Uporedo poha?ala plesnu školu i zara?ivala za život - kao konobarica i akt model. U Parizu razo?aranje, u Njujorku samouvereno do vrha
Kako je vreme prolazilo, činilo joj se da plesna škola nije njena prava šansa za put do vrha, kojem je toliko težila. Znala je da u sebi nosi i druge talente i htela je to da iskoristi. Intenzivno počinje da odlazi na muzičke, ali i glumačke audicije. Posle bezbroj odbijanja, uspeva da dobije angažman kao prateći vokal i plesačica u okviru šoua pevača Patrika Hernandeza. On i njegov menadžment misle da u njoj ima nešto posebno i pozivaju je da krene sa njima na turneju u Pariz. Za nju je to veliki izazov u kojem vidi svoju veliku šansu, i ponudu istog trenutka prihvata. Međutim, Pariz joj nije doneo ono čemu se nadala. Shvatila je da će kao prateći vokal biti u večitoj senci glavne zvezde, a ona to nikako nije želela. Smatrala je sebe daleko značajnijom i insistirala da joj daju više značaja na nastupima, ali i povećaju honorar. Kako Hernandezov menadžment nije smatrao da je ona "baš toliko posebna", nisu želeli da udovolje njenim željama.
VELIKA šansa se pretvorila u lošu procenu i Madona se iz Pariza ponovo vraća u Njujork.
Stigla je razočarana, ali ništa manje samouverena. Želela je da se dokopa svog mesta u muzičkom biznisu, po svaku cenu. Jasno je definisala svoje ciljeve i krenula u novu ofanzivu.
Obnovila je ljubavnu vezu sa muzičarem Den Gilrojem, sa kojim je bila pre odlaska u Pariz. On je u tom periodu pokretao novi bend "Brekfest klub" i nedostajao mu je bubnjar. Madona to prihvata kao izazov i uzima bubnjarske palice u svoje ruke. Bend je svirao po manjim klubovima, bez nekog naročitog uspeha. Smatrajući da bi kao pevačica, mogla da utiče na veći uspeh benda, predlaže Denu da napiše pesme za nju. Međutim, on to ne vidi kao dobru ideju, smatrajući da ne treba ništa menjati. Videvši da je cela ta priča nikuda ne odi, Madona napušta grupu.
Ubrzo, sa svojim novim dečkom, bubnjarom Stivom Brajom, 1980. godine, osniva bend "Emi", gde prvi put, zvanično, nastupa kao glavni vokal. Takođe, pronalazi interesovanje u autorskom radu i potpisuje neke od pesama koje je izvodila sa grupom. Stilski, bila je to kombinacija panka i "nju vejka". Bend je imao manje-više uspešne svirke po klubovima i ne za dugo vreme postojanja promenio više postava i naziva.
POSLE raskida sa Brajom, a ujedno i konačnog raspada grupe, Madona se okreće disko-dens muzici, koja je u tom trenutku imala apsolutni primat. Počinje da piše pesme u tom stilu i tada nastaje numera "Evribadi", sladunjavi disko hitić u koji Madona polaže puno nade. Sa demo-snimkom, odlazi u jedan od aktuelih klubova i uspeva da ubedi, tada glavnog di-džejom Njujorka, Marka Kaminsa da promoviše njenu pesmu.
Neočekivano, "Evribadi", gotovo preko noći, postaje klupski disko hit. Zaintrigiran tim uspehom, ali i neobičnim imidžom devojke koja peva, Kamins pesmu prosleđuje glavnim ljudima u izdavačkoj kući "Sajr rikords".
Fitilj je bio zapaljen i Madona konačno, 1982. godine potpisuje svoj prvi ugovor. Suma od 5.000 dolara koju je tom prilikom dobila, iako u okvirima muzičke industrije mala, za nju predstavlja pravo bogatstvo. Ali više od svega, uživala je, jer je znala da je to početak ostvarenja njenih snova. I bila je u pravu. Iako mnogi još uvek nisu znali ko zapravo peva tu pesmu, singl "Evribadi", za kratko vreme je prodat u 250.000 primeraka, a pesma se popela do trećeg mesta na listi najslušanijih dens hitova.
(Nastaviće se)