ЗА СЛОБОДНУ ВОЖЊУ ПО РЕГИОНУ - У ТЕЛЕКОМ! Лучић: Са нашим ТАГ уређајем, возачи на пут мирне главе

Novosti online

03. 04. 2024. у 11:38

У ОКВИРУ иницијативе Отворени Балкан, између земаља у региону успоставља се интегрисани систем наплате путарине, а грађани ће куповину јединственог ТАГ уређаја моћи да обаве преко интернет портала и у пословницама Телекома Србија.

ЗА СЛОБОДНУ ВОЖЊУ ПО РЕГИОНУ - У ТЕЛЕКОМ! Лучић: Са нашим ТАГ уређајем, возачи на пут мирне главе

Фото промо

Продаја креће 1. јуна, најавио је данас за РТС генерални директор најуспешније српске компаније Владимир Лучић.

- Ово је веома важан догађај за слободу кретања и уопште још нормалнији живот у региону, а посебно у току летње сезоне и за грађане који живе у дијаспори и желе да проведу одмор у матици. Интегрисани систем електронске наплате путарине омогућава вожњу аутомобилом без заустављања на граници. Са нашим ТАГ уређајем возачи не морају да брину и о сталној допуни “кредита”, као што је случај са припејдом, који у Србији тренутно користи око 800.000 људи. Наш нови систем, о чему смо потписали уговор са ЈП Путеви Србије, подразумева да је ТАГ директно повезан са платном картицом корисника и новац се аутоматски скида, возачи не морају баш ни са чим да се оптерећују - објаснио је Лучић.

Продаја ће се обављати преко веб портала МТС, као и у пословницама Телекома Србија и његових ћерки-фирми у региону и Европи.

- Од јуна крећемо са продајом у пословницама МТС и МТЕЛ, што подразумева и три европске државе у којима послујемо и где живи велики број људи пореклом одавде, а то су Немачка, Швајцарска и Аустрија. Само у Швајцарској тренутно имамо 10 пословница, док ћемо до краја године њих чак 30 отворити у Немачкој. Наши запослени у свим пословницама у Србији и иностранству биће на услузи купцима новог ТАГ уређаја да им помогну приликом регистровања, које ће се обављати на порталу МТС, и да разјасне било коју евентуалну недоумицу - истакао је Владимир Лучић.

Интегрисани систем наплате путарине тренутно функционише између Србије и Северне Македоније, а очекује се прикључење Црне Горе и Хрватске. Такође, воде се интензивни разговори да већ од овог лета систему приступи Грчка, што би било посебно важно због сезоне одмора и одлазака аутомобилом на море.

На питање РТС о ситуацији на Косову и Метохији, где је компанија Телеком Србија од прошлог лета под сталним притисцима Приштине, Лучић је казао да тренутно влада “примирје”.

- После неуспешног покушаја Куртијеве администрације да забране наш МТС на КиМ, и после првостепене одлуке да нам оспоре аквизиције четири мала оператера, обављене још 2020. године, на шта смо поднели жалбу, и после многих других провокација, попут застрашивање наших радника и уништавања опреме, сада имамо примирје. Наша мрежа и све услуге функционишу без проблема. Јасно је да Телеком Србија, као највећа српска компанија на КиМ и оператер који омогућава нормалне комуникације за практично целокупно српско становништво, представља велику сметњу Куртијевој администрацији. Ипак, оптимиста сам и очекујем још боље дане, поготово после парламентарних избора на КиМ, који ће се десити ове или следеће године. Тада би наш МТС требало да добије лиценцу за мобилног оператера на целој територији Косова и да и на том тржишту будемо апсолутни лидер, као што смо свуда у региону - објаснио је Владимир Лучић.

Први човек компаније Телеком Србија истакао је добру сарадњу са најважнијим дипломатским представницима на КиМ, па је амбасадор ЕУ недавно био у званичној посети централи МТС у северној Косовској Митровици, док са амбасадом САД већ дуже време постоје одлични односи и високи степен разумевања.

Најновије лажи против Телекома

Иначе, медији у власништву конкурентске компаније из Луксембурга објавили су јуче да Телеком Србија има неизмирене финансијске обавезе према ЕПС-у.

То је апсолутна неистина и представља наставак вишегодишње константне кампање пласирања дезинформација и покушаја дискредитације, коју нелојална конкуренција води против најуспешније српске компаније и тржишног лидера у Србији и региону.

Посебно је цинично то што причу о наводним дуговима Телекома злонамерно измишљају медији чији власници заправо злоупотребљавају инфраструктуру електропривреде!

“Кабловски оператор СББ без правног основа користи стубове дистрибутивне електроенергетске мреже у власништву Оператора дистрибутивног система ЕПС "Дистрибуција" (ОДС) од 1. јуна 2019. године. Због тога је ОДС, након више обраћања СББ-у, био принуђен да се обрати и суду ради заштите својих права, те да захтева исплату накнаде за коришћење стубова, као и уклањање кабловске инсталације са своје мреже”, саопштио је својевремено ЕПС.

И док још од 2020. траје судски спор, СББ наставља да бесплатно користи стубове ОДС, на којима му почива целокупна инфраструктура. Ту белодану чињеницу неће избрисати пласирање лажи против Телекома, ма колико било дуготрајно и бескрупулозно.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ПРЕПЛИЋУ СЕ ШПИЈУНСКА И ВОЈНА МРЕЖА ОКО СРБИЈЕ! Појачан притисак на нашу земљу с циљем да промени позиције о националним питањима

ПРЕПЛИЋУ СЕ ШПИЈУНСКА И ВОЈНА МРЕЖА ОКО СРБИЈЕ! Појачан притисак на нашу земљу с циљем да промени позиције о националним питањима

СРБИЈА се тренутно налази у обручу војно-политичког притиска, а све с циљем да се уздрмају наше позиције по питању Косова и Метохије, чврста намера о очувању Републике Српске по Дејтонском споразуму, али и става о украјинскоруском сукобу.

05. 07. 2024. у 07:16

МИЛЕНА ЈЕ КУПИЛА ГАРНИТУРУ, А ОНДА ЈЕ УСЛЕДИО ПАКАО Салони намештаја пробијају рокове за испоруку - Купци кревет сањају, на поду спавају

МИЛЕНА ЈЕ КУПИЛА ГАРНИТУРУ, А ОНДА ЈЕ УСЛЕДИО "ПАКАО" Салони намештаја пробијају рокове за испоруку - Купци кревет сањају, на поду спавају

ДА усељење у стан може да се одужи, а да мајстори, ангажовани на реновирању или адаптацији, нису нимало криви за то, најбоље знају потрошачи приликом куповине намештаја. Све је више примедаба грађана на неажурност и неодговорност салона, јер пробијају договорене рокове доставе. Још већа мука од тога је што се неретко догађа да купљени комади стигну са грешком, па то додатно продужава чекање. Савет зналаца из области заштите права потрошача је да рекламације трговцима упуте писаним путем. Ако то не помогне, сектор тржишне инспекције при Министарству унутрашње и спољне трговине следећа је адреса.

05. 07. 2024. у 08:36

Коментари (0)

НИЈЕ САМО КОЛЕНО ПРОБЛЕМ! Новак Ђоковић открио и ово на Вимблдону!