PORODIČNA TRAGEDIJA U KRUŠEVCU: Deda sahranjen dan pre smrti unuka

S. Babović

20. 10. 2021. u 12:19

SAMO dan pre nego što je preminuo A. C. (16), učenik Hemijsko-tehnološke škole u Kruševcu, na Novom groblju sahranjen je njegov deda Verislav R., saznaju “Novosti”. Deda dečaka preminuo je u 75. godini života, a na umrlici putem koje se obaveštavaju rodbina i prijatelji o datumu sahrane - 18. oktobar, pored članova ožalošćene porodice navedeno je i ime unuka, koji je, nažalost, preminuo juče.

ПОРОДИЧНА ТРАГЕДИЈА У КРУШЕВЦУ: Деда сахрањен дан пре смрти унука

Foto: S. Babović

Kako su “Novosti” pisale, učenik je bio pozitivan na kovid-19, a u kućnoj izolaciji bio je od 12. oktobra, nakon što je virus potvrđen kod njegovog oca. Deda nije živeo u zajednici s dečakovom porodicom i nema informacija zasada da li je imao koronu. Prema rečima majke Ružice C., pored njenog supruga, pozitivna je u porodici bila i starija ćerka.

Foto: S. Babović

 

    Ružica C. ispričala je za “Novosti” da je njena ćerka u ranim jutarnjim satima videla da je sin pao iz kreveta, kao i da su pokušali da ga povrate. Direktorka Hemijsko-tehnološke škole Verice Agatonović Malinović predočila je “Novostima” da su imali informaciju da je učenik u kućnoj izolaciji, ali da porodica nije informisala školu da je i učenik pozitivan. Od razrednog starešine, nažalost, stigla je tužna vest. U toku je vanredna sednica Odeljenskog veća, nakon čega će se škola i zvanično oglasiti saopštenjem.

ZAPRATITE NPORTAL NA FEJSBUKU

BONUS VIDEO:

Miroslav Cera Mihailović, pročitao je obrazloženje žirija za dodelu ove ugledne nagrade

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

„NEPOBEDIVI” OSVAJAJU PANČIĆEV VRH: Invictus Challenge by Mozzart i ove godine na Kopaoniku