BERANCI ČESTITALI EPARHIJI 800 GODINA POSTOJANJA: Veliko slavlje pred sedišetm Eparhije budimljansko-nikšićke

M. S.

04. 08. 2020. u 22:01

POSLE veličanstvene litije ulicama Berana kojima je defilovalo oko 700 automobila iz grada, susedne Andrijevice, Bijelog polja i Kolašina, učesnici auto-litije okupili su se pred sedištem Eparhije budimljansko-nikšićke i pred portom manastira Đurđevi stupovi.

БЕРАНЦИ ЧЕСТИТАЛИ ЕПАРХИЈИ 800 ГОДИНА ПОСТОЈАЊА: Велико славље пред седишетм Епархије будимљанско-никшићке

Foto: printskrin

-Vladiko sokole-ne damo svetinje, skandirali su mladi ljudi i pevali:Nema Mila, nema Tita, Vladika se ovde pita...

Tako je okončano slavlje povodom 800 godina Eparhije i 807 godina manastira Đurđevi stupovi.

-Samo da vam zahvalim na velelepnoj litiji povodom velikih godišnjica Eparhije i ove svetinje, obratio se vernicima koji su se obreli pred ovim svetinjama episkop Joankije, koji je izašao iz sedišta Eparhije.

-Pokazali ste da smo svi u odnosu na ovu svetinju mali, ali da smo sa njom veliki! Pokazali ste da volite svoju svetinju i da ste spremni da je branite kao što su je branili vaši preci. Vi znate da meni ne priliči da učestvujem ni u kakvoj predizbornooj kampanji, ali reći ću:

Foto: printskrin

Pojedini su mislili da će izmeniti svest naroda, a vi ste pokazali da mislite isto ono što su mislili Njegoš i Mojsije Zečević is vi napi velikani, da ste odabi svojoj Crkvi, svojim precima, svojim potomcima i budućnosti vaših potomaka. Kad vi pokazujete da znate šta braniite, znaće i vaša deca, kazao je epsikop Joanikije pozdravljen burnim skandiranjem i ovacijama.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

NA SAMO 2 SATA OD VAS: Evo zašto bi Tunis trebao da bude vaša sledeća destinacija za letovanje