ДАВНЕ 1869. године први воз је стигао у Суботицу, тадашњу варош на самом ободу Аустроугарске монархије, и са собом донео дух Европе, убрзао индустријски развој, Палић претворио у монденско излетиште, а грађане приближио Сомбору и Сегедину. Као што је тада народ помно посматрао постављање сваког шрафа и прага, тако и данас свакодневно пролази поред радова на брзој прузи Нови Сад - Суботица и нестрпљиво чека да протутњи "Соко" и да их "приближи" престоницама Србије и Мађарске.
НА Споменик црвеноармејцима на градском гробљу у Параћину страдалим током ослобађања наше земље у Другом светском рату, пре неколико дана постављене су фотографије два официра, капетана Михаила Степановича Харикина и млађег потпоручника Василија Фјодоровича Овченикова.
ДЕСАНТНА флота западних савезника испловила је у бурној ноћи пре равно 81 годину, 5. јуна 1944. према плажама Нормандије да отвори нови велики фронт у Европи.
У стрмим земљаним одсецима, поред река и језера, где се ретко козауставља, налази се дом једне од најмање познатих ластавица у Србији - брегунице. Ове птице гнезде се искључиво у рупама које саме копају утлу, а сада се први пут на националном нивоу утврђује њихова бројност.
У ПЕРИОДУ социјализма Кикинда је била индустријски центар у великој Југославији и позната не само по чувеном брашну и црепу, већ и по аутомобилима марке "Опел". Овај модел производио се у погону Индустрије делова аутомобила (ИДА) чувене "Ливнице Кикинда", која је извозила алатне машине и делове за аутомобиле.
Коментари (0)