Зашто све више фирми улаже у развој мобилних апликација: Мобилне апликације су постале главни канал комуникације
Да ли сте приметили да готово свака услуга коју користимо данас има и своју апликацију? Банке, маркети, сервиси за доставу, медији, па чак и локални бизниси – сви желе да буду присутни на екрану корисника.
 
                                                                                    Фото: Пиксабеј
Разлог је једноставан: корисници више не желе да траже информације на сајтовима. Они очекују брз приступ, јасноћу и функционалност без сувишних корака.
Истраживања показују да просечан корисник дневно проведе више од 4 сата на мобилним апликацијама, док свега 30 минута одлази на мобилне претраживаче.
У том односу – јасно је где се данас води борба за пажњу.
Мобилна апликација побољшава продају и лојалност купаца
Пре само неколико година, многе фирме су апликације посматрале као споредан канал комуникације са корисницима. Данас, оне су постале кључни канал продаје и подршке корисницима.
Кроз апликацију, корисници могу да поруче производ, добију персонализовану понуду, прате статус наруџбине или комуницирају директно са брендом – без чекања и мејлова.
Компаније које имају апликацију остају у свакодневном контакту са корисницима.
Кроз пусх нотификације, персонализоване препоруке, посебне понуде и програме лојалности, апликација постаје канал који гради поверење и подстиче поновну куповину.
Планирање и развој као темељ квалитетне апликације
Да би апликација била успешна, развој мора да се заснива на разумевању пословних циљева и потреба корисника.
Управо зато фирме које улажу у анализу, УX/УИ дизајн и тестирање имају веће шансе да направе производ који корисници заиста желе да користе.
„Апликација није само технолошко решење – она мора да прати пословну логику, циљеве и потребе корисника“, објашњавају из компаније Cubes, која већ више од деценије развија прилагођена решења за Андроид и иОС платформе.
Тим Cubes-а кроз сваки пројекат пролази са јасно дефинисаним фазама – од анализе, дизајна и развоја, до тестирања и одржавања – како би крајњи резултат био стабилна, сигурна и мерљива апликација.
 Фото: Пиксабеј
 
Мобилна апликација као дугорочна инвестиција
Компаније које су уложиле у развој мобилних апликација бележе раст ангажовања корисника, већу продају и смањење трошкова корисничке подршке.
За многе фирме, апликација је постала централни канал кроз који се одвија комуникација са корисницима и остварује највећи део продаје.
Када се мобилна апликација развија са јасним циљевима, прецизним планом и квалитетним одржавањем, она постаје улагање које доноси трајну вредност пословању.
Цубес више од деценије прави апликације за клијенте у различитим индустријама – од финансија и логистике, до медија и е-цоммерце сектора – са фокусом на стабилност, сигурност и мерљиве резултате. Резултати таквог приступа виде се у апликацијама које се свакодневно користе и партнерствима која трају годинама. Погледајте пројекте и сазнајте више о разноврсним решењима која Cubes развија за клијенте у Србији и иностранству.
 
                    
                    УКРАЈИНСКИ ВОЈНИЦИ У КЛАНИЦИ ПОКРОВСКА: "У граду је прави пакао, Руси довели све снаге које могу"
РУСКА пешадија продрла је у градске границе једног од главних стратешких циљева председника Русије Владимира Путина, претећи да га опколи. Украјинске специјалне снаге укључиле су се у борбе у урбаном подручју.
29. 10. 2025. у 17:43
 
                    
                    САД ИЗДАЛЕ ГЕНЕРАЛНУ ДОЗВОЛУ ДО АПРИЛА: Одлажу се санкције руској нафтној компанији
СЈЕДИЊЕНЕ Америчке Државе су данас издале тзв. "генералну дозволу" којом се привремено одлажу санкције Росњефту у Немачкој до 29. априла 2026. године, објавило је америчко министарство финансија.
29. 10. 2025. у 16:17
 
                    
                    ОДБРУСИЛА ЦАРИНИКУ: Гоцу на граници назвали Рашином мамом
ПЕВАЧИЦА без длаке на језику говори о односу са супругом Рашом Новаковићем, увек се са шалом осврћући на разлику у годинама која је многима била главна тема на почетку њиховог забављања.
31. 10. 2025. у 18:35
 
                                         
                                         
                                 
                                         
                                         
                                         
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    
                    
Коментари (0)