
Политика



"ЈА САМ СТАРИЈИ ЧОВЕК..." Грађанин пришао Шешељу, ево шта му је рекао (ВИДЕО)
25. 07. 2025. у 13:59


НЕБОЈША БАКАРЕЦ: Најоштрије осуђујем зверске претње смрћу упућене председнику Вучићу
25. 07. 2025. у 13:12
Тенис




ТЕНИСКИ СВЕТ У ШОКУ! Тројица тенисера била допингована на истом турниру
25. 07. 2025. у 09:55

Фудбал



"УБИЈАЛИ СРБЕ", ПА ДОБИЛИ ШАМАРЧИНУ! Украјинци ће због овога да пукну од муке
25. 07. 2025. у 07:49 >> 12:32


ШТА ЈЕ СА ОВИМ ЧОВЕКОМ? Украјински провокатор наставља да прича глупости
25. 07. 2025. у 08:11
Gaja
23.07.2020. 23:12
Vredela je intervencija princa Aleksandra
Marko iz Trebinja
24.07.2020. 00:45
Овај недобронамерни дух из Завода за „унапређење" образовања и васпитања, осим што с висине суди о србистичким катедрама,Националном просветном савету и Мопасану, чини још једну неооростиву ствар: окреће професоре свих других предмета против професора српског језика и књижевности.
Andromeda
24.07.2020. 08:27
Svi su u pravu a opet niko nije. Cini mi se da se svodi citava prica na izucavanje srpskog jezika a ne ucenje. I tako generacijama unazad. U praksi to ide ovako : obimno gradivo dovodi do toga da nastavnici,profesori imaju prostora za objasnjavanje 20min. Vezba kod kuce i test koliko je shvaceno gradivo. Da spomenem da isto gradivo cesto nije objasnjeno kako treba. I takvi slucajevi dovode do neznanja i nepismenosti. Kao sto se padezi ne mogu nauciti za dva casa, ne moze ni knjizevno delo da se analizira za ta dva skolska casa. Srpski jezik i Srpska knjizevnost zvuci li mozda kao ideja o dva predmeta?