Vama iz Komiteta za bezbednost poruka: Haos vam je po svim gradovima u Srbiji. Nema saobraćajne policije, divljanje s brzinom, nepoštovanje pešačkih prelaza, zaustavljanje vozila na sred saobraćajnica pa preticanje istih.. I mnogo toga još upravo dovodi do nesreća. Ali vi ste napravili banalnu reklamu za televiziju kako pešaci igraju kolo na kolovozu i time skrećete pažnju s pravih krivaca. Saučešće porodici, a ostalima odgovornima na savest.
Постоји пар ствари које су зреле за промене и у КЗ и у закону о саобраћају. КЗ би морао да препознаје категоризацију убиства (нехат, афекат, предумишљај, плаћено убиство... са пропорционалном тежином казне), а не на камару 'од - до'! Па да не буде могуће за предумишљај добити 5 година, већ минимум, рецимо 20! Закон о саобраћају такође мора да бекство после саобраћајке третира као кривично дело а не прекршај и мора да препознаје кр.дело УБИСТВА, а не 'са смртним последицама'! Такође вожња под утицајем опијата би морала бити отежавајућа околност (ако је неко повређен или усмрћен) и иницирати предумишљај! Итд. Има ту посла за правнике, али очигледно нема 'политичке воље'! Кад би се погледала статистика, вероватно би просек тешких несрећа био "на страни" возача који возе нове, брзе и скупе аутомобиле, а не оних који возе тзв. 'кршеве'! Међутим, на ТП се кола ломе на сиротињи иако су најмање "кривци" за угрожавање безбедности саобраћаја! Само кажем...
Kaznena politika je loša, i nije dala nikakve rezultate. Kažnjavaju se ljudi za neke banalne prekršaje a svakodnevno se suočavamo sa divljačkom vožnjom. Treba postaviti civilne presretače na sve veće raskrsnice i bulevare 3 smene. A da dozvole oduzimaju na licu mesta.
OD 31 fakulteteta Univerziteta u Beogradu samo je 12 popunilo sva mesta u prvom upisnom roku, i to na 17 od postojećih 106 studijskih programa. Sve budžetske indekse podelilo je 11 fakulteta za 15 studijskih programa. U prvu godinu studija upisana su u prvom roku 10.984 studenta (7.592 na budžet i 3.392 samofinansirajuća), što je za 538 manje nego lane. Za septembarski upisni rok preostalo je 4.325 mesta (2.210 na budžetu i 2.115 samofinansirajućih).
ASOCIJACIJA novinara Srbije (ANS) najoštrije osuđuje ponovno vandalsko uništavanje spomen-obeležja velikom novinaru i jednom od osnivača Studija B, Đoki Vještici.
Dejo 74
23.07.2021. 00:11
Državo reaguj, ubica je na slobodi
Dejan
23.07.2021. 06:27
Vama iz Komiteta za bezbednost poruka: Haos vam je po svim gradovima u Srbiji. Nema saobraćajne policije, divljanje s brzinom, nepoštovanje pešačkih prelaza, zaustavljanje vozila na sred saobraćajnica pa preticanje istih.. I mnogo toga još upravo dovodi do nesreća. Ali vi ste napravili banalnu reklamu za televiziju kako pešaci igraju kolo na kolovozu i time skrećete pažnju s pravih krivaca. Saučešće porodici, a ostalima odgovornima na savest.
Nikola
23.07.2021. 09:22
Treba objaviti puno ime i prezime tog sudije koji bruka profesiju i zabraniti mu da se dalje bavi tim poslom. A takvih je nažalost mnogo.
Kiza
23.07.2021. 11:11
Постоји пар ствари које су зреле за промене и у КЗ и у закону о саобраћају. КЗ би морао да препознаје категоризацију убиства (нехат, афекат, предумишљај, плаћено убиство... са пропорционалном тежином казне), а не на камару 'од - до'! Па да не буде могуће за предумишљај добити 5 година, већ минимум, рецимо 20! Закон о саобраћају такође мора да бекство после саобраћајке третира као кривично дело а не прекршај и мора да препознаје кр.дело УБИСТВА, а не 'са смртним последицама'! Такође вожња под утицајем опијата би морала бити отежавајућа околност (ако је неко повређен или усмрћен) и иницирати предумишљај! Итд. Има ту посла за правнике, али очигледно нема 'политичке воље'! Кад би се погледала статистика, вероватно би просек тешких несрећа био "на страни" возача који возе нове, брзе и скупе аутомобиле, а не оних који возе тзв. 'кршеве'! Међутим, на ТП се кола ломе на сиротињи иако су најмање "кривци" за угрожавање безбедности саобраћаја! Само кажем...
Peđa
23.07.2021. 11:42
Kaznena politika je loša, i nije dala nikakve rezultate. Kažnjavaju se ljudi za neke banalne prekršaje a svakodnevno se suočavamo sa divljačkom vožnjom. Treba postaviti civilne presretače na sve veće raskrsnice i bulevare 3 smene. A da dozvole oduzimaju na licu mesta.