MINISTAR građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović izjavio je danas, povodom tragične nesreće sa padom visećeg pešačkog mosta u Ovčar Banji, da je nadležni inspektor doneo rešenje kojim se zabranjuje korišćenje tog mosta i daje nalog kako da se rehabilituje, i poručio da će biti sprovedena istraga.
Ministre,
Navedi sve mostove i putevi koji su zabranjeni za upotrebu.Ja sam uveren da postoje i pružni prelazi ,pa i cele dionice pruga koje se ne smeju koristiti.Šta rade državni organi,da se izbegnu ovakve nesreće i ko je trebao da zatvori ovaj most i druge opasne objekte na putu ili železnici?
Kradu se vitalni delovi na pruzi BG-NS,bitni za bezbednost,a lopovi onesoše i niko nije video,a o hapšenju nema ni reči.Gde su te kamere,pružni radnici,policija,BIA,…,
INSTITUT za kardiovaskularne bolesti "Dedinje" 2024. godinu završava sa još jednim rekordom! Tokom ovih 12 meseci uradili su čak 3.000 operacija na otvorenom srcu, što je jedinstven rekord na evropskom kontinentu!
VLADA je na sednici od 20. decembra ove godine usvojila Uredbu o posebnim uslovima važenja kvalifikacionih kartica vozača izdatih do 31. decembra 2020. godine. Njom se propisuje da je rok važenja kvalifikacionih kartica vozača izdatih do 31. decembra 2020. godine sedam godina, računajući od datuma izdavanja, navodi Agencija za bezbednost saobraćaja.
U Srbiji, smrtnost majki u vezi sa trudnoćom i porođajem varira. Odnos broja umrlih majki za vreme trudnoće, porođaja i babinja (šest nedelja nakon porođaja) na 100.000 živorođenih iznosila je 14,9 u 2012. godini, da bi u 2021. godine bio zabeležen nagli skok na 22,5, verovatno zbog pandemije kovida. U 2023. godini smrtnost majki pala je na 9,8.
Mrš
13.10.2022. 19:53
Sad ćete da istražujete, ma sram vas bilo!!!
Mika
13.10.2022. 20:30
Bio je van upotrebe na mame mi mile, okace tablu i zavrse posao. Da li vi znate kako se to radi ,,izistinski,,?
Ozren
13.10.2022. 22:13
Ministre, Navedi sve mostove i putevi koji su zabranjeni za upotrebu.Ja sam uveren da postoje i pružni prelazi ,pa i cele dionice pruga koje se ne smeju koristiti.Šta rade državni organi,da se izbegnu ovakve nesreće i ko je trebao da zatvori ovaj most i druge opasne objekte na putu ili železnici? Kradu se vitalni delovi na pruzi BG-NS,bitni za bezbednost,a lopovi onesoše i niko nije video,a o hapšenju nema ni reči.Gde su te kamere,pružni radnici,policija,BIA,…,