JOŠ JEDAN DEČAK U TEŠKOM STANJU: Doktor Kon jasno poručio - neophodne ozbiljne sankcije

Novosti online

25. 10. 2021. u 07:31

PREDRAG Kon, epidemiolog i član Kriznog štaba Vlade Republike Srbije za borbu sa epidemijom koronavirusa, rekao je da su neophodne ozbilje sankcije za one koji ne poštuju epidemiološke mere.

ЈОШ ЈЕДАН ДЕЧАК У ТЕШКОМ СТАЊУ: Доктор Кон јасно поручио - неопходне озбиљне санкције

Foto: Printscreen/PINK

- Svi koji su na respiratoru su životno ugroženi. Imamo slučaj dečaka od 16 godina koji je u teškom stanju. Sve to skupa podrazumeva da virus traži osetljivu populaciju, i preko porodica ulazi u škole - kaže Kon.

On ističe da je proces imunizacije neophodan, kao i poštovanje svih propisanih epidemioloških mera.

- Moramo biti efikasniji i brži. Ako hoćemo neki rezultat neophodna je vakcinacija. Jasna je preporuka vakcinacije dece od 12 godina, uskoro će biti registrovana i vakcina za decu od pet do 11 godina - navodi on.

Kon tvrdi da je dugotrajniji imunitet koji dobijaju deca vakcinacijom.

- Oni koji se vakcinišu kao mladi imaju dugotrajniji imunitet. Svako ko je primio Sinofarm već posle četiri meseca može da primi tu buster dozu pojačanja i to se preporučuje u ovoj situaciji maksimalne cirkulacije virusa - rekao je Kon.

Doktor Kon je upozorio da ljudi koji imaju neku hroničnu bolest ili imunosupresiju treba da se vakcinišu nakon četiri meseca.

- Zasada ne postoji vakcina koja može dugotrajno da zaštiti ljude od korone. Vrlo je važno znati da se imunizacijom dece pravi ozbiljna barijera koja sprečava prenošenje virusa. To je daleko efektivnija i efikasnija zaštita - objasnio je Kon.

- Potrebno je sprovoditi epidemiološke mere i ozbiljno kažnjavati one koji ih krše - zaključuje on.

(Pink)

ZAPRATITE NPORTAL NA FEJSBUKU

BONUS VIDEO: Srpska fabrika vakcina

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE