УПОЗОРЕЊЕ ЛЕКАРА: Превише слано штети и желуцу, знате ли колико је довољно?

НУТРИЦИОНИСТИ из Центра за јавно здравље на Универзитету у Бечу открили су да људи из Уједињеног Краљевства који често додају со у своје оброке имају 41 одсто већу вероватноћу да оболе од рака желуца у поређењу с онима који штедљиво соле јело.

УПОЗОРЕЊЕ ЛЕКАРА: Превише слано штети и желуцу, знате ли колико је довољно?

Фото Shutterstock

Претходна истраживања у Кини, Јапану и Кореји такође су истакла да постоји веза између слане хране и рака желуца, али ово је једно од првих истраживања које показује ову везу код западњака.

Истраживања су додала да вишак соли може оштетити омотач желуца, узрокујући оштећење ткива и потенцијално канцерогене мутације.

За многе људе количина соли коју би требало да уносе може бити изненађење. Америчка Агенција за храну и лекове препоручује да не уносите више од 2.300 мг натријума дневно - што је отприлике једна чајна кашичица кухињске соли.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Klikni na zvezdicu u gornjem desnom uglu i zaprati Novosti na Google News platformi

САРАЈЕВСКИ МЕДИЈИ БРУЈЕ - ВУЧИЋ НАС ЈЕ СПАСИО У ЗАДЊИ ЧАС: Омогућио нам да гледамо Светско првенство, док Конаковић бљује ватру

САРАЈЕВСКИ МЕДИЈИ БРУЈЕ - ВУЧИЋ НАС ЈЕ СПАСИО У ЗАДЊИ ЧАС: Омогућио нам да гледамо Светско првенство, док Конаковић "бљује ватру"

САРАЈЕВСКИ Дневни аваз објавио је текст у којем су признали да је председник Србије Александар Вучић, преко сагласности за подршку Телекома Србија, практично омогућио да грађани Босне и Херцеговине гледају утакмицу своје репрезентације против Канаде на Светском првенству.

12. 06. 2026. у 17:33

Коментари (0)

МАРОКО ШОКИРАО БРАЗИЛ! Бледо издање петоструког шампиона света у првом мечу на Светском првенству (ВИДЕО)