pokazivanje misica drzave prema tehnickim pregledima a onda iz straha tehnickih pregleda prema vlasnicima vozila.
raca
16.07.2021. 07:19
Evo jedan savet - sedneš u auto odeš sa tim istim koje ovde kažu ne zadovoljava u Nemačku i tamo ga registruješ bez problema
Slobodan
16.07.2021. 07:29
Људи се жале што им неисправни аутомобили не пролазе технички преглед (исправности возила)?
Novb
16.07.2021. 08:28
Kao da su servisi koji rade tehničke preglede sami određivali sebi posao u zakonu. Smisao tehničkog pregleda ne može biti da neko ima savršena kola, već da ima bezbednosno potpuna kola. Sve izvan toga svjedoci i o jednom potpunom nepoznavanju prava.
Nikola
16.07.2021. 17:17
20000e je ulaganje za rad tehnickog pregleda. Ako izracunamo 10 auta po 4500din dnevno, puta 26dana, puta 12 meseci, ima mnogo vise para nego sto je potrebno za kupovinu opreme koja nedostaje tehnickom pregledu. Dakle imali su dobru zaradu prethodne 2godine. Sada opet mi da finansiramo njihove prepravke, kao da smo mi krivci za nedostatak njihove opreme. Do pre 2god je bio 1000din tehnicki, pa do pre dve nedelje 4500, sada 7000. Sta je tehnicka ispravnost vozila, nuklearna fizika pa da mi naplati toliko?
Tosa
22.07.2021. 08:53
Cini mi se da na tehnickom pregledu treba opravdati I naplatiti vreme provedeno pred kamerama pa posle merdnja emisije gadova I sile kocenja pocinje izmisljanje gresaka I zavirivanje po nebitnim delovima po sopstvenom nahodjenju radnika koi najcesce nisu cak ni mehanicari