ПЛАНИРАНО је да радови на изградњи рудника почну 2022. године и да трају око четири године. Посла ће бити за 2.000 радника, највише руковаоца и одржавача, откривају саговорници Телеграф Бизниса.
Lezi ali mi nemamo tehnickih mogucnosti za eksploataciju istog. To ce moci samo strane kompanije koje ce i kupiti kajmak. A Srbima mrvice i otrovaa i unistena priroda.
Li-ion su malo starije, sada se sve vise ide u pravcu LiFePo4 koje su bezbednije narucito za velike kapacitete. Ali vazno je da se i u njima koristi litijum :-)
To bi bilo moćno kada bi litijum vadili mi, a ne Rio Tinto, a umesto litijuma izvozili gotove baterije. Ovako, kada sagledamo dobit i ekološku štetu, biće - pojeo ćar vajdu.
Hvalili smo se koliko izvozimo Šiptarima godišnje, pa udariše "sankcije"...možda da za litijum samo ćutimo i radimo??? Prizivamo sve svetske pirate (NATO) da nas opljackaju
Problem je što strane firme koje bi eksplatisale ta rudna bogadstva imaju jako jako lošu reputaciju!!! A nasi inspektori korumpirani do koske! Kao i druge institucije!
ЕВРОПСКА унија разматра ограничења увоза руског алуминијума и постепено избацивање течног природног гаса у оквиру новог пакета санкција усмерених на Москву, преноси "Блумберг" позивајући се на изворе.
МАЂАРСКА и Србија ће убрзати изградњу нафтовода између две земље због америчких санкција које подривају енергетску безбедност у Европи, изјавио је министар спољних послова и економских односа Мађарске Петер Сијарто после телефонског разговора са министарком енергетике и рударства Србије Дубравком Ђедовић-Хандановић.
СВЕТ се припрема за борбу за снабдевање природним гасом ове године, продужавајући агонију високих рачуна за потрошаче и фабрике у Европи гладној енергије и стављајући сиромашније земље у ризик да буду истиснуте са тржишта.
МИНИСТАРСТВО финансија Сједињених Америчких Држава саопштило је данас да је дефицит од октобра до децембра 2024, у висини 711 милијарди долара, био за 201 милијарду долара (39 одсто) вец́и од дефицита у истом периоду годину дана раније.
СЈЕДИЊЕНЕ Америчке Државе су у уторак окончале правилник који фактички забрањује кинеску технологију у аутомобилима на америчком тржишту, усмеравајући се на софтвер и хардвер из друге највеће економије на свету због ризика по националну безбедност.
Neko
28.03.2021. 16:30
Lezi ali mi nemamo tehnickih mogucnosti za eksploataciju istog. To ce moci samo strane kompanije koje ce i kupiti kajmak. A Srbima mrvice i otrovaa i unistena priroda.
Vik
28.03.2021. 21:16
Li-ion su malo starije, sada se sve vise ide u pravcu LiFePo4 koje su bezbednije narucito za velike kapacitete. Ali vazno je da se i u njima koristi litijum :-)
Zokica
28.03.2021. 22:48
I naravno, kajmak ce pokupiti stranci dok ce nama ostati mrvice!
buki
28.03.2021. 23:45
To bi bilo moćno kada bi litijum vadili mi, a ne Rio Tinto, a umesto litijuma izvozili gotove baterije. Ovako, kada sagledamo dobit i ekološku štetu, biće - pojeo ćar vajdu.
Mudri
29.03.2021. 15:46
Hvalili smo se koliko izvozimo Šiptarima godišnje, pa udariše "sankcije"...možda da za litijum samo ćutimo i radimo??? Prizivamo sve svetske pirate (NATO) da nas opljackaju
Nikola
30.03.2021. 10:52
Problem je što strane firme koje bi eksplatisale ta rudna bogadstva imaju jako jako lošu reputaciju!!! A nasi inspektori korumpirani do koske! Kao i druge institucije!