SA zanimanjem smo u "Novostima" pročitali izjavu neimenovanog lica iz Ministarstva prosvete da je pokrenuto niz sastanaka na zahtev patrijarha da veronauka dobije status redovnog izbornog predmeta, kao i da se moraju sagledati i posledice takve odluke za druge izborne predmete i pravni okvir.
Зашто неможе веронаука,коме смета? То треба да буде уведено у школе с тим да деца која нису православне вере могу тај сат да напусте ако желе.Нису обавезни да буду на веронауци врло једноставно.Тако се ради у католичким школама,деца друге вероисповести иду кући.
@Mile - Има овде пар ствари на које је потребно обратити пажњу. Веронаука може бити ствар културе и традиције, никако није наука. Ту неко треба да оцени важност традиције и културе у односу на остале предмете и потребе те да одлучи шта да избаци и замени овим, или да додаје часове. Други проблем је како и шта децу учити, јер се овде не ради о потврђеним истинама већ само о једноставним веровањима установљеним давно, када још нисмо умели да боље објаснимо дешавања око себе, и која су током свих тих година прерасла у обичаје, традицију и нешто што може бити важно за боље међусобно разумевање.
PATRIJARH srpski Porfirije zajedno sa mitropolitom bačkim Irinejem, razgovarao je danas u Domu Hrama Svetog Save na Vračaru sa mitropolitom solunskim Filotejem, u čijoj pratnji je bio Aleksandar Kaciaras, glavni i odgovorni urednik radija ''Eklisia'' i časopisa ''Teologija'', saopšteno je iz SPC.
DOKUMENTI u posedu ruskih obaveštajnih službi, s kojih je nedavno skinut veo tajne, dokazuju bez ikakve sumnje da je Adolf Hitler skončao u Berlinu 30. aprila 1945. godine.
Mile
25.11.2021. 16:18
Зашто неможе веронаука,коме смета? То треба да буде уведено у школе с тим да деца која нису православне вере могу тај сат да напусте ако желе.Нису обавезни да буду на веронауци врло једноставно.Тако се ради у католичким школама,деца друге вероисповести иду кући.
Budan
26.11.2021. 03:16
@Mile - Има овде пар ствари на које је потребно обратити пажњу. Веронаука може бити ствар културе и традиције, никако није наука. Ту неко треба да оцени важност традиције и културе у односу на остале предмете и потребе те да одлучи шта да избаци и замени овим, или да додаје часове. Други проблем је како и шта децу учити, јер се овде не ради о потврђеним истинама већ само о једноставним веровањима установљеним давно, када још нисмо умели да боље објаснимо дешавања око себе, и која су током свих тих година прерасла у обичаје, традицију и нешто што може бити важно за боље међусобно разумевање.