SMENJENA ZBOG AVIO-REKLAME OD 3,6 MILIONA EVRA: Kako je razrešena dužnosti direktorka NTO Crne Gore
IZVRŠNI odbor Nacionalne turističke organizacije Crne Gore razrešio je dužnosti direktorku Željku Radak Kukavičić, a za vršioca dužnosti direktora NTO odabrana je Ana Marković Tripković, dosadašnja šefica Kancelarije za evropske integracije i saradnju u Opštini Budva.

Foto: B. Dabić
Kako je saopšteno iz Ministarstva ekonomskog razvoja, Radak Kukavičićeva smenjena je nakon što su prilikom analize poslovanja NTO utvrdili nekoliko elemenata nesavesnog, nemarnog i nepravilnog obavljanja dužnosti.
Iz resora na čijem čelu je ministar Jakov Milatović naveli su da je predmet analize primarno bio Ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji u vezi sa aktivnostima na promociji Crne Gore kao turističke destinacije, koji je 2017. godine zaključen između NTO i "Montenegro erlajnsa" u iznosu od 3,6 miliona evra, koji je NTO u kompletnom iznosu uplatila avansno.
- Predmetni ugovor je do sada bio pod oznakom tajnosti. U analizi ovog ugovora, utvrđena je netransparentnost namene sredstava, jer nije sadržao specifikaciju usluga sa pratećim cenovnikom. To znači da nije unapred precizirano na osnovu čega su formirane cene za date usluge koje se kasnije pojavljuju u izveštajima o sprovedenim aktivnostima "Montenegro erlajnsa" - navode iz Ministarstva.

Foto: In4s.net
"KOMERCIJALNI" LETOVI
UGOVORENE obaveze MA nisu u potpunosti realizovane u toku 2020. jer je u martu komercijalni avio-saobraćaj obustavljen. Ipak, MA je organizaciju specijalnih letova za povratak naših državljana u CG zbog pandemije virusa korona tretirao kao komercijalne letove i uračunao u promotivne aktivnosti koje su samim tim i naplaćene. Po ovom osnovu NTO nije inicirao ni smanjenje fakture, a ni raskid ugovora - saopšteno je iz MEK.
Kako objašnjavaju, za 2019. godinu i devet meseci 2020. za brendiranje na spoljnoj strani pet aviona izdvojeno je 420.000 evra, dok je za brendiranje zaglavaka na sedištima aviona utrošeno 315.000 evra. Brendiranje poslovnica u inostranstvu koštalo je 108.000 evra, a brendiranje aerodromskih šaltera 84.000 evra. Promocija u tri broja "Inflajt lukšuri" magazina plaćena je 27.000, a promocija putem sajta MA za 2019. čak 72.000 evra.
Preporučujemo

NIŠTA OD PRODAJE MONTENEGRO ERLAJNSA: Ministar Bojanić odgovorio biznismenu iz Švedske
27. 12. 2020. u 17:44

OVAKO SU IZGLEDALI POSLEDNjI MINUTI SAŠINOG ŽIVOTA: Bio siguran da će ozdraviti i nije želeo da se govori o bolesti
DIREKTOR i osnivač Grand produkcije, Saša Popović, preminuo je u 70. godini posle kraće i teške bolesti u jednoj klinici u Parizu.
03. 03. 2025. u 09:55

LEKARI U ŠOKU ONIM ŠTO SU NOĆAS VIDELI: Beograđani masovno povraćali, hitna ih vozila i u pritvore
DOKTORKA iz Hitne pomoći u Beogradu, Ivana Stefanović, istakla je jutros da je bilo neuobičajeno mnogo posla sa alkoholisanim građanima tokom noći. Uz to mnogo intervencija, infarkta, kao i saobraćajnih nezgoda.
03. 03. 2025. u 10:05

"HOĆU EUTANAZIJU" Vedrana Rudan donela odluku: "Rekla sam deci da je gotovo, neću da umirem na rate"
ZA lečenje joj je bilo potrebno dosta novca, a deo je stigao iz Srbije, od direktora izdavačke kuće koja objavljuje njena dela.
03. 03. 2025. u 09:53
Komentari (0)