Политика
ЈОВАНОВ О НАСТУПУ ШАБИЋА НА Н1: Видео је и звучни топ и беле мишеве који њиме управљају
24. 10. 2025. у 20:29
„ГРАЂАНИ ПРОТИВ БЛОКАДА“: Сутра организују скупове у Пожаревцу, Краљеву и Врању
24. 10. 2025. у 18:48
Тенис
БРАВО ДЕВОЈКЕ! Крунић и Данилина избориле пласман у полуфинале дубла у Токију
24. 10. 2025. у 10:09
Фудбал
ЛАЛАТОВИЋ ПЕЦНУО ПАРТИЗАН, ПА ПОРУЧИО: "Недостајали су ми Гробари, и ја њима"
24. 10. 2025. у 19:35
УПРАВА ЗВЕЗДЕ БЕЗ МИЛОСТИ: Играчи кажњени за бламажу против Браге
24. 10. 2025. у 19:04 >> 19:05
ПАРТИЗАН ПОТОПИО ЛАЛАТОВИЋЕВУ МЛАДОСТ: Голеада пред сабласно празним трибинама у Хумској
24. 10. 2025. у 19:19 >> 19:02
Gaja
23.07.2020. 23:12
Vredela je intervencija princa Aleksandra
Marko iz Trebinja
24.07.2020. 00:45
Овај недобронамерни дух из Завода за „унапређење" образовања и васпитања, осим што с висине суди о србистичким катедрама,Националном просветном савету и Мопасану, чини још једну неооростиву ствар: окреће професоре свих других предмета против професора српског језика и књижевности.
Andromeda
24.07.2020. 08:27
Svi su u pravu a opet niko nije. Cini mi se da se svodi citava prica na izucavanje srpskog jezika a ne ucenje. I tako generacijama unazad. U praksi to ide ovako : obimno gradivo dovodi do toga da nastavnici,profesori imaju prostora za objasnjavanje 20min. Vezba kod kuce i test koliko je shvaceno gradivo. Da spomenem da isto gradivo cesto nije objasnjeno kako treba. I takvi slucajevi dovode do neznanja i nepismenosti. Kao sto se padezi ne mogu nauciti za dva casa, ne moze ni knjizevno delo da se analizira za ta dva skolska casa. Srpski jezik i Srpska knjizevnost zvuci li mozda kao ideja o dva predmeta?