Vama iz Komiteta za bezbednost poruka: Haos vam je po svim gradovima u Srbiji. Nema saobraćajne policije, divljanje s brzinom, nepoštovanje pešačkih prelaza, zaustavljanje vozila na sred saobraćajnica pa preticanje istih.. I mnogo toga još upravo dovodi do nesreća. Ali vi ste napravili banalnu reklamu za televiziju kako pešaci igraju kolo na kolovozu i time skrećete pažnju s pravih krivaca. Saučešće porodici, a ostalima odgovornima na savest.
Постоји пар ствари које су зреле за промене и у КЗ и у закону о саобраћају. КЗ би морао да препознаје категоризацију убиства (нехат, афекат, предумишљај, плаћено убиство... са пропорционалном тежином казне), а не на камару 'од - до'! Па да не буде могуће за предумишљај добити 5 година, већ минимум, рецимо 20! Закон о саобраћају такође мора да бекство после саобраћајке третира као кривично дело а не прекршај и мора да препознаје кр.дело УБИСТВА, а не 'са смртним последицама'! Такође вожња под утицајем опијата би морала бити отежавајућа околност (ако је неко повређен или усмрћен) и иницирати предумишљај! Итд. Има ту посла за правнике, али очигледно нема 'политичке воље'! Кад би се погледала статистика, вероватно би просек тешких несрећа био "на страни" возача који возе нове, брзе и скупе аутомобиле, а не оних који возе тзв. 'кршеве'! Међутим, на ТП се кола ломе на сиротињи иако су најмање "кривци" за угрожавање безбедности саобраћаја! Само кажем...
Kaznena politika je loša, i nije dala nikakve rezultate. Kažnjavaju se ljudi za neke banalne prekršaje a svakodnevno se suočavamo sa divljačkom vožnjom. Treba postaviti civilne presretače na sve veće raskrsnice i bulevare 3 smene. A da dozvole oduzimaju na licu mesta.
INSTITUT za kardiovaskularne bolesti "Dedinje" 2024. godinu završava sa još jednim rekordom! Tokom ovih 12 meseci uradili su čak 3.000 operacija na otvorenom srcu, što je jedinstven rekord na evropskom kontinentu!
VLADA je na sednici od 20. decembra ove godine usvojila Uredbu o posebnim uslovima važenja kvalifikacionih kartica vozača izdatih do 31. decembra 2020. godine. Njom se propisuje da je rok važenja kvalifikacionih kartica vozača izdatih do 31. decembra 2020. godine sedam godina, računajući od datuma izdavanja, navodi Agencija za bezbednost saobraćaja.
U Srbiji, smrtnost majki u vezi sa trudnoćom i porođajem varira. Odnos broja umrlih majki za vreme trudnoće, porođaja i babinja (šest nedelja nakon porođaja) na 100.000 živorođenih iznosila je 14,9 u 2012. godini, da bi u 2021. godine bio zabeležen nagli skok na 22,5, verovatno zbog pandemije kovida. U 2023. godini smrtnost majki pala je na 9,8.
REPUBLIČKI hidrometeorološki zavod (RHMZ) izdao je za danas upozorenje za planinske predele Srbije na jake snežne padavine i snežne nanose. U nekim delovima zemlje napadalo je i do metar snega.
Dejo 74
23.07.2021. 00:11
Državo reaguj, ubica je na slobodi
Dejan
23.07.2021. 06:27
Vama iz Komiteta za bezbednost poruka: Haos vam je po svim gradovima u Srbiji. Nema saobraćajne policije, divljanje s brzinom, nepoštovanje pešačkih prelaza, zaustavljanje vozila na sred saobraćajnica pa preticanje istih.. I mnogo toga još upravo dovodi do nesreća. Ali vi ste napravili banalnu reklamu za televiziju kako pešaci igraju kolo na kolovozu i time skrećete pažnju s pravih krivaca. Saučešće porodici, a ostalima odgovornima na savest.
Nikola
23.07.2021. 09:22
Treba objaviti puno ime i prezime tog sudije koji bruka profesiju i zabraniti mu da se dalje bavi tim poslom. A takvih je nažalost mnogo.
Kiza
23.07.2021. 11:11
Постоји пар ствари које су зреле за промене и у КЗ и у закону о саобраћају. КЗ би морао да препознаје категоризацију убиства (нехат, афекат, предумишљај, плаћено убиство... са пропорционалном тежином казне), а не на камару 'од - до'! Па да не буде могуће за предумишљај добити 5 година, већ минимум, рецимо 20! Закон о саобраћају такође мора да бекство после саобраћајке третира као кривично дело а не прекршај и мора да препознаје кр.дело УБИСТВА, а не 'са смртним последицама'! Такође вожња под утицајем опијата би морала бити отежавајућа околност (ако је неко повређен или усмрћен) и иницирати предумишљај! Итд. Има ту посла за правнике, али очигледно нема 'политичке воље'! Кад би се погледала статистика, вероватно би просек тешких несрећа био "на страни" возача који возе нове, брзе и скупе аутомобиле, а не оних који возе тзв. 'кршеве'! Међутим, на ТП се кола ломе на сиротињи иако су најмање "кривци" за угрожавање безбедности саобраћаја! Само кажем...
Peđa
23.07.2021. 11:42
Kaznena politika je loša, i nije dala nikakve rezultate. Kažnjavaju se ljudi za neke banalne prekršaje a svakodnevno se suočavamo sa divljačkom vožnjom. Treba postaviti civilne presretače na sve veće raskrsnice i bulevare 3 smene. A da dozvole oduzimaju na licu mesta.