Nova Lidlova inicijativa za manje plastike - ušteda do 12 tona

Промо

07. 07. 2021. u 16:00

LIDL Srbija ukinula je jednokratne zaštitne poklopce od plastike sa svih pakovanja Pilos proizvoda kiselog mleka, pavlake i milerama od 400g, čime će na godišnjem nivou smanjiti upotrebu plastike za oko 12 tona.

Нова Лидлова иницијатива за мање пластике - уштеда до 12 тона

Foto: Promo

Ovo je još jedna inicijativa kojom Lidl nastavljada unapređuje poslovanje u odnosu prema resursima, posebno plastici i opravdava svoje ime savremenog diskonta.

- Nakon što smo početkom juna izlistali plastične kese za kupovinu iz ponudeu celoj Srbiji, ukidanje plastičnih poklopaca delaponude Pilos proizvoda je još jedan od načina na koji možemo pozitivno utičemo na životnu sredinu. Procenili smo da je upotreba i korist od ovih poklopaca nesrazmerno manja u odnosu na resurse koji se potroše za njihovu izradu, kao i uticaja koji imaju na okolinu. Imajući u vidu koliko ovakve male promene mogu da imaju velike rezultate, verujemo da će nas potrošači podržati u ovoj i narednim inicijativama za smanjenje plastike, jer samo sa njima možemo da napravimo značajnije promene - izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.

Foto: Promo

 

Za potrošače koji žele da na održiv način očuvaju svežinu svojih načetih mlečnih proizvoda, Lidl je u svoju ponudu uveo višekratne poklopce pogodne za mnoga pakovanja mlečnih proizvoda, koji se mogu koristiti i do 1.000 puta.

- Sledeći korak je na potrošačima – da se naviknu na nov izgled proizvoda, a da trajne poklopce kupe samo ukoliko će ih zaista koristiti više puta, jer je samo takva opcija, održiva i prihvatljiva za prirodu - dodala je Petrović.

Podsećamo da je Lidl Srbijaosim poklopaca, nedavno izlistala potrošačke plastične kese, a pre više od godinu dana iz asortimana je izbacila i plastične slamke, čaše i pribor za jelo, kako bi smanjila upotrebu jednokratne plastike.

Sve ove inicijative deo su šire strategije pod imenom „REset Plastic“, kojom Švarc grupa, čiji je Lidl deo, navodi i izveštava o ciljevima koji doprinose zaštiti životne sredine. Strategija je usmerena na pet oblasti delovanja: od smanjenja upotrebe plastike, povećane upotrebe reciklirane plastike i uklanjanja otpada iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

SRBIN JE - SENZACIJA! Premijer liga je svašta videla, ali oko jednoga se sada svi slažu: Nikola Milenković je čudo!