ODRŽIVI RAZVOJ

ДИГИТАЛНИ СВЕТ: Глобална недеља медијске и информационе писмености
У САВРЕМЕНОМ друштву, медији и информације играју велику улогу у обликовању нашег знања, ставова и вредности. Свакодневно смо изложени бројним медијским и дигиталним порукама које нам преносе различите информације, идеје и утицаје. Зато је важно да будемо медијски и информационо писмени, односно да имамо способност да критички анализирамо, вреднујемо и користимо медијске и информационе садржаје.
27. 10. 2023. у 10:00УН циљ 9

ИСТИНЕ И ЗАБЛУДЕ О ЗЕЛЕНОМ МАРКЕТИНГУ: Еколошка одговорност или маркетиншки трикови
ЗЕЛЕНИ маркетинг је појам који се односи на маркетиншке активности које имају за циљ да промовишу производе или услуге који су еколошки прихватљиви или који доприносе очувању животне средине.
26. 10. 2023. у 11:25УН циљ 9, 12

ОДРЖИВА АРХИТЕКТУРА И ГРАДЊА: Важно је преузети одговорност за утицај који вршимо на животну средину
АРХИТЕКТУРА је област која нема будућности без одрживости јер је велики утицај који она врши кроз разна поља њене примене. Све већа производња грађевинског материјала, интензивнија изградња стамбених, пословних, индустријских објеката негативно утичу на глобални екосистем. Зато је изузетно важно преузети одговорност за утицај који архитектура и градња врше на животну средину.
25. 10. 2023. у 11:14УН циљ 7, 11

СВЕТСКИ ДАН БОРБЕ ПРОТИВ РАКА ДОЈКЕ: Подизање свести о овој болести и подршка женама
СВЕТСКИ дан борбе против рака дојке обележава се сваке године 24. октобра са циљем подизања свести о овој болести која погађа милионе жена широм света. Рак дојке је најчешћи малигни тумор код жена и други водећи узрок смрти од рака у свету.
24. 10. 2023. у 13:31УН циљ 3

СВЕТСКИ ДАН УЈЕДИЊЕНИХ НАЦИЈА: Симбол наде за глобално јединство
СВЕТСКИ дан УН обележава се сваке године 24. октобра и представља прилику да се промовише важност Уједињених нација у очувању мира, сигурности и сарадње међу народима широм света. Овај датум има посебан значај, јер је 24. октобра 1945. године ступила на снагу Повеља Уједињених нација.
24. 10. 2023. у 12:39УН циљ 17

БРЕНД ПОСЛОДАВЦА: Кључ за унапређење запошљавања
БРЕНДИРАЊЕ послодавца постаје све важније на данашњем конкурентном тржишту рада. Када постанете препознати и познати као атрактиван послодавац, ваша способност да привучете, задржите и мотивишете талентоване запослене значајно се побољшава.
23. 10. 2023. у 12:21УН циљ 5, 8

Misao meseca
Svetski dan muzike, koji se obeležava 21. juna, slavi univerzalni jezik koji prevazilazi granice, kulture i generacije. Muzika ima moć da inspiriše, leči i ujedinjuje ljude širom sveta. Njena povezanost sa ciljevima održivog razvoja (SDG) ogleda se u doprinosu zdravlju i blagostanju (Cilj 3), kvalitetnom obrazovanju (Cilj 4), rodnoj ravnopravnosti (Cilj 5), smanjenju nejednakosti (Cilj 10) i promociji inkluzivnih zajednica (Cilj 11).
Kroz muzičko obrazovanje deca razvijaju empatiju, saradnju i kreativnost. Muzika promoviše mentalno zdravlje, posebno u ranjivim grupama, i pruža prostor za izražavanje identiteta. Ona podstiče dijalog među kulturama i podiže svest o globalnim izazovima. Zajedničko stvaranje i slušanje muzike jača društvenu koheziju i doprinosi stvaranju inkluzivnog društva.
U svetu koji se suočava s krizama, muzika ostaje snažan alat za izgradnju boljeg, pravednijeg i održivijeg sveta.