ABAZOVIĆ O TRAJEKTNOM SAOBRAĆAJU U BOKI: Da je Crna Gora umesto tajkuna upravljala prevozom, sad bismo imali najsavremenije trajekte

V.V.

22. 02. 2023. u 16:59

VLADA će doneti odluku o hitnoj nabavci trajekata, jer je reč o javnom interesu i jedinoj liniji u Boki. Zbog toga nema potrebe za objavljivanjem tendera o javnim nabavkama.

АБАЗОВИЋ О ТРАЈЕКТНОМ САОБРАЋАЈУ У БОКИ: Да је Црна Гора уместо тајкуна управљала превозом, сад бисмо имали најсавременије трајекте

foto:V.V.

Ovo je izjavio premijer Dritan Abazović tokom današnjeg susreta sa novinarima, koji je rekao da će broj kupljenih, ili iznajmljenih plovila za prevoz putnika i vozila kroz tesnac Verige, na relaciji Kamenari - Lepetane, zavisiti od njihovog kapaciteta. Predsednik Vlade je dodao da su se već interesovali u Grčkoj i Hrvatskoj i da su blizu realizacije.

Prema njegovim rečima sada se radi sa jednim trajekton „Vasilije“ „koji je ustupila društveno odgovorna firma, za razliku od Pomorskog saobraćaja koji nije hteo da sačeka 10-15 dana da uradi primopredaju.

- Prekinut je Gordijev čvor. Imaćemo svoje trajekte i zarađivaćemo od njih - odlučan je Abazović. - Da je Crna Gora upravljala linijom umesto tajkuni, sada bi imali trajekte na električni pogon najnovije generacije.

On je naglasio da bi "Interes građana trebalo da bude na prvom mestu, a menadžment Pomorskog saobraćaja  prekinuo je saobraćanje zbog Praznika mimoze, premda su imali 45 dana otkazni rok“.

- Želimo "Vasiliju“ dug vek, neka prevozi narod besplatno dok se ne dovezu novi trajekti i dok se ta usluga ne bude poptuno stavila u funkciju građana - istakao je Abazović.

Ocenio je i da su vlasnici Pomorskog saobraćaja ljudi „esktremno bahati i trebali su da finansiraju kampanju Mila Đukanovića“.

- S druge strane mi ćemo omogućiti da prihodi, umesto u privatne džepove na nelegalan način, idu u državnu kasu. Do kraja godine ćemo biti potpuno kompletirani trajektima. Ima i opcija rentiranja, videćemo da li nam više odgovara da rentiramo plovila dok ne kupimo svoja. Problem trajekta je rešen onog momenta kad je Pomorski saobraćaj prestao da obavlja tu delatnost - uveren je Abazović.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve

Komentari (0)

ODRŽIVA ARHITEKTURA: Važnost energetske efikasnosti