ODRŽIVI RAZVOJ

ИСТИНЕ И ЗАБЛУДЕ О ЗЕЛЕНОМ МАРКЕТИНГУ: Еколошка одговорност или маркетиншки трикови
ЗЕЛЕНИ маркетинг је појам који се односи на маркетиншке активности које имају за циљ да промовишу производе или услуге који су еколошки прихватљиви или који доприносе очувању животне средине.
26. 10. 2023. у 11:25УН циљ 9, 12

ОДРЖИВА АРХИТЕКТУРА И ГРАДЊА: Важно је преузети одговорност за утицај који вршимо на животну средину
АРХИТЕКТУРА је област која нема будућности без одрживости јер је велики утицај који она врши кроз разна поља њене примене. Све већа производња грађевинског материјала, интензивнија изградња стамбених, пословних, индустријских објеката негативно утичу на глобални екосистем. Зато је изузетно важно преузети одговорност за утицај који архитектура и градња врше на животну средину.
25. 10. 2023. у 11:14УН циљ 7, 11

СВЕТСКИ ДАН БОРБЕ ПРОТИВ РАКА ДОЈКЕ: Подизање свести о овој болести и подршка женама
СВЕТСКИ дан борбе против рака дојке обележава се сваке године 24. октобра са циљем подизања свести о овој болести која погађа милионе жена широм света. Рак дојке је најчешћи малигни тумор код жена и други водећи узрок смрти од рака у свету.
24. 10. 2023. у 13:31УН циљ 3

СВЕТСКИ ДАН УЈЕДИЊЕНИХ НАЦИЈА: Симбол наде за глобално јединство
СВЕТСКИ дан УН обележава се сваке године 24. октобра и представља прилику да се промовише важност Уједињених нација у очувању мира, сигурности и сарадње међу народима широм света. Овај датум има посебан значај, јер је 24. октобра 1945. године ступила на снагу Повеља Уједињених нација.
24. 10. 2023. у 12:39УН циљ 17

БРЕНД ПОСЛОДАВЦА: Кључ за унапређење запошљавања
БРЕНДИРАЊЕ послодавца постаје све важније на данашњем конкурентном тржишту рада. Када постанете препознати и познати као атрактиван послодавац, ваша способност да привучете, задржите и мотивишете талентоване запослене значајно се побољшава.
23. 10. 2023. у 12:21УН циљ 5, 8

ОБЈАВЉЕНИ РЕЗУЛТАТИ 15. ЈУБИЛАРНОГ КОНКУРСА ПРОГРАМА „ЗАЈЕДНИЦИ ЗАЈЕДНО “: НИС улаже 144,5 милиона динара у образовањe и науку
ЈУБИЛАРНИ конкурс програма „Заједници заједно“ компанија НИС посветила је образовању и науци, у жељи да мотивише младе да стичу нова знања и баве се науком.
21. 10. 2023. у 09:57УН циљ 4, 17

08.09. Svetski dan pismenosti (UN cilj 4)
Na 14. zasedanju Generalne konferencije 1966. godine UNESCO-a ustanovljen je Svetski dan pismenosti koji se prvi put obeležava 08.09.1967. godine.
Cilj obeležavanja ovog izuzetno važnog dana u godini jeste da se ukaže na značaj pismenosti. Pismenost predstavlja osnovno ljudsko pravo, a prema podacima UNESCO-a širom sveta je preko 750 miliona ljudi nepismeno o čega prednjače žene. Ova brojka govori o tome da taj broj ljudi nije u stanju da čita ili piše na osnovnom nivou na svom maternjem jeziku.
Pismenosti ima uticaj na različite aspekte naših života – ima veliku ulogu u smanjenju siromaštva, unapređenju zdravlja, otvaranju novih radnih mesta, daljem razvoju i unapređenju ekonomije (Ciljevi održivog razvoja 1, 3, 8, 9)
Pismenost povezuje i podstiče ljude, omogućava im kvalitetnu komunikaciju, smanjenje nejednakosti (Ciljevi odživog razvoja 5, 8, 10).
Problem nepismenosti prisutan je na različitim mestima širom sveta i zato je potrebno posebnu pažnju posvetiti prostorima za učenje koje mnogi nemaju i tako obezbediti mogućnost za obrazovanjem svih širom sveta (Ciljevi održivog razvoja 4).
Ubrzanim razvojem i pismenost dobija širi kontekst, te tako danas imamo kompjutersku, IT, digitalnu pismenost…
Sve ovo govori u prilog tome da je Svetski dan pismenosti izuzetno važan datum koji će i dalje oblikovati društvo u kojem živimo.